Avalanche schreef:Ik dacht eigenlijk dat je verplicht was het te melden.
Dat denken heel veel mensen maar dat is het dus niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Ik heb een neurologische aandoening en de rechterkant van mijn lichaam werkt niet zoals normaal. Heb tijdens mijn rijlessen een keuring gehad door het CBR. Dat hield in dat ik naar een keuringsarts moest. Ik kwam er binnen, hij heeft mij heen en weer zien lopen, moest afrekenen en ik kon weer gaan.
Tot zover mijn geloof dat de testen daar nuttig zijn.
Fitzroy schreef:@jan, Als ik geweten had, dat ik zo snel vooruit zou gaan had ik het zeker niet gemeld. Maar de vooruitzichten van mijn zenuwletsel waren niet heel positief. De revalidatiearts gaf bij mij aan dat ik een gezondheidsverklaring in moest vullen dus dat heb ik netjes gedaan. Maar nu dus spijt van. Want als je eenmaal in het proces zit, kun je er niet meer uit helaas.
Spenk schreef:Blijkbaar zijn artsen dan ook niet op de hoogte? Hier mijn schoonvader inderdaad ook bericht gehad rijbewijs ongeldig is nu en dat als hij rijdt hij ook niet verzekerd is.
Hij ging er vanuit dat de artsen wisten wat ze deden. In dit geval gaat het om een amputatie van een arm.
Morrie schreef:ik had m'n been gebroken en moest van de traumachirurg aan de fysio vragen wanneer ik weer auto mocht rijden, volgens de fysio was dat als ik 20 kilo kon wegdrukken met mijn rechterbeen (dat was het gebroken been) op de legpress, daar ben ik dus op gaan trainen en na 3 weken uit het gips mocht ik weer autorijden..... van de fysio dus, slaat nergens op volgens mij
Avalanche schreef:Ik heb het er niet op gegokt bij nader inzien.
Ik heb bij het CBR aangegeven dat ik ADHD heb, en ik wacht de test gewoon af. Better safe than sorry
janderegelaa schreef:Avalanche schreef:Ik heb het er niet op gegokt bij nader inzien.
Ik heb bij het CBR aangegeven dat ik ADHD heb, en ik wacht de test gewoon af. Better safe than sorry
ADHD is echt de grootste flauwekul om dat op te geven en dat weten ze bij het CBR ook. Mensen met ADHD rijden niet slechter dan mensen zonder.
ADHD is eerst een rondje psychiater (niet jouw eigen) en daarna rijtest.
Fitzroy schreef:Nee cancellen kan niet. Dat heb ik ook geprobeerd. Helaas pindakaas. Als je eenmaal in het proces zit kom je er niet meer uit
PBA_ schreef:En autisme dan? Dat is ook in zo veel gradaties, even een voorbeeld mijn 2 zoons hebben het maar als he het niet weet. Niemand die ook maar iets in de gaten heeft. Zijn nu nog te jong voor lessen maar over een aantal jaar mogen ze. Ik vind het lastig hoor die keuring want ik zie het in hun geval ook als geldklopperij.
Fitzroy schreef:En dan een jaar niet autorijden ?
Ik rijd al 7 maanden geen auto meer en daardoor ben ik zo beperkt. Ik ga niet nog een jaar wachten.