Nielojram schreef:Lijkt mij een vochtprobleem.
Badkamerdeur dicht? Waarom?
Zou hem zeker openlaten ivm vocht, zoals ik het nu lees.
Wat heb jij gelezen vraag ik mij af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Ik zou zeggen hout, maar het kan ook heel iets anders zijn, kan het altijd nog even vragen.>
Weet wel dat het nieuwe slot en deurklink er in zit, en dat het nu ook goed vast gemaakt is.
*Het is hout, met een bepaald laagje over heen.. En dat is onze badkamer deur.
(En hol van binnen, zo dat het wel tilbaar is)
Ibbel schreef:Het is bijzonder grappig om te zien dat mensen: "de badkamerdeur gaat niet meer open omdat de klink is afgebroken en de schoot dus niet meer bediend kan worden" lezen als: "de badkamerdeur klemt" en dan zeggen: "klemmende badkamerdeuren komen door uitzetten door vocht"
Op zich is de opmerking: "een klemmende deur zal wel door vocht komen" valide. Alleen is dat hier niet het probleem.
Suzanne F. schreef:Heel eerlijk? Ik zou je vader niet meer bellen voor dit soort dingen. Zorg dat je een goede timmerman/klusjesman in je contactenlijst hebt. Als ik hoor hoe je vader reageert, ook op eerdere zaken, dan zou ik hem waarderen als vader maar niet als klusjesman.
Siggislief schreef:Ik zou zeggen hout, maar het kan ook heel iets anders zijn, kan het altijd nog even vragen.>
Weet wel dat het nieuwe slot en deurklink er in zit, en dat het nu ook goed vast gemaakt is.
*Het is hout, met een bepaald laagje over heen.. En dat is onze badkamer deur.
(En hol van binnen, zo dat het wel tilbaar is)