Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mijn vriend heeft een T-Roc. Prima auto, maar wel heel saai en degelijk en hard en Duits. Hij heeft hem nog geen jaar maar heeft er totaal geen gevoel mee. Dus hij is nu op zoek naar een andere auto
Berdien schreef:Mijn vriend heeft een T-Roc. Prima auto, maar wel heel saai en degelijk en hard en Duits. Hij heeft hem nog geen jaar maar heeft er totaal geen gevoel mee. Dus hij is nu op zoek naar een andere auto
Yipee schreef:Ashkerlon schreef:Mijn auto past aardig in je eisen-lijstje, is een Ssangyong Tivoli. Enige is dat die niet erg veel koffer ruimte heeft, maar het is dan ook de kleinste van de Ssangyong familie. De Korando is al een pak ruimer.
Die kende ik nog niet. Ziet er wel leuk uit. Maar is volgens mij niet een merk wat je veel ziet? Dus hoe zit het met reparaties, zijn onderdelen (evt aftermarket) goed te krijgen?
Fitzroy schreef:Cayenne schreef:Dacia Duster staat op hetzelfde platform en heeft dezelfde motor als een Renault Kadjar
Ben je niet in de war?
Renault Kadjar is gelijk aan de Nissan Quashqai. Niet aan de Dacia Duster.
Ik heb zowel een Captur als een Kadjar gehad. Beiden bevielen ze super maar ik wilde graag hybride.
En nu heb ik een hybride Hyundai Kona en die bevalt me ook goed. Stuk voordeliger qua benzine dan de Kadjar.
Lizenlotte schreef:Renault en Nissan delen de fabriek met Mitsubishi, niet met Dacia. Ik denk dat je man daarmee in de war is?
lianne125 schreef:Ik zeg ook mazda CX-5. Hele fijne auto. Rijdt zeer comfortabel en heeft ook behoorlijk veel ruimte in de kofferbak. Heeft een trekvermogen van 2000 kg waardoor je er vrij veel achter kan knopen. En ik vind het echt een mooie bak om te zien
pillow schreef:lianne125 schreef:Ik zeg ook mazda CX-5. Hele fijne auto. Rijdt zeer comfortabel en heeft ook behoorlijk veel ruimte in de kofferbak. Heeft een trekvermogen van 2000 kg waardoor je er vrij veel achter kan knopen. En ik vind het echt een mooie bak om te zien
Maar TS zoekt helemaal geen trekauto voor een trailer oid.
pillow schreef:Er zijn al heel veel topics over dit onderwerp.