MoppieFilou schreef:Surfen zou ik ook wel leuk vinden denk ik! Maar woon niet echt dicht bij de zee, dus altijd wel een afstandje af te leggen dan
Suppen of duiken dan?
Misschien waterskiën of zeilen.
Dat kan ook op een meer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:MoppieFilou schreef:Surfen zou ik ook wel leuk vinden denk ik! Maar woon niet echt dicht bij de zee, dus altijd wel een afstandje af te leggen dan
Suppen of duiken dan?
Misschien waterskiën of zeilen.
Dat kan ook op een meer.
Ineke2 schreef:Geef je ook les aan ruiters of heb je die wens?
In april word een 2 daagse cursus gegeven via znvr.nl
Sokje_6 schreef:Zweefvliegen?
prompter schreef:Eerst ehbo, en dan gewondenzorg onder ramponstandigheden? Die laatste was erg 'hands on'
marinke182 schreef:Ik zie dat je diergeneeskunde studeert. Bij ons op de faculteit (Utrecht) worden wel eens een bekapcursus of cursus paarden tandheelkunde aangeboden vanuit de studievereniging. Misschien dat zoiets een optie is? Of iets in de richting van trimmen of gedrags(therapie)?
Nikkay schreef:Of het is een hele goede reden om een weekje op vakantie te gaan en het daar op te pakken
billy3105 schreef:(Paarden) massage die net wat dieper ingaat op de anatomie vanuit je opleiding?
TurdusMerula schreef:Ik denk dat je toch iets specifieker moet kijken naar dat wat bij je interesse past, al is dit topic misschien een goede brainstorm. Echt bijna alles valt te leren of meer over te weten.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met leren borstcrawlen en ben een beetje een nerd met bewegen, dus ik heb steeds specifieker cursussen gedaan over de techniek. Is hartstikke leuk!
Maar ligt er dus maar net aan waar je voorkeur ligt.