Photograph schreef:Captain schreef:Jij was toch moslima?
Als je me volgt op Tiktok, dan heb je het een beetje meegekregen hoe en wat. Moet je even daar in de comments kijken.
En als we je niet volgen op tiktok?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeer verzieken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen
Daphne__ schreef:Jilletje schreef:Niks anti-christen, Bokt is Hoofdzakelijk een paarden forum en geen kerk, of kerkelijke community.
En dat zegt degene die volgens haar profiel (forumgebruik) ruim meer dan 50% van haar berichten op bokt geplaatst heeft in topics die niet over paarden gaan
Jilletje schreef:Dat we niet zitten te wachten op jouw verkondigingen Anjali heeft niks te maken met anti zijn tegen een heel geloof. Mensen zitten er gewoon niet op te wachten om jouw overtuiging door hun strot geduwd te krijgen. En aangezien jij daar vrij hardnekkig in kan zijn, krijg je met die zelfde toon tegengas.
Jilletje schreef:thequeensmum schreef:Ik denk dat Jilletje reageert op Anjali’s reacties in dit topic. Dus als het gaat over sfeer verzieken. Anjali heeft haar oordeel al meteen klaar. Ze had ook kunnen wachten hoe dit topic zou verlopen
Dit dus, ik geef Anjali helemaal nergens de schuld van ik schets alleen de situatie.
Palmera schreef:Interessant dit. De TS vraagt om gelijkgestemden en krijgt een volledige discussie kado m.b.t Anjali en haar cristelijke denkwijze.
Wellicht dat iedereen op Anjali en andere gelovigen gewoon niet moet reageren?
En klopt gelovigem zijn steeds dunner gezaaid, maar zolang er tig verschillende topics m.b.t kinderen baren zijn toegestaan, keurig ingedeeld naar tijd van het jaar en de hoeveelste het is: dan moet dit topic toch ook gewoon kunnen?
prompter schreef:Palmera schreef:Interessant dit. De TS vraagt om gelijkgestemden en krijgt een volledige discussie kado m.b.t Anjali en haar cristelijke denkwijze.
Wellicht dat iedereen op Anjali en andere gelovigen gewoon niet moet reageren?
En klopt gelovigem zijn steeds dunner gezaaid, maar zolang er tig verschillende topics m.b.t kinderen baren zijn toegestaan, keurig ingedeeld naar tijd van het jaar en de hoeveelste het is: dan moet dit topic toch ook gewoon kunnen?
Helemaal eens Palmera. Ik heb niets met kinderen of religie, maar topics erover zouden gewoon moeten kunnen voor mensen die het fijn vinden om er over te praten.
anjali schreef:Volgens Kerk in Nood zijn Christenen de meest bedreigde en vervolgde groep op aarde. Er zijn landen waar zelfs het bezit van een Bijbel al leidt tot ernstige straffen.
anjali schreef:Volgens Kerk in Nood zijn Christenen de meest bedreigde en vervolgde groep op aarde. Er zijn landen waar zelfs het bezit van een Bijbel al leidt tot ernstige straffen.
anjali schreef:thequeensmum schreef:OW?
Een OW is een Officiele Waarschuwing.Die geldt 2 jaar en als je dan nog eens de fout ingaat (volgens sommigen dan) dan kun je een ban krijgen wat (denk ik) inhoudt dat je niet meer op Bokt mag. Er zij n al heel wat interessante Bokkers verdwenen op die manier. Bij mij was het zo dat ik iets gezegd had dat bij sommige verkeerd viel, en wat ze toen deden was mijn post aan een stuk door blijven quoten met de bedoeling dat steeds meer mensen van hun groep er bezwaar tegen zouden maken. Ze bleven net zolang quoten totdat er tenslotte een reactie van een mod kwam dat ik een OW kreeg. Zelf heb ik nog helemaal nooit een klacht ingediend tegen wie dan ook op Bokt die meende mij of mijn geloof te moeten beledigen Ik zag ieders mening als vrijheid van meningsuiting maar dat geldt dus maar 1 kant op. En ik heb ook nooit iemand bedreigd op bokt en dat ben ik wel.Zodat ik het altijd wel heb nagelaten om persoonlijke gegevens erop te zetten waar soms wel om gevraagd werd.Gelukkig zitten er ook hele aardige mensen op bokt anders was ik er al lang weg. En nee je hoeft het echt niet met mij eens te zijn want ook voetballen kan slechts als er 2 partijen zijn.
Photograph schreef:Captain schreef:Jij was toch moslima?
Als je me volgt op Tiktok, dan heb je het een beetje meegekregen hoe en wat. Moet je even daar in de comments kijken.
Goof schreef:Bokt is ook geen autoforum, reisforum of relatieforum en toch smullen we er met zijn allen van.
Haarbal schreef:anjali schreef:Volgens Kerk in Nood zijn Christenen de meest bedreigde en vervolgde groep op aarde. Er zijn landen waar zelfs het bezit van een Bijbel al leidt tot ernstige straffen.
Wij van WC-Eend...
Er zijn landen waar je als LHTBI+'er de doodstraf krijgt. 65 landen waar het zijn van LHTBI+ strafbaar is. In 11 landen staat de doodstraf er op. In 27 landen meer dan 10 jaar cel.*
Aanvulling: Dat neemt niet weg dat er hier op Bokt inderdaad best hard gespeeld wordt, topic dat zojuist door Cer benoemd werd is een mooi voorbeeld; vooral mensen die vertellen waarom ze *niet* geloven. Vind ik persoonlijk niet zo netjes, dat is hetzelfde als in
een kindervrij topic heel hard gaan verkondigen waarom je vooral wel kinderen moet nemen. Begin dan zelf een topic. Maar dit staat geheel los van de vraag van TS. TS, ik hoop dat je in die twee topics je ei kwijt kan, en anders zelf een topic beginnen?
*Bron: https://www.amnesty.nl/encyclopedie/hom ... en%20Jemen