Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Maar heb je geen waarschuwing gekregen?
Hebben ze met jou gekeken naar eventuele andere oplossingen?
Als iets te zwaar is voor iemand dan horen ze lijkt mij eerst te kijken of er lichter werk voor jou is. Of passender werk.
Edit: krijg je een transitie vergoeding ?
daantjuhhh schreef:Ah kak. Overheen gelezen.
Klopt. Wel een opzegtermijn.
Minder dan 12 weken 0 dagen
12 tot 26 weken 5 dagen.
silvericathy schreef:daantjuhhh schreef:Maar heb je geen waarschuwing gekregen?
Hebben ze met jou gekeken naar eventuele andere oplossingen?
Als iets te zwaar is voor iemand dan horen ze lijkt mij eerst te kijken of er lichter werk voor jou is. Of passender werk.
Edit: krijg je een transitie vergoeding ?
Ik heb wel eens een opmerking gekregen dat ik soms wat rommelig ben en het nu nog rustig was maar ze zich afvroegen hoe dat gaat als het drukker is. Was er net nog geen twee maanden aan het werk en het was sowieso in het algemeen heel rommelig ivm een interne verbouwing.
Er is hierbij nooit echt een gesprek geweest of samen naar oplossingen gekeken. Het is meer zo eens tussen door gezegd zeg maar.
Ik krijg helaas niks van vergoeding. Omdat ik al vanaf vorige week maandag thuis zit kreeg ik toen ook al niet betaald helaas omdat ik alleen betaald kreeg na de uren die ik daadwerkelijk werkte.
Manou schreef:Met wat jij beschrijft zou een jobcoach de juiste persoon kunnen zijn om je te helpen. Die zou zowel kunnen helpen met werk vinden, maar ook met nog coaching als je ergens werkt om je te ondersteunen je baan te behouden. Het is dan alleen de vraag via welke route je daarvoor in aanmerking kan komen. Sommige van die trajecten worden door het UWV betaald, maar soms ook via de gemeente vanuit een WMO-indicatie (maar de situaties die ik ken is er dan vaak ook sprake van begeleiding/ondersteuning in de privésituatie.) of een andere regeling. Als je al contact hebt met MEE dan zullen die daar vast meer over kunnen zeggen.