Met deze outfits zie ik toch zeker niks mis voor op kantoor...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imaginaerum schreef:Duhelo schreef:Met deze outfits zie ik toch zeker niks mis voor op kantoor...
Blote schouders zou ik nou niet zo gauw doen. Ik weet niet wat voor functie TS heeft en in wat voor organisatie, maar in mijn geval zou ik toch iets kritischer zijn op de hoeveelheid huid die getoond wordt.
Raineri schreef:Voor je torso/been ratio doe je 2 platte honden onder elkaar onder je boezem. Is je navel onder je hand heb je een korte torso, op de rand is het in verhouding en onder je handen dan heb je een lange torso. Is een grove schatting dus kijk goed naar je lichaam.
n.
Neon schreef:Raineri schreef:Voor je torso/been ratio doe je 2 platte honden onder elkaar onder je boezem. Is je navel onder je hand heb je een korte torso, op de rand is het in verhouding en onder je handen dan heb je een lange torso. Is een grove schatting dus kijk goed naar je lichaam.
n.
Dan resten mij een aantal vragen:
- welk type hond moet ik hiervoor nemen?
- moeten het 2 dezelfde honden zijn?
- hoe maak ik de honden het best plat?
- moeten de honden onder de borst, als deze niet meer zo stevig zijnof is er op ook goed?
Raineri schreef:Mijn autocorrectie heeft een eigen leven hihiik ga er vanuit dat je snugger genoeg bent hier doorheen te lezen
[***] schreef:
Neon schreef:Raineri schreef:Mijn autocorrectie heeft een eigen leven hihiik ga er vanuit dat je snugger genoeg bent hier doorheen te lezen
Ik had gehoopt op een ander antwoord![]()
Dan resten mij een aantal vragen:
- welk type hond moet ik hiervoor nemen?
het beste is om gebruik te maken van 2 kortharige chihuahua’s, de langharige zijn ook een optie. Echter, vertroebeld door de fluffyness van de honden, het objectieve beeld waar je naar wilt kijken.. het kleurenpalet van de vacht kun je het beste aanpassen naar het kleurtype van de persoon in kwestie om het oordelend oog een rustig beeld te geven zonder teveel afleidende bijzaken. Over het algemeen kan geconcludeerd worden dat een husky of herdershond voor de meeste mensen te groot zal zijn… zeker na het platmaken…
- moeten het 2 dezelfde honden zijn?
Ja voor een objectieve beeldvorming is dat beter…
- hoe maak ik de honden het best plat?
[ [url=m/HtoisO.jpg]Afbeelding[/url] ]
- moeten de honden onder de borst, als deze niet meer zo stevig zijnof is er op ook goed?
Het beste is om ze onder de borst te plaatsen…. Eventueel kunnen de borsten tijdelijk met een wasknijper achter de hals vast gezet worden…
Nee even serieus… ik vind jouw post echt heel leuk en verhelderend over wat er allemaal bij komt kijkenhet was even een stukje adhd brein wat een loopje met me nam
![]()