Mijn ouders hebben ons bizar veel gegeven. Sowieso vanaf het moment dat wij ons verloofde kregen wij elke maand een bos bloemen die steeds groter werd (om af te tellen) een half jaar van te voren kregen wij naast de bloemen nog een ballon en 3 maanden voor de bruiloft kregen wij een heel mooi fotolijstje.
Een maand van te voren kreeg ik een prachtige armband van mijn moeder.
Voor de bruiloft zelf hebben wij het diner + drinken tijdens het diner gekregen.
De bruidssuite op zowel de eerste bruiloft als de tweede bruiloft hebben zij ook aan ons gegeven. (wij zijn door corona 2 keer getrouwd)
Wij hebben ook de bruidsauto voor de eerste bruiloft gekregen en de taxi heen en terug voor de tweede bruiloft.
Op de eerste bruiloft hebben wij een naambordje voor aan het huis gekregen en op de tweede bruiloft hebben wij een bijdrage voor de band gekregen.
Mijn vader heeft tevens de babs voor ons betaald, omdat hij ons graag wilde trouwen, vond hij dat hij dat ook moest betalen 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn ouders vrij vermogend zijn en misschien ook een beetje doorsloegen toen wij gingen trouwen
ze waren heel enthousiast, nou was ik ook de eerste uit het gezin die ging trouwen, dus wellicht speelde dat mee 
Mijn schoonouders wilde ons graag een herinnering geven, nou is een herinnering heel moeilijk om te geven, dus uiteindelijk hebben zij ook een bijdrage aan de band gegeven, geloof 500 euro of zo, waardoor ze ons toch op een bepaalde manier een herinnering hebben gegeven 
Mijn inziens zou de waarde niks uit moeten maken. Tuurlijk waren alle dingen die mijn ouders deden super leuk, lief en waardevol
Maar de bijdrage van mijn schoonouders was net zo waardevol, zij hebben gewoon veel minder te besteden als mijn ouders, daarom is elk cadeau wat zij geven, net zo belangrijk voor ons als alles wat mijn ouders deden
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 02-05-23 11:05, in het totaal 2 keer bewerkt