Mijn toekomst bouwen, en ik kijk dus echt uit naar de dag dat ik daar woon.
xGoldenHero
Geplaatst: 23-04-23 20:14
Samen met mijn partner op een korte vakantie aanstaand weekend! Eerste keer zonder de kinderen, kinderen blijven bij opa en oma waar we maanden hebben gewoond. Heel spannend, maar de kinderen kijken er naar uit om weer naar “tweede huis” te gaan!
We gaan ook echt naar het buitenland, zodat ik niet zo snel zeg dat ik terug ga haha
Mama worden. Ik ben nu 32 weken zwanger en ik hoop dat ze gezond ter wereld mag komen. Ook kijk ik er naar uit dat ik het eerste jaar maar 3 dagen in de week ga werken. Heerlijk genieten van de kleine, het leven als een gezin en meer "vrije" tijd.
Nog een beetje ver weg maar een heerlijke strandrit met mijn eigen pony. Na jaren ''trauma\probleem'' paarden te hebben gehad waarmee ik het net een stap te ver vond voor hun aangezien ik alleen ga, misschien toch de stap zetten dit jaar met de tinker. Klinkt niet zo speciaal maar dat is mijn pennydroom sinds ik klein ben, de kans heeft zich enkel nooit geboden want op een ''leen'' paard wilde ik niet.
Anoniem
Geplaatst: 29-04-23 23:09
Wat een leuke dingen allemaal!
Ik hoop binnenkort op mijn jonge pony weg te kunnen rijden. Haar heb ik uit de wei vandaan gekocht vorig jaar en we gaan steeds meer die kant op, dat dit werkelijkheid wordt!
rocymax
Geplaatst: 29-04-23 23:33
In oktober eindelijk op vakantie naar Asturias voor 10 dagen en daar een hele hoop leuke dingen doen. (paardrijden, senderisme, lekker eten etc)