Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik vind de Toyota aygo x (cross) erg leuk.
Maar nog erg duur. Maar ik weet je budget niet.
Earth schreef:Ik vind de kleine auto's die hier worden genoemd altijd eng, want ik kijk veel ambulance programma's en wanneer je een botsing krijgt met kleine auto's dan ben je zo onbeschermd. Daar is toen een keer een heel item over geweest. Het zou dus nooit mijn keuze zijn maar minstens een auto kiezen met wat 'neus'. Zoals een polo, clio, fabia etc.
Nielojram schreef:Earth schreef:Ik vind de kleine auto's die hier worden genoemd altijd eng, want ik kijk veel ambulance programma's en wanneer je een botsing krijgt met kleine auto's dan ben je zo onbeschermd. Daar is toen een keer een heel item over geweest. Het zou dus nooit mijn keuze zijn maar minstens een auto kiezen met wat 'neus'. Zoals een polo, clio, fabia etc.
Gewoon een beetje normaal rijden, als je met een klein autootje de neus in elkaar ramt, dan heb je te snel gereden en te weinig afstand genomen.
Iets wat je ook in moet calculeren als je zo'n model koopt, helaas gaat het overgrote deel prat op wegenbelasting en peut.
Nielojram schreef:Exitium schreef:Nou ja, een ongeluk hoeft niet jouw schuld te zijn natuurlijk.
Als de neus van je auto in diggelen ligt, komt dat dan door een ander, of was je remweg tekort?
Marie111 schreef:Ik ben heel blij met mijn Skoda Citigo.
Hetzelfde als een UP, maar dan goedkoper.
mavantos schreef:Ben gewoon verwend door het rijden in een vrij nieuwe auto's in wat hogere prijsklasse. Uiteindelijk zoek je nu natuurlijk echt wel in een andere categorie auto
Nielojram schreef:Exitium schreef:Nou ja, een ongeluk hoeft niet jouw schuld te zijn natuurlijk.
Als de neus van je auto in diggelen ligt, komt dat dan door een ander, of was je remweg tekort?
ikke schreef:mavantos schreef:Ben gewoon verwend door het rijden in een vrij nieuwe auto's in wat hogere prijsklasse. Uiteindelijk zoek je nu natuurlijk echt wel in een andere categorie auto
Zoiets, bijvoorbeeld:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/fia ... cabrio-1-6
Veel leuker ga je ze niet vinden