Cer schreef:Zalando heeft ook wel bijzondere kleding en sierraden in het assortiment .. (maar goed, ik weet niet precies waar hun kleding vandaan komt)
Ik heb even gekeken naar sieraden van Zalando maar ik zie niets bijzonders?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:[ [url=m/IsOGBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze luchtige ‘broek’ hoort hier ook wel thuis
xxCYNNxx schreef:Die schoenbroek ( of is het broekschoen??) is wel ideaal voor luie mensen; je hebt je broek en hakjes in 1 ruk aan.......of het er leuk uitziet is een ander verhaal natuurlijk.
Als ze nu ook nog een versie hebben met een platte schoen (bvb wandelschoen of gympies) dan is het wel een handige voor als je bv in een gebied woont met veel orkanen; in geval van nood ben je zo aangekleed![]()
Nu hebben we in Nederland niet echt orkanen dus tja; valt al weer een excuus weg om dat wangedrocht te kopen.
Aan de positieve kant; je hebt een goed excuus gevonden om dat gedrocht compleet links te laten liggen
_lautje_ schreef:Die jeans string ook met de tekst ‘kwaliteit en stijl van het volgende niveau’.
Als je deze teksten verzint moet je toch krom liggen van het lachen zelf.
Rintah schreef:xxCYNNxx schreef:Die schoenbroek ( of is het broekschoen??) is wel ideaal voor luie mensen; je hebt je broek en hakjes in 1 ruk aan.......of het er leuk uitziet is een ander verhaal natuurlijk.
Als ze nu ook nog een versie hebben met een platte schoen (bvb wandelschoen of gympies) dan is het wel een handige voor als je bv in een gebied woont met veel orkanen; in geval van nood ben je zo aangekleed![]()
Nu hebben we in Nederland niet echt orkanen dus tja; valt al weer een excuus weg om dat wangedrocht te kopen.
Aan de positieve kant; je hebt een goed excuus gevonden om dat gedrocht compleet links te laten liggen
Hier in Nederland kan zoiets dan wel weer handig zijn voor in het bos tegen de teken
Lughnassadh schreef:_lautje_ schreef:Die jeans string ook met de tekst ‘kwaliteit en stijl van het volgende niveau’.
Als je deze teksten verzint moet je toch krom liggen van het lachen zelf.
Ik moest hier om lachen want Marlies Dekkers heeft dus zoiets in haar collectie zitten en die is echt leuk. Hij ligt hier dan ook in de kast.