Als je date veel over zijn ex praat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Re: Als je date veel over zijn ex praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:15

Als herinneringen aan een ersoon vastzitten, is het raar om die weg te laten. dus zoals eerder genoemd in dit topic, is het wel belngrijk om te weten in wat voor een context de ex genoemd wordt. Is het ter vergelijking of komt er gewoon een hernnering op?
Vergelijkingen kunnen rete irritant zijn. Iets met moving on.
Maar als het aan herinneringen vast zit, zie ik het probleem niet.
Je kunt bv gewoon vragen of hij ook leuke dingen heeft gedaan zonder/na zijn ex. Dat kan inzicht geven , lijkt mij.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:15

Dorine92 schreef:
Duhelo schreef:
Een ex missen en zo terugwillen zou ik ook wel een afknapper vinden hoor.
Wat als je samen bent met zo iemand en die ex komt plots weer beschikbaar? dikke kans word je zo opzij gezet...

Ik val op mannen met zelfvertrouwen. Ja, ik vind mijn ex (of nouja, officieel is ie niet eens m’n ex omdat er nooit een naam aan gegeven is) nog steeds leuk. Hij mij ook trouwens, alleen woont hij aan de andere kant van de wereld nu. Maar een man die daadwerkelijk veel te bieden heeft, kan mij toch gewoon aan zich binden met wat hij in huis heeft? Misschien blijkt hij wel net zo leuk of zelfs leuker te zijn. Betekent niet dat ik daardoor die ex ineens niet meer leuk vind. Dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Maar als ik een andere leukerd heb gevonden, denk ik wel 10 keer na om die te verlaten voor die ex.

Duhelo schreef:
Er is wel een verschil in hoe je praat over die ex vind ik. Gewoon herinneringen (je hebt het in die situaties ook gewoon leuk en gezellig gehad met je ex, of net niet) of vermeldingen wat je samen gedaan hebt of dingen dat je tegengekomen bent ermee, moeten kunnen.
Vol heimwee erover praten, vermelden dat je hem/haar terug wil. Nostalgisch over hoe goed ze waren of konden koken of dergelijke dingen is een ander verhaal natuurlijk...

Ik persoonlijk praat altijd de waarheid. Ja, hij kon idd heel goed koken, en hij had nog wel andere talenten ook :D Is gewoon de waarheid, niets anders.

Ik ben trouwens andersom ook gewoon zo. Ik raak echt niet geïntimideerd door exen.. ook al zijn ze model, kunnen ze fantastisch koken, zingen, dansen, weet ik veel wat... Ik denk dan gewoon... heel leuk allemaal, maar hij is nu met mij *\o/*
Ook mooie verhalen over exen doen me niet zoveel. Blijkbaar waren er ook dingen mis, anders was het niet zijn ex. En als het haar keuze was en hij eigenlijk met haar door wilde... tja... dan kan het inderdaad gebeuren dat ze hem besluit terug te willen.. maar ik ben minstens net zo leuk en dat zal hij vanzelf wel merken. En zo niet, dan ben ik weer een ervaring rijker

sluit ik me helemaal bij aan.

Ik vind het zorgelijker als er juist niks over een ex verteld wordt terwijl er toch jaren samen beleefd zijn.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:19

jiehaaa schreef:
Ik vind het storend als er een vergelijking wordt gemaakt met de ex. “Dat deed mijn ex ook altijd”, of “Mijn ex deed dat heel anders”. Vooral als er dan een waardering aan gehangen wordt.
Een andere afknapper vind ik het als de persoon in kwestie dezelfde activiteiten wil herhalen met de nieuwe partner. Bijvoorbeeld naar dezelfde restaurants, vakantiebestemmingen enz. Verzin eens wat nieuws denk ik dan. Alsof je dezelfde gebeurtenis wil overschrijven met een nieuwe herinnering.

