Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:05

Ik vind het ook heerlijk om met een pizzaatje op de bank te zitten en een programma als 'my 600lbs life' te kijken. :D

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:05

Ik kom hier regelmatig een 45 km wagentje tegen dat dan 60 rijd. Ik ga er dan voor rijden en 45 rijden.
Super slecht, maar kan daar echt van genieten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:06

Kookaburra schreef:
Ik vind het ook heerlijk om met een pizzaatje op de bank te zitten en een programma als 'my 600lbs life' te kijken. :D

Dit. :j

En 1000 LBS sisters. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:10

Kookaburra schreef:

Haha hier moest ik wel even om lachen. Ik kan het helemaal niet kijken, vind het zo erg voor ze.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:26

Olikea schreef:
Ik kom hier regelmatig een 45 km wagentje tegen dat dan 60 rijd. Ik ga er dan voor rijden en 45 rijden.

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 19:57

herr_balou schreef:
Olikea schreef:

_O-

Die is wel erg slecht :')

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 20:06

Mijn guilty pleasure is te laat opblijven :') Wel onhandig als je de volgende dag moet werken :D

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:20

_Mar3 schreef:
Mijn guilty pleasure is te laat opblijven :') Wel onhandig als je de volgende dag moet werken :D

Ligt er maar aan hoe belangrijk je werk is... Alle werkgevers vinden het werk heel belangrijk maar ik heb best veel werk gedaan dat echt 0 nut had. Nouja, niet helemaal waar, het nut was de bodemloze zakken van hebberige lui vullen...

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:46

Waterijsjes niet van een stokje willen eten. Die gaan echt van het stokje af :j en dan eet ik ze uit een bakje.

Met kerst allemaal pakken kerst zuurstokken in kopen voor zomers, en zomers watermeloen invriezen voor kerst. :')

Mijn gekke gedachte; dat ik als ik dood ben in een soort van Narnia wereld kom.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 21:49

Ik krijg trouwens altijd honger als ik naar 600 pnds en 1000 pnds sisters kijk… _O- en ik kijk dat dus ook vaak. DCC ook.
Mag een gekke wens ook? Ik wens al jaren dat ik de superkracht heb om geluiden te kunnen muten. En dan op zo’n manier dat de mensen het zelf ook goed merken. Ik woon in een flat met een parkeerterrein erachter dat tussen 4 flats in ligt. Een populaire plek om lekker te gaan keten/ gillen/ auto’s gassen en muziek knalhard. Die wil ik dus lekker muten als ik er gek van wordt. Dan blijven ze vast snel weg. +:)+
En ik heb nog wel een guilty pleasure: pimple pop filmpjes. Heerlijk ranzig en rustgevend gek genoeg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:05

Dr. Pimple Popper kijk ik dus ook. :D En My Feet Are Killing Me. En Bad Skin Doctors. :=

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:22

Ik kijk savonds voor ik ga slapen vaak filmpjes van the hoof gp.... ik word daar echt rustig van....

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:44

Of vogelfilmpjes. Hamlet of Kiwi bijv.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:54

Ik wordt heel rustig van het kijken naar foto's van voedsel. Taarten enzo.
En de meeste mensen komen met een volle koffer kleding terug uit Amerika, ik met een volle koffer met koffie. En dan van Starbucks. En een hoop andere dingen

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 22:59

Kinderen die een tantrum hebben midden in de winkel terwijl moeder 'negeert' zo intensief aankijken tot ze bang worden en ophouden :')
Mijn guilty pleasures zijn life after lockup, i love a momma' s boy en temptation island. Heerlijk dat drama van anderen.

