Kuggur schreef:Ehm, gaat alles goed Urbanus...
Nou, ik kan wel een reading en healing gebruiken...
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
maitestar23 schreef:Maar wacht effe, hier is toch helemaal geen sprake van een relatie?
Het is afgesproken dat het vriendschappelijk is, ze wonen niet samen en ze trokken eigenlijk alleen met elkaar op omdat ze samen een hond hadden![]()
Wat verwacht je dan van iemand?
_Lorette_ schreef:Als jullie het alleen niet eens zijn/worden over het wel/niet aan zien komen van een relatiebreuk zoals omschreven in het artikel, dan zou ik het er lekker bij laten en ervan genieten dat je eigen relatie prima is.
Earth schreef:Stuur even een foto, ik doe readings en reiki op afstand met kristalstenen. Ik voel nu al een zware last rond jouw naam... Zwaar alseen... Vlaamse stevige man met een baard ofzo.
Snorlex schreef:Ik vind het echt een super vreemd verhaal![]()
Het zomaar meenemen van de hond begrijp ik niet, maar van een relatie was toch eigenlijk al geen sprake meer? Als zij het al omschrijft als ‘vriendschappelijk’, wat verwacht ze dan van die vent? En daarna hem meermaals bij zijn werk opzoeken. Meid, kom op. Jat gewoon de hond terug en geniet van de rest van je leven zonder die koekwaus.
Varekaj schreef:Ik ben ook wel team Baard. Dit zie je van mijlenver aankomen en al helemaal als je enkel vriendschappelijk gerelateerd bent naar elkaar. Dan weet je toch dat de kans bestaat dat hij iemand leert kennen?
Ben ik de enige die die bezoekjes aan zijn werk achteraf trouwens creepy vind?