Ja dat laatste vind ik wel raar.
Ik moet zeggen dat ik me wel eens aan het eerstgenoemde schuldig maak. Maar dan meer als tip en niet als verwijt. Ik kan bijvoorbeeld wel zeggen: mijn ex deed altijd dit of dat, en daar werd ik best wel blij van / dat werkte goed voor mij. Het idee daarachter is dan: dat wat mijn ex kan, kan jij ook. De insteek is dus: Het is gewoon een gratis tip over hoe je mij blij kunt maken. Doe ermee wat je wilt.
Ik heb wel eens te horen gekregen van ja laat de naam van de ex dan weg en geef alleen de tip. Maarja.... dat doe ik dus niet. Precies wat Lusitana zegt, het voelt raar om de persoon weg te laten

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:36

Ik vind dat zelfde restaurant/vakantiebestemmingen dan weer niet raar, als iets m'n favoriete restaurant of vakantiebestemming oid is of ik vind het gewoon leuk/lekker, ga ik niet stoppen met daarnaartoe gaan omdat ik daar met een ex ooit heen ben geweest (niet dat dat bij mij van toepassing is maar alsnog :+ )

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:43

Enzo_Ollie schreef:
Ik vind dat zelfde restaurant/vakantiebestemmingen dan weer niet raar, als iets m'n favoriete restaurant of vakantiebestemming oid is of ik vind het gewoon leuk/lekker, ga ik niet stoppen met daarnaartoe gaan omdat ik daar met een ex ooit heen ben geweest (niet dat dat bij mij van toepassing is maar alsnog :+ )

Nee een goed restaurant kun je inderdaad met iedereen heen, maar alles wat je met je ex deed willen herhalen met je nieuwe partner vind ik wel raar hoor

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:48

Dorine92 schreef:
Enzo_Ollie schreef:

Nee een goed restaurant kun je inderdaad met iedereen heen, maar alles wat je met je ex deed willen herhalen met je nieuwe partner vind ik wel raar hoor

jaa dat ben ik met je eens, maar werd getriggerd omdat ik al 100 jaar naar dezelfde plek op vakantie ga en er het liefst zou wonen dus kan me niet voorstellen om daar nooit meer heen te gaan. :+ Maar dan is het wel een "mij" ding ipv "ons", denk dat dat vooral het verschil maakt

edit: te vroeg op verzenden gedrukt

@ts denk dat dat ook het ding is, hoe praat ie over z'n ex/hoe lang hebben ze een relatie gehad? als je al lang samen bent geweest of in een periode waarin je speciale dingen meemaakt (examens/diploma uitreking/eerste huis) lijkt het mij normaler dan "pietje deed altijd zus"
Laatst bijgewerkt door Enzo_Ollie op 03-05-23 16:50, in het totaal 2 keer bewerkt

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:49

Wat Dorine92 zegt dus. Een keer/een bepaald iets hetzelfde doen prima, maar niet alles kopiëren.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:54

Mij interesseert dat echt totaal niet hoeveel er over een ex gepraat wordt. Het is niet voor niets ex haha. Een ex hoort wel bij een deel van iemands leven. Liever verhalen over een ex dan over voetbal of auto's oid.
Gelukkig passen we hier gewoon helemaal bij elkaar en waarschijnlijk dat ik er daarom ook zo makkelijk in sta.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:56

Eigenlijk is het juist een eer: als die ex al zo fantastisch is, en hij is met jou, dan ben jij dus blijkbaar nóg leuker!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 17:00

Mijn ex had het nooit over zijn ex. Tot hij er ineens weer mee vandoor ging. Het maakt dus echt niks uit of iemand het veel of weinig over zijn ex heeft.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 17:24

De manier waarop is idd veelzeggend. Als je lang samen bent geweest dan maakt die persoon onderdeel uit van je verleden. Als je dat dan vermijd te benoemen wordt het heel spastisch.

Ik heb het zelf ook weleens over m'n ex, terwijl ik echt minder dan 0 ambitie heb om hem ooit nog te willen zien. Ik kom uit een toxische relatie en dat heeft me echt gevormd. Dus als ik iemand echt interessant vind om serieus mee te daten dan vind ik het belangrijk om wat meer inzicht te geven. Want soms word ik door bepaalde dingen nog getriggerd en kan dan heftig reageren. Dat is mijn stukje waar ik hard aan werk, maar het is wel fijn dat iemand weet dat het niet perse aan hem ligt. Het zorgt toch voor een stukje meer begrip. Gelukkig is de man waarmee ik date heel begripvol.

