Ik zoek schoenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paloma_Janet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:37

Lau

Re: Ik zoek schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-23 22:02

Ooh die zijn ook mooi!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:05

Cayenne schreef:
Ooooh spuit elf leest niet goed _O-
Ik had je tekst eronder niet gezien.
Ik ga ff nadenken :D

Ik wel en dacht eerst dat dit gewoon een heel hip stel was (dat zijn jullie ongetwijfeld ook trouwens!).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-23 09:04

Tiggs schreef:
Cayenne schreef:
Ooooh spuit elf leest niet goed _O-
Ik had je tekst eronder niet gezien.
Ik ga ff nadenken :D

Ik wel en dacht eerst dat dit gewoon een heel hip stel was (dat zijn jullie ongetwijfeld ook trouwens!).

Hahaha ja mode is wel mijn ding, mijn vriend wat mindere maar die kleed ik gewoon aan zie het als een levende Barbie :')

Nee ik snap de verwarring heb het niet handig verwoord. Maar mijn jurk is wit maar zou graag een beetje bij mijn vriend matchen dus ik dacht schoenen die bij zijn pak passen ideaal.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 09:17

Ik zou zelf juist wegblijven bij de kleur van je vriend zijn pak. Vaak is de kleur toch net wat anders en dan vloekt het met elkaar. Zou zelf kiezen voor een contrasterende kleur en die kleur dan terug laten komen in z’n pochet bijvoorbeeld.

Schapenwol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 09:22

Lau schreef:
Hahaha ja mode is wel mijn ding, mijn vriend wat mindere maar die kleed ik gewoon aan zie het als een levende Barbie :')

Nee ik snap de verwarring heb het niet handig verwoord. Maar mijn jurk is wit maar zou graag een beetje bij mijn vriend matchen dus ik dacht schoenen die bij zijn pak passen ideaal.

Ik denk eerlijk gezegd dat zulke donkere schoenen onder een witte jurk heel lomp staan.

Ik zou als ik jou was eerder kijken of je de kleuren van het pak in je boeket, sieraden of je haarversiering terug kan laten komen. En wit terug laten komen in het pak van je vriend door een pochet.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 13:55

Schapenwol schreef:
Lau schreef:

Ik denk eerlijk gezegd dat zulke donkere schoenen onder een witte jurk heel lomp staan.

Ik zou als ik jou was eerder kijken of je de kleuren van het pak in je boeket, sieraden of je haarversiering terug kan laten komen. En wit terug laten komen in het pak van je vriend door een pochet.

Ik vind het wel mooi, maar het hangt ook gewoon heel erg af van het type schoen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 14:01

Vind het inderdaad ook wel mooi staan hierboven! Alleen wel een pittige zoektocht, zelfs al zou je qua vorm en maat de perfecte schoen vinden, dan heb je alsnog de kans dat áls je het besteld, de kleur het net niet is en je alsnog met lege handen zit. Maar daarom ook wel slim om Bokt te raadplegen, daar komt vaak wel veel opties uit. Je hebt denk ik wel een béétje pech met het seizoen, ik zie voornamelijk allemaal zachte groene kleuren nu. Maar ik zal ook eens voor je rondzoeken!

Edit: zijn deze al gedeeld hier?
https://www.etsy.com/nl/listing/1247415 ... lkQAvD_BwE

En onbekend met deze site, maar,
https://www.veaul.com/nl/sexy-donkergro ... akken.html

Al lijkt het me toch wel een uitdaging om de hele dag op zulke hakken als hierboven te lopen, ze moeten dan wel écht goed en fijn aansluiten lijkt me.

Ook heeft het pak van je vriend (of verloofde? :D ) zo vanaf de foto nog best een wat lichte/mat groene uitstraling, en ben ik bang dat een donkergroene schoen toch nét een beetje een mismatch kan zijn. Maar jij hebt het pak natuurlijk in het echt gezien dus kan dat het beste inschatten. Wel goed misschien nog om het ook nog even buiten met echt daglicht te zien, dan kan zo'n pak opeens weer een andere kleurteint hebben.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 20:33

Van Bommel heeft ook wel mooie/prachtige schoenen, je moet er wel van houden. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 20:53

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 21:20

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-23 21:25