Als je relatie een rommeltje is...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 13:59

Kuggur schreef:
Ehm, gaat alles goed Urbanus... :(:)

Nou, ik kan wel een reading en healing gebruiken...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:06

Urbanus schreef:
Kuggur schreef:

Geen probleem, is onderweg, dat gaat tenslotte prima op afstand.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 14:10

:+:

Mungbean

Re: Als je relatie een rommeltje is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:28

Healy…de oplossing voor alles, die streamen zelfs vitamines.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:50

De dame in kwestie is wat mij betreft vrij naïef geweest, maar ik heb zelf nooit in de situatie gezeten, dus wie weet had ik net als zij geweest.
Dat het huis al half leeg was, leek mij toch wel een heel duidelijk signaal, maar blijkbaar heeft de beste dame het nooit gezien, toch sneu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:03

Als je enkel een vriendschappelijke relatie hebt tot iemand, in dit geval een man, en jij hebt het zo benoemd, dan vind ik niet dat je te zeuren hebt als hij met iemand gaat samenwonen. Laat staan om de beste kerel meermaals op zijn werk op te zoeken en antwoorden te gaan eisen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:05

maitestar23 schreef:
Maar wacht effe, hier is toch helemaal geen sprake van een relatie?
Het is afgesproken dat het vriendschappelijk is, ze wonen niet samen en ze trokken eigenlijk alleen met elkaar op omdat ze samen een hond hadden >;)
Wat verwacht je dan van iemand?

Dit dus, en anders snap ik het niet helemaal vrees ik. De laatste 10 jaar waren ze toch gewoon vrienden?
Het enige sneue is de hond als die effectief op de twee eigenaars geregistreerd staat, maar dat die gaat samenwonen met de vrouw waar die een liefdesrelatie mee heeft, is toch geen bedrog naar vrienden toe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 19:59

Ik moest dit wel effe twee keer lezen voor ik het snapte.

Maar je besluit vrienden te blijven bij een man die je bedrogen (en niet een slippertje, maar een compleet tweede gezinsleven) hebt en daarbij een wederzijds afhankelijke relatie mee aan te gaan, door een co-ouderschap aan te gaan van een hond die nog niet in beeld was? Terwijl je niet samenwoont.
En dan vind je het weird dat die vent - die al geen toonbeeld van moreel besef en ethiek is gebleken - die hond meeneemt als die gaat samenwonen met een nieuw liefje. Want je had verwacht dat een nieuw liefje het doodnormaal en prima zou vinden dat 'ie wekelijks met rakker en een ex de eikeltjes in het bos gaat bekijken -en dat ex de communicatieve vaardigheden zou hebben om dit ook zo te communiceren - .

Ben heel eerlijk :+ Vind ze allebei geen hoogtepunt als het gaat om het doorzien van sociale verhoudingen. Die man is simpelweg een opperlul. En die meid had geen hond moeten kopen met een bedriegende ex met wie ze niet samenwoont :') . Als je een echte schuldvraag wil stellen ligt die wat mij betreft bij de vent. Da's gewoon een onbetrouwbare koekwaus. Maar god. Die dame vind ik op basis van deze summiere informatie ook niet helemaal overkomen als het helderste licht dat ooit over deze aardbol geschenen heeft.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:05

Haha eens Menino.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:06

Urbanus schreef:
Kuggur schreef:

Stuur even een foto, ik doe readings en reiki op afstand met kristalstenen. Ik voel nu al een zware last rond jouw naam... Zwaar alseen... Vlaamse stevige man met een baard ofzo.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:07

Is dat LAT reiki?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:08

_Lorette_ schreef:
Als jullie het alleen niet eens zijn/worden over het wel/niet aan zien komen van een relatiebreuk zoals omschreven in het artikel, dan zou ik het er lekker bij laten en ervan genieten dat je eigen relatie prima is. :P

Dit :j
Boeiend. Zolang de jouwe niet zomaar met de hond weg is en er geen aanleidingen zijn hem zo te wantrouwen. Het lekker met elkaar oneens blijven.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:46

Ik vind het echt een super vreemd verhaal >;)
Het zomaar meenemen van de hond begrijp ik niet, maar van een relatie was toch eigenlijk al geen sprake meer? Als zij het al omschrijft als ‘vriendschappelijk’, wat verwacht ze dan van die vent? En daarna hem meermaals bij zijn werk opzoeken. Meid, kom op. Jat gewoon de hond terug en geniet van de rest van je leven zonder die koekwaus.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-23 20:58

Earth schreef:
Stuur even een foto, ik doe readings en reiki op afstand met kristalstenen. Ik voel nu al een zware last rond jouw naam... Zwaar alseen... Vlaamse stevige man met een baard ofzo.

Omg dit is echt eng, mijn man is een Belg met een baard....