Als iemand heel negatief over z'n ex(en) praat dan is dat tegenwoordig wel een rode vlag. Mijn ex deed dat heel erg over z'n ex. En bleek dat ook over mij te doen tegen de vrouw waar hij mee vreemd ging. Die was helemaal verbaast toen we elkaar ontmoetten. Want die dacht echt dat ik een luie heks was die hem het leven zuur maakte :')

Als iemand altijd de vergelijking maakt tussen jou en z'n ex dan zou ik er wel jeuk van krijgen. Dan zou het voor mij voelen alsof zijn ex de maatstaf is en dan ben je volgens mij nog niet klaar om serieus te daten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 18:28

Je kunt er alleen achterkomen hoe het zit door daar met je date over te praten.

Ik denk niet dat veel of weinig erover praten wat uit maakt. Dat is meer persoons-afhankelijk.

Ik ben nog steeds bevriend met fam van 1 ex en mijn man is dat nu ook. We kunnen het prima over exen hebben, maar inmiddels is alles wel besproken. Na een tijdje valt er ook weinig over te vertellen nog.

Elkaar vrij laten in een relatie vind ik ook belangrijk. Bevriend zijn met een ex zie ik bijv.ook niet als een probleem.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:00

In herinneringen vind ik het niet raar.
Het zijn toch dingen waar zij in voorkomt.

Ik heb hier mijn huis gekocht in 2019 van een jonge vent. Die had het overal en altijd over zijn ex terwijl hij een nieuwe relatie had en zijn huidige vriendin zwanger was.

Hij deed niks anders dan over haar praten.
Toen wij alvast dingen gingen opmeten ging het over haar. Toen wij er waren vanwege een karpervijver die hij had en er uit moest ging het over haar. Toen we bij de notaris zaten moest zelfs de notaris horen dat ze was vreemd gegaan.

Ik dacht toen echt hou je bek. We zijn hier om te tekenen voor een huis. Wat kan jou levensverhaal de notaris schelen. Je vriendin is zwanger. Praat dan over haar en hoe trots je bent. Zij was er overigens op de notaris na ook elke keer bij.

Ik kreeg gewoon plaats vervangende schaamte voor haar. Ik had echt medelijden met haar.
Dan weet je dat je echt te veel over je ex praat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:09

Ik vermoed dat het ook veel te maken heeft met de manier waarop ze uit elkaar zijn gegaan te maken heeft.
Wellicht had deze man het nog niet zo door dat het niet zo liep, en zij er abrupt een einde aan maakte.
Dan suddert het nog lang na bij die man.

( Ik heb dan gelijk weer rode vlaggen, hoe kon hij dat niet doorhebben.. :o )

Schapenwol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:22

Ik heb geloof ik een andere mening dan de meesten in dit topic. Ik snap best dat een ex voorbij kan komen in verhalen, dat heb ik zelf ook.

Maar toch niet als je net aan het daten bent met iemand?? :') Als je iemand leuk vindt en beter wil leren kennen en je zit elkaar guitig aan de kijken boven de gamba's in een restaurantje, dan kan je toch prima vermijden de hele tijd je ex te noemen? Daar doe je dan toch een beetje je best voor? -O-

"Ben je wel eens in Barcelona geweest?"
"Ja, in 2018. Mooie stad hè, vooral die kathedraal en wat een lekker eten."

Je hóeft niet te zeggen: "Ja daar was ik met Marco, we vonden die kathedraal toen zo mooi".

Dat is niet ontkennen of liegen maar beleefd en welwillend naar je nieuwe date toe. Als hij expliciet vraagt met wie je er was dan kan je natuurlijk wel die ex noemen. Maar ongevraagd? Onnodig? Zou ik echt raar vinden naar de nieuwe date.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:42

Schapenwol schreef:
Ik heb geloof ik een andere mening dan de meesten in dit topic. Ik snap best dat een ex voorbij kan komen in verhalen, dat heb ik zelf ook.

