@Tucktuck Dat word spannend wat voor boeket je krijgt
@Benalaars: Hoe waren je bezoeken aan de locaties?
@Hanneke137: Zo jij bent al een eind met plannen!
@Eilinora dat is een mooie bosrijke omgeving voor je locatie!
@Leo: Leuk he dat Wauw gevoel
@Daydream21: Dat is wel fijn dat jullie nog zo flexibel kunnen zijn. Naar wat voor type locatie zijn jullie gaan kijken?
@Marjo1996: wat hebben jullie voor locatie?
@Hutcherson ook gaaf dat je in je eigen achtertuin kan trouwen!
@emilyslaluna Herkenbaar gevoel bij het regelen. Een jaar klinkt ver maar is toch vrij snel.
@DonDon jij bent ook al een heel eind! Lijkt mij ook wel speciaal dat je kan trouwen met jouw kinderen erbij.
@maria500 Jij bent ook al ver!
Sinds zondag ook hier een locatie! We hadden eigenlijk een andere locatie maar daar liep de communicatie zo stroef dat we voor een andere gekozen hebben. Eindelijk die hoofdpijn kwijt. Locatie word een omgebouwde schuur tot kroeg in een bosrijke omgeving. De ceremonie word gehouden in het bos op het terrein. Het feestje word gehouden in het kroegje.
Voor overnachten ga ik kijken of ik tijdelijk het oude paddock bij mijn ouders kan omtoveren voor kampeerterrein. Zij zitten een kwartiertje fietsen van de trouwlocatie af. Of ik kan kijken of ik een bus kan regelen voor dat kleine stukje. Maar dat word nog best een klus om alles weer te egaliseren want dat paddock heeft best wel wat liefde gemist.
Hebben jullie ook trouwens een paar maffe verkopers/ locatieverhuurders gehad? Bij de een verliep de communicatie stroef, een ander gaf een heel andere offerte via de mail dan dat we aan tafel afgesproken hadden. En het grootste toppunt was degene die mijn huwlijksceremonie een schijnhuwlijk noemde. Ik was toen zo beduusd dat ik pas later ontplofte. Want we gaan eerder de dag op het stadshuis tekenen en dan later ceremonie op locatie. Daarnaast bleef hij ook maar aanhalen:"bij een normaal bruidspaar" "Bij een gewoon huwlijk" Trouwen voor de kerk is toch ook geen schijnhuwlijk?!? Zo even ranten hoor.
Nu weer leuke dingen gaan bekijken