Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannie79 schreef:Wauw wat een lieve en fijne reacties. Ik heb inmiddels een keuze gemaakt en ga voor een chilly fles. De keuze hier op is omdat hij (volgens de website) ontzettend lang koel maar ook warm blijft. In de zomer lekker met water en in de winter heel fijn met thee.
Nu nog hopen dat manlief lief voor me is op mijn verjaardag en luistert naar mijn wensen (en anders koop ik hem na onze vakantie alsnog )
Telpeva schreef:Mag ik binnenvallen met een vraag, aangezien hier geloof ik veel kenners zitten![]()
Hoe doen jullie ze schoonmaken, ik lees vrijwel overal dat ze niet in de vaatwasser mogen, heeft iemand ervaring hoe zulke flessen zich houden wanneer je ze toch in de vaatwasser zet?
Telpeva schreef:Mag ik binnenvallen met een vraag, aangezien hier geloof ik veel kenners zitten![]()
Hoe doen jullie ze schoonmaken, ik lees vrijwel overal dat ze niet in de vaatwasser mogen, heeft iemand ervaring hoe zulke flessen zich houden wanneer je ze toch in de vaatwasser zet?
Jannie79 schreef:Ik ben op zoek naar de perfecte waterfles. Natuurlijk heb ik ook een aantal wensen.
Ik ben op zoek naar een thermosfles of beker. Minimaal 500 ml max 750. Absoluut lekvrij. Geen air up of dopper, deze heb ik al.
Wie heeft DE tip voor mij?
Justme_Lisaa schreef:Chilly’s! Ik zweer erbij, vanaf de eerste generatie, nu overgestapt naar de tweede. Maar ik zou niet anders meer willen!
Deze laatst van 1 liter gekocht, vooral lekker met het warme weer!
[ [url=m/0oI5ZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit de 750ml heb ik ook, maar dan van de eerste generatie. Die vind ik iets minder dat de tweede vanwege de ijzeren drink rand.
xSelina schreef:Justme_Lisaa schreef:Chilly’s! Ik zweer erbij, vanaf de eerste generatie, nu overgestapt naar de tweede. Maar ik zou niet anders meer willen!
Deze laatst van 1 liter gekocht, vooral lekker met het warme weer!
[ [url=m/0oI5ZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit de 750ml heb ik ook, maar dan van de eerste generatie. Die vind ik iets minder dat de tweede vanwege de ijzeren drink rand.
Heb jij met de 2e generatie niet het probleem dat de drinkrand steeds losdraait? Ik heb nog steeds allemaal generatie 1 en dan 1tje van generatie 2 maar dan een halve liter. Maar ik vind het dus zo irritant dat bij mij die drinkrand steeds los draait.