Maar toch niet als je net aan het daten bent met iemand?? :') Als je iemand leuk vindt en beter wil leren kennen en je zit elkaar guitig aan de kijken boven de gamba's in een restaurantje, dan kan je toch prima vermijden de hele tijd je ex te noemen? Daar doe je dan toch een beetje je best voor? -O-

Je hóeft niet te zeggen: "Ja daar was ik met Marco, we vonden die kathedraal toen zo mooi".

Dat is niet ontkennen of liegen maar beleefd en welwillend naar je nieuwe date toe. Als hij expliciet vraagt met wie je er was dan kan je natuurlijk wel die ex noemen. Maar ongevraagd? Onnodig? Zou ik echt raar vinden naar de nieuwe date.

Volledig mee eens. Wat Daantje ook noemt vind ik ook echt ongepast.

Je moet wel weten wanneer je het er wel-en wanneer je het er niet over hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 22:38

daantjuhhh schreef:

Ik heb hier mijn huis gekocht in 2019 van een jonge vent. Die had het overal en altijd over zijn ex terwijl hij een nieuwe relatie had en zijn huidige vriendin zwanger was.

Toen wij alvast dingen gingen opmeten ging het over haar. Toen wij er waren vanwege een karpervijver die hij had en er uit moest ging het over haar. Toen we bij de notaris zaten moest zelfs de notaris horen dat ze was vreemd gegaan.

Ik dacht toen echt hou je bek. We zijn hier om te tekenen voor een huis. Wat kan jou levensverhaal de notaris schelen. Je vriendin is zwanger. Praat dan over haar en hoe trots je bent. Zij was er overigens op de notaris na ook elke keer bij.

Ik kreeg gewoon plaats vervangende schaamte voor haar. Ik had echt medelijden met haar.

Wat een bizar verhaal.
Maar dit is wel een goede nuance. Op basis van dit bericht weten we natuurlijk ook niet hoeveel die nou werkelijk over z'n ex praat. Maar er zijn wel echt momenten dat het té veel is, ja.

Vergelijken met je ex tijdens daten, ik kan me niet eens voorstellen dat mannen dat doen (tenzij, een enkel grapje waar je als date positief er bovenuit steekt...) dus dat zou ook wel een dikke red flag zijn voor mij.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 23:52

Menino schreef:
daantjuhhh schreef:

Wat een bizar verhaal.
Maar dit is wel een goede nuance. Op basis van dit bericht weten we natuurlijk ook niet hoeveel die nou werkelijk over z'n ex praat. Maar er zijn wel echt momenten dat het té veel is, ja.

Vergelijken met je ex tijdens daten, ik kan me niet eens voorstellen dat mannen dat doen (tenzij, een enkel grapje waar je als date positief er bovenuit steekt...) dus dat zou ook wel een dikke red flag zijn voor mij.

Als ik als 3de partij denk ja oké nu weet ik het wel. En daarnaast plaatsvervangende schaamte heb. Geloof mij. Dan is het echt te veel.

Hij ging het kantoor bij de notaris uit omdat ik nog iets moest bespreken en zij zei. Phoeh. Ik: ja sorry! Ik heb het verhaal ook al 347 x moeten horen.
Ik maak gewoon excuus voor een ander. Zo erg schaamde ik mij.

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 00:07

Ik ben schijnbaar ook een ramp op date gebied. Tenminste, ik had iemand zo leren kennen, hij zei dat hij mij beter wilde leren kennen.

Dus een tijd later vroeg hij mij of we ergens wat konden gaan drinken. Prima, leuk en gezellig. Maar hey ik heb 3 kinderen, wat hij wel wist.
Bij vragen naar mij gericht kreeg hij ook gewoon een antwoord.
Na een paar vragen zei hij "je praat wel veel over je ex... Begrijp dat wel, vanwege zo lang bij elkaar zijn... En kinderen hebben enzo... Je bent toch wel klaar met hem? "

Hij had het zelf over verschillende dames die niet voor niets zijn ex waren, wou die het ook niet over hebben, ook niet hoelang zijn relaties waren geweest.

