Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Wat ik vooral irritant vind is dat ik met nat weer niet kan grasmaaien in mijn tuin. Maar het gras wordt al hoger. Waardoor het nóg urgenter wordt om te maaien, maar ook moeilijker voor de grasmaaier om doorheen te komen, en zéker als het nat is, kan dat niet. Dus groeit het gras lekker door zodat ik er straks helemaal niks meer mee kan
irryproppy schreef:Een aantal jaren geleden was zelfs in Mei ijskoud.
Begin Mei was het overdag net aan 5 graden en in de nacht vroor het 5 graden.
Kennen jullie het gezegde:
Maart roert zijn staart,
April doet wat hij wil,
Mei doet er een schepje bij
irryproppy schreef:Een aantal jaren geleden was zelfs in Mei ijskoud.
Begin Mei was het overdag net aan 5 graden en in de nacht vroor het 5 graden.
Kennen jullie het gezegde:
Maart roert zijn staart,
April doet wat hij wil,
Mei doet er een schepje bij
Balou_k schreef:Elisa2 schreef:Ik vind dit heerlijk..tenminste een normale lente..laat die warmte nog maar even wegblijven.
Echt waar?
Van mij hoeft het echt niet overdreven warm te zijn, maar dit grijze weer maakt me absoluut niet gelukkig. Ik laad altijd enorm op in de lente en zomer en mis de zon dus enorm.
Beemsterkaas schreef:Hier worden jaarlijks de weilanden begin april bemest, dan zijn ze droog genoeg om er een tractor op te laten. Dan paar weken dicht en rond 21 april kan het feest beginnen.
Nu, 24 april, nog steeds natte grond we hoeven niet eens aan een tractor te denken![]()
Maar zoals iemand zei het is wel fijn voor de natuur dat er veel water is. Er zijn lange periodes van droogte geweest.
Dorine92 schreef:Wat ik vooral irritant vind is dat ik met nat weer niet kan grasmaaien in mijn tuin. Maar het gras wordt al hoger. Waardoor het nóg urgenter wordt om te maaien, maar ook moeilijker voor de grasmaaier om doorheen te komen, en zéker als het nat is, kan dat niet. Dus groeit het gras lekker door zodat ik er straks helemaal niks meer mee kan
Niniane schreef:Ik wilde vorig weekend mijn winterkleding opbergen, maar het ziet ernaar uit dat ik dit nog eventjes kan laten liggen. Espadrilles weer it ain´t..Het lijkt er nu wel op dat het vanaf Koningsdag 15+ graden gaat worden en zo blijft, maar die voorspellingen hebben we al gehad en die zijn ook niet uitgekomen.
![]()
Ik kan heel goed tegen de winter en ben meer van de kou dan de hitte, maar het gebrek aan zon en die eeuwige harde wind ben ik echt beu.