Sellyxx schreef:Inderdaad de omgekeerde wereld, dat anderen gaan bepalen voor jou wat wel en niet normaal is op jouw erf.Gelukkig ben je vrij om toe te laten wie je wilt, leuk dat je er op die manier een extraatje aan kan overhouden en er plezier uit kunt halen om mensen te laten delen in je dieren”verzameling”
![]()
Ik klikte zojuist even op je linkje, eerste wat ik dacht, hee bekend type huis, lijkt op type huis waar mijn ouders wonen, wat blijkt, mijn ouders wonen in hetzelfde dorp! Zelf woon ik niet in Duitsland, maar als in weer eens bij m’n ouders ben lijkt t me best leuk je eens te bezoeken! Al is het maar om even een kijkje te nemen bij je dierenboederij
haha, wat leuk! Kom gerust aanwaaien als je hier bent. Gezellig!
Gelukkig ben je vrij om toe te laten wie je wilt, leuk dat je er op die manier een extraatje aan kan overhouden en er plezier uit kunt halen om mensen te laten delen in je dieren”verzameling”

Je hebt een heel begrijpelijke reden waarom je geen rokers op je erf wilt dus daar zullen ze het mee moeten doen. Ik zou het ook liever niet willen.
Erg lief van je dat je dat dan weer geen probleem vindt. Wij kozen en kiezen met onze lawaaipapegaai daarom ook graag huisjes via AirBnB die lekker los staan, om anderen zo min mogelijk tot last te zijn 
De wasmand was blijkbaar nieuw gekocht door zijn vrouw / vriendin dus die zat nog niet in zijn systeem en daar keek hij finaal overheen toen hij op jacht was naar het verdwenen beddengoed
O wat erg zeg. Hoop dat ze niet te lang geboekt hebben...en ja, als duidelijk, ook op papier is afgesproken dat ze om 23u binnen moeten zijn dan ging er bij mij ook een slot op de poort om 23u.