De dames zijn echt dolgelukkig ermee en het is speelgoed opzichzelf.

En kamer van de middelste voor ze huisjesbed kreeg. Toen nog een Sebra Kili als bed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beauty26 schreef:Hutcherson schreef:[ [url=m/T9MMbo.jpg]Afbeelding[/url] ]
In daglicht en nog zonder de lampen erin (elektra loopt door de boom heen)
[ [url=m/65VSla.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de lampen maar beetje donker.
Mag ik vragen waar je de boom gekocht hebt of hebt laten maken?
Beauty26 schreef:Mag ik vragen waar je de boom gekocht hebt of hebt laten maken?
Hutcherson schreef:Beauty26 schreef:Mag ik vragen waar je de boom gekocht hebt of hebt laten maken?
Dat heb ik zelf gedaan.
flooooo schreef:[url=m/0iJjnF.jpg]Afbeelding[/url]
En dit is de kamer van dochter, daar had ik net wel mijn best voor gedaan voor we wisten dat we gingen verhuizen. Behang zie je hier niet zo goed maar is heel mooi elfjes fotobehang, rest van de muren is roze. Ik denk dat we iets in dezelfde stijl gaan doen in het nieuwe huis, al is haar kamer daar wel groter. Ik ben net als Laura heel blij met het huisjesbed, echt ongelofelijk leuk!
Mri schreef:flooooo schreef:[url=m/0iJjnF.jpg]Afbeelding[/url]
En dit is de kamer van dochter, daar had ik net wel mijn best voor gedaan voor we wisten dat we gingen verhuizen. Behang zie je hier niet zo goed maar is heel mooi elfjes fotobehang, rest van de muren is roze. Ik denk dat we iets in dezelfde stijl gaan doen in het nieuwe huis, al is haar kamer daar wel groter. Ik ben net als Laura heel blij met het huisjesbed, echt ongelofelijk leuk!
Heb je toevallig ook foto's waar het behang nog duidelijker op staat
En weet je nog waar het vandaan komt?
flooooo schreef:Mri schreef:
Heb je toevallig ook foto's waar het behang nog duidelijker op staat
Ik heb zo even geen betere foto maar het is dit behang:
https://www.etsy.com/listing/1324602937 ... FBR1M0VnE0
Hier zie je hem wel exact zoals hij ook op onze kamer is trouwens, gaat om behang van echt mooie kwaliteit. Ik heb de "duurdere" structuur gekozen. Alsnog kan ik het niet echt duur behang noemen.
Mri schreef:Heb je toevallig ook foto's waar het behang nog duidelijker op staat
Evamarie schreef:Hebben jullie ook nog tips voor een nette eetstoel? Wij hebben de Stokke Trip Trap. (heel handig ding, maar niet echt mijn smaak)