Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myk_en_shant schreef:Ik ben verslaafd aan de grijze jager boeken, zijn eigenlijk bedoeld voor jeugd. Maar ze lezen echt makkelijk weg, zit spanning en humor in.
L_iek schreef:Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ga mezelf eens verdiepen in een ereader.
MoniqueT schreef:Ik lees al jaren op mijn iPad en mijn telefoon, via de Apps van Kindle, Kobo of Boeken (Apple). Ik vind dat persoonlijk veel fijner dan een e-reader (scherm is helderder) en ik heb een van de twee altijd bij de hand. De Apps synchroniseren ook, dus je bent altijd bij.
De reader ligt hier al jaren ongebruikt in de kast.
-knip-
Ceetje_bokt schreef:Helaas is de Sony ereader al heel lang niet meer leverbaar. Mijne in het vliegtuig laten liggenen nu inmiddels aan mijn derde (!) kobo toe. Neemt niet weg dat ik niet meer zonder ereader kan.
Makkelijke boeken? Young adult en series van Harry Potter, historische jeugdboeken van Theo Beckman en Simone Vd Vlugt. Het meerendeel van de mensen vindt de Zeven zusters geweldig, ik niet (Stam Vd Holebeer idem). Het hangt natuurlijk ook heel erg af van wat je interessant vindt. Ik vind het leuk om als ik op vakantie ga om boeken te lezen die zich afspelen in dat gebied. Waar ga je naartoe?
Nav de opmerking van Monique: ik vind lezen op mijn iPad juist vervelend omdat ik dan last heb van het weerschijnsel van daglicht. Ik kan in de zon lezen met mijn ereader.
Ceetje_bokt schreef:Helaas is de Sony ereader al heel lang niet meer leverbaar.
Ceetje_bokt schreef:Nav de opmerking van Monique: ik vind lezen op mijn iPad juist vervelend omdat ik dan last heb van het weerschijnsel van daglicht. Ik kan in de zon lezen met mijn ereader.
Roosch schreef:Ik doe juist echt pertinent niet aan e-reader en sleep al jaren een stuk of 15 boeken mee op vakantie.Ik ben van het slag 'je moet een pagina om kunnen draaien en het boek in je op kunnen nemen'. Plus ik vind dat ik doorgaans al erg veel op een scherm tuur, dus als ik m'n neus in een boek parkeer voelt het echt anders.