Afvallers numerus fixus opleiding (diergeneeskunde)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flevolander

Re: Afvallers numerus fixus opleiding (diergeneeskunde)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-23 21:46

wauw wat gaaf! gefeliciteerd!

Myponyhoward

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 11:21

Hoi! Even een vraag. Ik heb net plek 316 toegewezen gekregen, vorig jaar 654 dus al verbetering maar helaas dus net er naast. Is er voor mij nog een miniscule kans dat ik wel binnen kom met afvallers of is dat eigenlijk onmogelijk en moet ik me gaan focussen op mijn plan B?

Nienkje_H

Re: Afvallers numerus fixus opleiding (diergeneeskunde)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-25 22:30

Oooh wat zuur. Tja , 90 plaatsen is echt wel ambitieus, dus bereid je voor op plan-B, maar hou hoop he, je weet het maar nooit!

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 12:38

Myponyhoward schreef:
Hoi! Even een vraag. Ik heb net plek 316 toegewezen gekregen, vorig jaar 654 dus al verbetering maar helaas dus net er naast. Is er voor mij nog een miniscule kans dat ik wel binnen kom met afvallers of is dat eigenlijk onmogelijk en moet ik me gaan focussen op mijn plan B?

Wat balen!
In mijn ervaring zit 316 er meestal niet meer in. De max ligt meestal rond de 270 :(:)
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar ik zou er niet teveel op rekenen en idd zeker rekening houden met plan B. En volgend jaar gewoon nog eens proberen, zat mensen die er pas bij poging 3 in komen. En je kunt natuurlijk altijd gaan voor dierwetenschappen, of de studie zorg, gezondheid en samenleving (al had iig die laatste ook selectie). Die hebben nog opties voor doorstroom naar diergeneeskunde (al is ook dat niet eenvoudig hoor).

Myponyhoward

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 08:41

Moon_light94 schreef:
Myponyhoward schreef:

Wat balen!
In mijn ervaring zit 316 er meestal niet meer in. De max ligt meestal rond de 270 :(:)
Zeg nooit nooit natuurlijk, maar ik zou er niet teveel op rekenen en idd zeker rekening houden met plan B. En volgend jaar gewoon nog eens proberen, zat mensen die er pas bij poging 3 in komen. En je kunt natuurlijk altijd gaan voor dierwetenschappen, of de studie zorg, gezondheid en samenleving (al had iig die laatste ook selectie). Die hebben nog opties voor doorstroom naar diergeneeskunde (al is ook dat niet eenvoudig hoor).

Jaa klopt dankje! Mijn plan B is idd zgs, daar heb ik me ook voor aangemeld dus hoop dat dat lukt.