Maar ook verder zelf enorm gesloten, wou alles van mij weten, had een vlotte babbel en alles. Maar ook "hoe meer mensen van je weten, hoe makkelijker ze je kunnen manipuleren"

Dus ik was te eerlijk over belangrijke momenten uit mijn leven,lijkt mij dat als je elkaar echt serieus wil leren kennen je ook gewoon eerlijke antwoorden moet geven, ook over eerdere relaties, hij draaide zelf overal omheen.

Ik het later aan verschillende vrienden gevraagd of ik zo erg was met eerlijk antwoorden en open zijn.
De meeste vonden mij juist handelen maar 1 vriendin (die veel relaties achter de rug heeft) zei dat het niet normaal is, en alles exen verleden tijd zijn en je daar niks over moet zeggen.

Een relatie is lastig, zeker aan het begin met elkaar leren kennen.
Geef het gewoon aan, communicatie is nummer 1.
En mocht dit al een dooddoener zijn, weet je het antwoord ook al.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 09:38

Schapenwol schreef:

Ja, maar nu gleed Marco uit in de kathedraal en vloekte als reactie en dat galmde door het hele gebouw.
En jullie zijn proestend er uit gerend.
Ga je dat dan weg laten om het tere zieltje van je date niet te kwetsen, of er om liegen en zeggen dat het een ander was? Doen alsof je er alleeen was, terwijl het niet zo is?
Als je blunder of avontuur vast zit aan een persoon, hoef je die echt niet weg te laten. Waarom zou het anders zijn dan als je met een ouder of broer/zus of klasgenoot, vrend/vriendin daar zou zijn?
Waarom heeft ex zo´n lading die andere personen niet hebben?
Kan ik je wel vertellen, hoor, onzekerheid, gebrek aan vertrouwen, omdat je de persoon nog niet goed kent, maar dat ligt niet aan de persoon die het verhaal verteld!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 09:50

Schapenwol schreef:

het ligt er ook inderdaad aan helemaal wanneer en hoe..
maar daten is ook de tijd om elkaar te leren kennen.. Vroeger met dates lette ik altijd op hoe ik overkwam enzo..
later vond ik het veel belangrijker dat iemand míj leerde kennen, en ik hem, voordat we er iets vasts van zouden maken..

Als iemand dus tijdens het daten constant over een ex praat zoals Primera en Daantjuhhh aangeven, dan kan je dat maar beter gelijk weten.
En als iemand gewoon normaal over een ex praat, lijkt mij dat helemaal prima.
Als iemand onwijs lelijk doet over een ex, kan het ook een rode vlag zijn. En stel je voor dat die ex doodgezwegen wordt want slaande ruzie en alles, en dan gaat je relatie goed en ga je samenwonen en dan heb je wekelijks een boze jaloerse ex op de stoep. Ik zou dat van tevoren wel willen weten :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 09:51

daantjuhhh schreef:
Als ik als 3de partij denk ja oké nu weet ik het wel. En daarnaast plaatsvervangende schaamte heb. Geloof mij. Dan is het echt te veel.

Hij ging het kantoor bij de notaris uit omdat ik nog iets moest bespreken en zij zei. Phoeh. Ik: ja sorry! Ik heb het verhaal ook al 347 x moeten horen.
Ik maak gewoon excuus voor een ander. Zo erg schaamde ik mij.

Sorry ik moet hier zo om lachen :') Wat een bizar verhaal joh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 09:57

Mri schreef:
Ik ben 11 jaar samen geweest met mijn ex.
Merkte met het daten na die relatie dat ik het lastig vond om hem niet te noemen.

