Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mar3 schreef:Mijn guilty pleasure is te laat opblijvenWel onhandig als je de volgende dag moet werken
en dan eet ik ze uit een bakje.
en ik kijk dat dus ook vaak. DCC ook.
En My Feet Are Killing Me. En Bad Skin Doctors.

Mayasfrenk schreef:Ik kijk savonds voor ik ga slapen vaak filmpjes van the hoof gp.... ik word daar echt rustig van....
Bellatrix schreef:Dr. Pimple Popper kijk ik dus ook.En My Feet Are Killing Me. En Bad Skin Doctors.
Olikea schreef:Ik kom hier regelmatig een 45 km wagentje tegen dat dan 60 rijd. Ik ga er dan voor rijden en 45 rijden.
Super slecht, maar kan daar echt van genieten.
als je net ingewikkelde wetenschappelijke literatuur hebt gelezen is het gewoon heerlijk! korte samenvatting: meisje krijgt ongeluk met haar pony, pony dood en kind wil nooit meer rijden. Mag van moeders ook niet meer rijden want veel te gevaarlijk. Dan krijgt ze van haar instructeur een verwaarloosde pony, die natuurlijk enorm veel talent heeft maar ze is echt bijna dood en enorm bang voor iedereen natuurlijk, maar meisje temt pony, verslaat de bitch van de ponyclub, en wordt begeleid door een voormalig olympisch ruiter die dit uiteraard allemaal gratis doet
Nynkex01 schreef:Oh ja en als ik muziek luister is dat negen van de 10 keer filmmuziek en ben ik helemaal aan het uitdenken hoe ik er een kur op zou kunnen rijden
Ik heb al jaren niet op een paard gezeten en ook toen ik nog wel reed, deed ik nooit wedstrijden