Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
AnnoNiemand schreef:Hè was niet de fout van de winkel. Mijn man wilde heel lichtblauw. Ik wilde lavendelblauw en we kwamen uit op een kleur die daartussen leek te zitten. Maar het kleurkaartje was ca. 5 x2 cm, dus best klein om goed te kunnen bepalen. En toen we thuis kwamen en de deksel van de emmer ging, zag ik al dat het wel heel fel lichtblauw uitzag. Maar goed, ik ben nu heel tevreden met de nieuwe kleur. Het is een beetje grijzige leem kleur. Weet niet goed hoe je de kleur moet beschrijven. Het is ook moeilijk om goed lijkende kleurenfoto' s te maken. Toen ik het doorstuurde naar mijn dochter, vroeg ze: is het bruin?? Maar nee, het zit tussen grijs en bruin in, leemkleur dus.Waarom ga je er niet gewoon mee terug? Ze hebben mij bij de gamma ook een keer een verkeerde kleur meegegeven. Ik zag het meteen al, maar meneer wilde het niet geloven. Thuis met een roerstokje de verf die we al hadden op laten drogen en teruggegaan. Kreeg gewoon nieuwe, gebeurde wel vaker dat de machine iets verkeerd deed zeiden ze.