Oh en ik ben altijd erg onder de indruk van slimme verdienmodellen van bedrijven. Ook al is het soms wellicht niet helemaal ethisch verantwoord. Als het slim ondernemen is heb ik vaak veel respect. Voorbeeld: een vrouw start een pensionstal en vraagt hier 200 euro per maand voor all in. En tevens heeft ze een deel van haar boerderij verbouwd zodat ze daar op PGB basis twee mannen met afstand tot de maatschappij huisvesting en dagbesteding kan bieden. Ze werken overdag op de pensionstal (mesten, voeren, paarden in en uit de paddocks en weides, terreinonderhoud etc) en mogen savonds meeeten en wonen daar in maar wel zelfstandig. Kortom: die vrouw ontvangt een maandloon per persoon aan huisvesting en dagbesteding in de vorm van PGB (dus normaal maandloon keer 2).en daarmee zorgt ze dus dat alle klussen voor haar pensionklanten zijn geregeld. Het ene houd het andere dus in stand. Superslim.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:07

Mayasfrenk schreef:
Ik kijk savonds voor ik ga slapen vaak filmpjes van the hoof gp.... ik word daar echt rustig van....

Maar die man heeft ook zo’n heerlijke stem! Ik kan er ook uren naar kijken en ik heb totaal niets met koeien.

Bellatrix schreef:
Dr. Pimple Popper kijk ik dus ook. :D En My Feet Are Killing Me. En Bad Skin Doctors. :=

Heerlijk herkenbaar, of die filmpjes waar ze veel rotzooi uit iemands oor halen… brrrr bah, maar zo’n satisfactie!

Olikea schreef:

Held!

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:10

Ik ga enorm goed op de boeken over Mystic, en dan vooral de eerste twee delen, bedoeld voor kinderen van een jaar of 10 :') als je net ingewikkelde wetenschappelijke literatuur hebt gelezen is het gewoon heerlijk! korte samenvatting: meisje krijgt ongeluk met haar pony, pony dood en kind wil nooit meer rijden. Mag van moeders ook niet meer rijden want veel te gevaarlijk. Dan krijgt ze van haar instructeur een verwaarloosde pony, die natuurlijk enorm veel talent heeft maar ze is echt bijna dood en enorm bang voor iedereen natuurlijk, maar meisje temt pony, verslaat de bitch van de ponyclub, en wordt begeleid door een voormalig olympisch ruiter die dit uiteraard allemaal gratis doet :roll:
Oh ja en als ik muziek luister is dat negen van de 10 keer filmmuziek en ben ik helemaal aan het uitdenken hoe ik er een kur op zou kunnen rijden ;)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:26

Mayasfrenk schreef:

Ik ook, dat accent in combinatie met de passie voor zijn werk en bakken pus, ik hou ervan :Y)

Dr. Pimple Popper komt hier ook vaak voorbij en o.a The Toe Bro.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 23:50

black_kelpie schreef:
Mayasfrenk schreef:

Ik ook, dat accent in combinatie met de passie voor zijn werk en bakken pus, ik hou ervan :Y)

Ik ook! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:14

Pimple popper..

Dat doet me aan dit denken, waar ik dus juist echt niet goed op ga.
Naar dit soort afbeeldingen kan ik niet kijken.(misselijk kan ik er oprecht v worden) Iemand een idee hoe deze plant heet?
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:39

Dat is een lotus. Ik haat zulke plaatjes ook echt brrrr
Die doen mij altijd denken aan een te vies filmpje over botfly removals. Bleh bleh bleh _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:44

De botfly removals kun je beter niet googlen... %)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:46

Telpeva schreef:
Dat is een lotus. Ik haat zulke plaatjes ook echt brrrr
Die doen mij altijd denken aan een te vies filmpje over botfly removals. Bleh bleh bleh _O-

Oh heerlijk! Kan ik ook uren naar kijken!

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 00:51

Nynkex01 schreef:
Oh ja en als ik muziek luister is dat negen van de 10 keer filmmuziek en ben ik helemaal aan het uitdenken hoe ik er een kur op zou kunnen rijden ;)

Wow een medestander! Al doe ik dit bij zowat elke liedje. Afhankelijk van de muziek is het een dressuurproef of heel hard racen :D Ik heb al jaren niet op een paard gezeten en ook toen ik nog wel reed, deed ik nooit wedstrijden :')

Ik kijk graag naar de Tour de France. Ik vind het heerlijk om die mannen te zien zwoegen terwijl ik zelf lekker lui op de bank zit :') :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 20:29

My guilty pleasure is met een lepel uit een pot (calvé) pindakaas eten, en slokken uit een pak volle melk ( arla ) nemend, bepaalde berichten van een bokker lezen...