Help. Ik ben avond gast. Wat moet ik dragen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 18:35

Wintu schreef:
Ik persoonlijk denk dat een lichte top een stuk mooier zal staan dan een donkere top.

Mee eens! :j

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 18:50

Net zoals echt wit is zwart ook vaak een kleur die vermeden wordt op een bruiloft :) ligt er ook wel aan of het een deel van het outfit is of het hele outfit. Het is wel meer geaccepteerd dan vroeger, toen werd het vaker gelinkt aan begrafenis, nu is het ook wel gewoon moderne mode. Ik blijf er nog wel veilig van weg, voor de zekerheid, omdat voor sommigen die link/ongeschreven regel er nog wel is.

Maar voor jou zo als avondgast lijkt het me prima hoor! (als je daggast ben, sta je vaak ook op meer foto's etc. en kan zoiets bepalender zijn). Ik weet van mijn bruiloft écht niet meer wat avondgasten aan hadden, daar wordt (naar mijn ervaring) vaak ook wel wat minder naar gekeken. Vaak trekken avondgasten trekken gewoon wat leuks aan wat ze in de kast hebben liggen, zonder dat ze een heel nieuw outfit gaan shoppen. Mooie roze broek, leuke kanten details in het blouseje, mooie combi met de schoenen, staat chic!

Fijne avond in ieder geval :D