Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
zonnebloem18 schreef:Toen het nichtje van mijn man 8 of 9 was heeft de schoolarts tegen haar gezegd dat ze eigenlijk wel wat te dik was. Het kind heeft nauwelijks wat willen eten voor ze daar achter kwamen. Schoolarts heeft dit later tegen mijn schoonzus bevestigd.
Macs schreef:Ik ben zelf weggehouden van de schoolarts en hierdoor zijn er dingen toch veel te laat ontdekt. Zou willen dat mijn ouders er niet zo moeilijk over hadden gedaan.
DuoPenotti schreef:Maar wat is de angst dan bij er niet bij zijn?
Wat is dat anders dan vroeger?
Sizzle schreef:DuoPenotti schreef:Maar wat is de angst dan bij er niet bij zijn?
Wat is dat anders dan vroeger?
Dat was vroeger al niet OK.
Keek er gewoon ineens een volwassen persoon zonder vragen in je onderbroek.
Prima dat de optie er is voor drukke ouders of ouders die het weinig uitmaakt, maar geef gewoon ook de optie om erbij te zijn.
rien10 schreef:Sizzle schreef:
Dat was vroeger al niet OK.
Keek er gewoon ineens een volwassen persoon zonder vragen in je onderbroek.
Prima dat de optie er is voor drukke ouders of ouders die het weinig uitmaakt, maar geef gewoon ook de optie om erbij te zijn.
Dat is een bij wijze van spreken hoop ik toch. Of weet jij van onderzoeken af waarbij er in een kinder onderbroek gekeken wordt?
Ik heb ook nog niet helemaal helder wat het bezwaar van zonder ouders erbij is. Het kan in sommige gevallen zelfs erg nuttig zijn, geen filter tussen het kind en de arts.