Snorlex schreef:
Ik vind het echt een super vreemd verhaal >;)
Het zomaar meenemen van de hond begrijp ik niet, maar van een relatie was toch eigenlijk al geen sprake meer? Als zij het al omschrijft als ‘vriendschappelijk’, wat verwacht ze dan van die vent? En daarna hem meermaals bij zijn werk opzoeken. Meid, kom op. Jat gewoon de hond terug en geniet van de rest van je leven zonder die koekwaus.

Ja eens :=

Iemand zei dat het misschien gewoon verzonnen is op redactie en dat klinkt best wel logisch.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 20:59

Ik geloof het hele verhaal niet, zal vast geschreven zijn door één van de redacteuren van het blad :D

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 21:09

Het zou best kunnen dat het verzonnen is. Maar de Linda-redactie is volgens mij best groot en een van hen moet toch wel met een sappig verhaal op de proppen kunnen komen? Of houdt desnoods gewoon een brainstorm sessie, met versnaperingen, en je verzint wel een verhaal bij elkaar dat sappig doch logisch is. (Ik bedoel, geef mij een paar uurtjes en een paar cappuccino's, en ik kan ook wel iets leuks verzinnen).

Aan de andere kant:
"Ik ben meermaals langsgegaan op zijn werk, in de hoop meer antwoorden te krijgen. Ik had in eerste instantie erg veel verdriet; naast dat ik een vriend was verloren, zag ik de hond nooit meer."

Lydia heeft het over een vriend, niet haar vriend. Ze beseft dus al dat de relatie al 10 jaar uit was. Ze is een keer bedrogen toen ze Bob's liefdespartner was, en een keer toen ze een gewone vriendin van Bob was.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 21:35

Urbanus schreef:
Iemand zei dat het misschien gewoon verzonnen is op redactie en dat klinkt best wel logisch.

Misschien een Chatgpt relatie. Het klinkt ongeveer net zo logisch als het AI overlijdensbericht wat eens voorbij kwam.

Afbeelding

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 21:36

Oke, dus je bent bedrogen. Man moet voor vriendschap met jou kiezen ipv relatie met een ander. En dan verwachten dat ie er niet met een andere vrouw vandoor gaat. Bijzonder :+ ik denk ook dat deze vrouw dit echt had moeten zien aankomen. Vooral na alle leugens die er al waren.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 22:28

Ik lees het niet perse als dat ze het raar vindt dat hij een relatie met een ander heeft, maar meer dat ie ondanks hun afspraken ineens van de aardbodem verdwenen is én de hond ook nog eens heeft meegenomen die eigenlijk van hun beide is.

Dat de liefdesrelatie tussen hun niet werkte wil niet zeggen dat een vriendschappelijke relatie ook niet kan werken en ondanks dat dat in dit geval dus blijkbaar wel is, snap ik wel dat ze flabbergasted is. Ze gingen blijkbaar nog intensief vriendschappelijk met elkaar om (wat ook een relatie is) en ze heeft zelfs gevraagd of ie van plan was te gaan verhuizen.
Ik snap dus wel dat ze dit niet perse had zien aankomen (ze had natuurlijk vraagtekens na het half lege huis) en ben dus team Urbanus (sorry man van :D )

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 01:05

Siesjuh schreef:
en ben dus team Urbanus (sorry man van :D )

Ik ben sowieso team Urbanus.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 01:21

Ik ben team Vlaamse baard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 10:03

Ik ben ook wel team Baard. Dit zie je van mijlenver aankomen en al helemaal als je enkel vriendschappelijk gerelateerd bent naar elkaar. Dan weet je toch dat de kans bestaat dat hij iemand leert kennen?

Ben ik de enige die die bezoekjes aan zijn werk achteraf trouwens creepy vind?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 10:06

Ik ben ook wel team baardman. Die vrouw was wel heel naïef om te denken dat dit goed zou gaan. Je weet dat hij niet te vertrouwen is en achter je rug om dingen uitspookt. Ook vriendschappelijk moet je al niet met een achterbakse leugenaar om willen gaan. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 13:40

Varekaj schreef:
Ik ben ook wel team Baard. Dit zie je van mijlenver aankomen en al helemaal als je enkel vriendschappelijk gerelateerd bent naar elkaar. Dan weet je toch dat de kans bestaat dat hij iemand leert kennen?

Ben ik de enige die die bezoekjes aan zijn werk achteraf trouwens creepy vind?

Nou ja, ze hadden een gemeenschappelijke hond die hij zonder overleg gewoon heeft meegenomen...ik snap wel dat ze verhaal gaat halen. En als er dan niet op telefoontjes of berichtjes gereageerd wordt, moet je toch wat

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-23 15:22

Als het om de hond ging inderdaad. Maar meer dan dat is hij haar eigenlijk niet meer schuldig (al vind ik het dan nog allesbehalve netjes eigenlijk, je bent toch 10+ jaar close geweest).
Maar hey, met zo'n man moet je hem misschien maar dankbaar zijn dat hij uit je leven verdwijnt. Doei hoor. :=