Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Jaaa, leuk, dank!![]()
Duhelo, wat voor hakken draag jij meestal? Ik merk dat mijn naaldhakkenperiode wel wat voorbij is qua comfort, zeker na lang thuiswerken in pyjama en slippersMaar struggle om mooie, comfortabele hakken met brede hak te vinden. Vind die van Notre-V heel mooi, maar die hebben geen neplederen uitvoeringen.
Duhelo, wat voor hakken draag jij meestal? Ik merk dat mijn naaldhakkenperiode wel wat voorbij is qua comfort, zeker na lang thuiswerken in pyjama en slippersMaar struggle om mooie, comfortabele hakken met brede hak te vinden. Vind die van Notre-V heel mooi, maar die hebben geen neplederen uitvoeringen.
Josien_ schreef:BaileyMix schreef:Jaaa, leuk, dank!![]()
Ik kan je pumps van Clarks aanraden! Ze hebben mooie modellen die heerlijk lopen en niet te hoog zijn.
Jolien87 schreef:Wat komen hier leuke outfits voorbij!
Ik werk in het onderwijs.
Zolang het niet te bloot is en er geen aanstootgevende teksten op je kleding staan, is het al snel goed.
Dat wil zeggen: geen diep decolleté, blote buik of te kort rokje/broekje.
Voor de rest maakt het qua stijl niet veel uit.
Mijn motto is: je moet er iedere dag uitzien alsof je jarig bent.
Ik draag eigenlijk altijd jurken of jumpsuits.
Topvintage is iedere maand weer blij met mij en ik met hun.
Daarbij shop ik net zo lief bij Bonprix en ik heb een aantal stukken van Tantilly (winkel in Deventer) in de kast hangen.
Het wisselt een beetje per bui of kledingstuk wat ik eronder draag qua schoeisel maar sowieso nooit mijn rubberen teenslipper.