Fotoboeken kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Fotoboeken kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:41

Ik heb tot haar eerste verjaardag gemaakt, de vakanties heb ik nu ook af. Ik mis alleen nog van haar eerste tot nu (ze is 4,5). Moet mezelf er echt nog eens toe zetten :D

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 11:45

Urbanus schreef:
Ehmmmm.

Staat al jaren op m'n to do lijstje.

Blij te lezen dat ik niet de enige ben. Sinds ik 12 ben staat er al een leeg fotoalbum in de kast, waarin ik mijn eigen fotos wil plakken...
Mijn schoonvader heeft de prachtigste albums en werkt ze nog elke maand bij, maar ik kan me daar gewoon niet toe zetten.

Tegenwoordig gaan wij anders om met foto's: na een vakantie gooien mijn man en ik (en tegenwoordig ook mijn dochter) foto's in een gedeeld Google album en zetten deze als 'screensaver' van onze Chrome box.

Zo staat er elke keer bij het opstarten van de TV een foto van het gezin. Soms kijken we een tijdje wat foto's. Maar bijna dagelijks komen hierdoor oude en nieuwere kiekjes voorbij :-) Datum en locatie staan erbij, dus ook daar hoef ik niet meer achteraan.

Misschien dat anderen met extreem fotoalbum-uitstelgedrag hier wat aan hebben ;-)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 13:22

Ik probeer ieder levensjaar via albelli een boek te maken. Oudste is bijna 5, jongste is 2. Hoe lang? Geen idee, tot ik het beu ben denk ik.
Opa's en oma's vinden hey ook altijd een mooi cadeau dus heb altijd standaard een sinterklaas- en verjaardagscadeau

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 13:45

Ik heb toen de oudste geboren was een boek gemaakt met haar 1e levensjaar en daarnaast een normaal fotoboek. Toen de 2e kwam dacht ik, wat een werk en dat maal 2. Voor haar ook van haar 1e levensjaar een boek gemaakt. Nu maak ik per jaar gewoon een boek waar allebei de kinderen in staan. Als ze later de boeken willen hebben dan moeten ze maar bij elkaar op de koffie. En daarnaast heb ik alle foto's op onedrive staan, geordend op jaar-maand en dan aparte mapjes. Gooi elke maand de foto's gesorteerd daarin, voordeel dat je later snel boeken kan maken en mijn telefoon opgeruimd blijft.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-23 15:48

Ik heb van beide kinderen 4/7 jaar een baby album en van die jaren erna 1 album per jaar voor iedereen eigenlijk. Loop denk ik een half jaar achter nu