We hebben toevallig vorige week flink in de tuin gewerkt, alle onkruid tussen de tegels is weg, brandgang is schoon, de meeste delen grond is schoongemaakt/onkruid vrij

Het staat absoluut géén halve meter hoog.
De buren hebben voor een betegelde tuin en achter is het ook strak, ligt kunstgras volgens mij en een enkele struik.
Er begripvol op reageren hebben we gedaan, het over laten waaien ook maar als er keer op keer gezeurd wordt, er zelfs melding bij de woningstichting gedaan wordt én er sprake is van flink geluidsoverlast, is de maat een keer vol.
Hiervoor heeft 5jr een man gewoond,die schijnbaar zelden thuis was of kluizenaar was, de andere buren gaven aan die persoon hooguit 5x gezien te hebben.
Ook krijgen we nog brieven voor "stichting church of life", wat hier blijkbaar het hoofddomein had.
De douche, wc en keuken zijn vervangen voor wij erin kwamen, de muren en deuren en verwarmingen hadden verschillende kleuren rood, zwart en geel

Dat mijn dochter om 23u nog iets aan het doen was in haar kamer kan idd ook niet, echter zoals ik al aangaf gaat het momenteel moeizaam met haar, hier ga ik verder niet dieper op in, er komt hulp maar extreem lange wachtlijsten.