Je houdt van reizen, waar ben je geweest? Dan noem je een aantal landen, krijg je de vraag met wie je was. Euhh ja met mn ex.
Oh, ben je ook in Madagascar geweest? Gaaf! 2maanden? das lang zeg! was je met een vriendin?
EUhh nee, met mn ex.
waar je vandaan komt/waar je woont is ook zo'n mooie. Waarom ben je in XXX gaan wonen?
Nou, ik had samen met ex eenhuis in plaats A, maar die relatie ging voorbij en hij is in het huis gebleven, ik heb wat anders gezocht en hij is in ons huis blijven wonen. En hop, daar werd die weer genoemd.

Zo kreeg ik achteraf te horen dat ik "mijn ex" wel erg vaak genoemd had. Ja euhh tja, 11 jaar samen geweest (van 18e tot 29e), dan is het niet gek dat ik "bijna alles" met hem heb meegemaakt....

Het is dus ook echt afhankelijk van wat voor soort vragen je stelt en welke informatie je wil krijgen.

Als die nou te pas en onpas zegt hoe geweldig ex is, of hoe gezellig het met ex was tussen de lakens, of wat ex altijd als merk cola dronk, waarom jij wat anders drinkt etc . Dan zou ik er wel wat van zeggen.

Inmiddels 7 jaar samen met mijn echtgenoot. Maar alsnog komt ex wel eens naar boven (sporadisch, maar toch)
We gaan nu verhuizen en ik kom bijvoorbeeld souvenirs tegen van onze wereldreis. En foto albums van onze tijd samen.

Nou dit :j Het is toch haast niet te doen om een ex (zeker na zo'n lange relatie) niet te noemen? En ik wil daar niet eens over nadenken..

Ik ben nu een kleine 2 maanden met mijn vriend en onze exen komen ook nog regelmatig voorbij. Het wordt wel al minder, omdat het verleden wel al besproken is en je het nu meer over de dagelijkse dingen hebt, maar toch.. Hij heeft een kind met zijn ex en de zus van mijn ex is mijn beste vriendin, tja, hij zal mijn ex dus ook wel tegen gaan komen en ik zie die van hem ook als hun dochter wordt opgehaald of gebracht door haar.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-23 10:37

Wat een verhalen! :')

Ik zal vertellen waar het bij mijn date om gaat en wat ik merk. Hij praat niet heel positief over haar, maar ook zeker niet negatief. Dit maakt me verder niet uit. Ik ben niet iemand die jaloers word of me onzeker gaat voelen hierom. Ik denk dat hij haar in elk onderwerp wel benoemd, ook als het totaal niet nodig is naar mijn idee. Ik begrijp echter zeker dat een ex voorkomt in verhalen en dat het deel uitmaakt van je verleden! voorbeelden;
- hij was jarig en we hadden t over taart, ik zei hem dat ik niet van taart hielt. Hij begon direct een verhaal over dat de moeder van zijn ex in heel holland bakt zat en dat hij elke 2 weken taart at met zijn ex.
- ik vertelde hem iets over wat ik fijn vind qua communicatie. Hij zei hierop; “sorry dat dit zo overkwam, zij reageerde hier altijd goed op”. Dus is vroeg, wat bedoel je met zij? Oh ja, je ex natuurlijk :')
- we hadden het over vakanties. Vervolgens komen er hele verhalen over waar hij wel niet allemaal met zijn ex is geweest, en dat zij ook heel ondernemend was tijdens vakanties.
- ik vertelde hem dat ik het wat druk had de laatste tijd, maar dat ik wel wil doorgaan met mijn opleiding naast mn werk. Hij begon direct een verhaal over zn ervaring met de drukte van zn ex :')

Dit zijn maar ff een paar voorbeelden die ik nu kan bedenken, om het verhaal wat helderder te maken voor dit topic. Daarnaast voel ik me soms wel erg vergeleken worden. Ik moet wel zeggen dat dit waarschijnlijk geen blijvertje is, maar ik denk nieteens dat het ligt aan dat hij zoveel over zn ex praat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 10:40

Lijkt mij vooral iemand die het nodig vind om op al jouw verhalen/opmerkingen ook met een verhaal te moeten reageren.. Hij zou ook gewoon kunnen luisteren zonder meteen met een verhaal (al dan niet met/over ex) te reageren :+