Bij zwarte schoenen zou ik nooit een huidskleurige panty aan doen maar ik zie dat de meningen erg verdeeld zijn.
Kortom, je kan het niet verkeerd doen! Gefeliciteerd met je nieuwe baan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Urbanus schreef:Cherdenise schreef:Huidskleur is gewoon de kleur van je eigen benen dus snap niet als je dat niet mooi vind.
Zwart is juist oudbollig imo![]()
Huidskleur is gewoon standaard beige en het matcht zelden goed. Ik zie dan liever een bloot been.
Agree to disagree.
Cherdenise schreef:Urbanus schreef:
Huidskleur is gewoon standaard beige en het matcht zelden goed. Ik zie dan liever een bloot been.
Agree to disagree.
Als je dan een huidskleur kiest moet wel je de goede kleur hebben en daar zijn er veel van. Ik krijg vaak de vraag of ik een panty aan heb of dat het blote benen zijn. Kwestie van goede kleur kiezen
_San87_ schreef:Huidskleur met een naad over het achterbeen.
Bellatrix schreef:Even een half off topic vraagje, hoe weet je welke maat je moet hebben? Want ik heb panty's gehad in 36/38 en die pasten totaal niet, leken wel voor kinderen. En een keer 40/42 en daar paste ik perfect in. Maar merken verschillen ook, de ene vallen veel groter dan de andere, ik koop altijd op de gok en bijna altijd verkeerd. En qua dikte vind ik het ook lastig.
Sky_As schreef:_San87_ schreef:Huidskleur met een naad over het achterbeen.
Jij moet een paarden meisje zijn
Wij mensen hebben geen achter- of voorbenen.
En het mooiste is, dat iedereen hier begrijpt dat je de achterkant van Het been bedoelt, dat maakt ons even erg... Hihi
Ik zou het beide even proberen en een foto in de spiegel maken en dan even kijken wat het mooiste staat. Ikzelf heb echt klapkuiten, waarbij kleur soms erg veel kan doen....
Cherdenise schreef:Als je dan een huidskleur kiest moet wel je de goede kleur hebben en daar zijn er veel van. Ik krijg vaak de vraag of ik een panty aan heb of dat het blote benen zijn. Kwestie van goede kleur kiezen
Bellatrix schreef:Even een half off topic vraagje, hoe weet je welke maat je moet hebben? Want ik heb panty's gehad in 36/38 en die pasten totaal niet, leken wel voor kinderen. En een keer 40/42 en daar paste ik perfect in. Maar merken verschillen ook, de ene vallen veel groter dan de andere, ik koop altijd op de gok en bijna altijd verkeerd. En qua dikte vind ik het ook lastig.
Taucha schreef:Gheghe ik ben wsl de enige die hier een knalrode bolero overheen zou trekken en een paar net zulke mooie rooie Dr. Martins eronder![]()
![]()
Oh en een zwart/zilverglitterpanty![]()
Of gewoon lekker blote benen + slippers als het niet regent
(Oh ja en dat echt voor de net. En nee, mijn omgeving kijkt van dit soort dingen echt al heel lang niet meer op)