ChatGPT, wat zijn de leuke tricks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:05

Ik ben voornamelijk zeer geinterresseerd in de toekomstige diagnostiek bij patienten met vage klachten en zeldzame ziektes.
Van die dingen die een huisarts niet allemaal kan weten.

Zelf een beetje geprobeerd met vragen over wetenschap maar dan zie je al heel snel dat hij een sterke bias heeft op basis van aantal publicaties en niet de daadwerkelijke waarde van de data.

Zelf doceer ik een vak met open boek (pc) examen. Daar moet ik dan wel blijven nadenken over de waarde van het examen, maar daar is multiple choice nog altijd geschikt op dit moment. Immers is ieder antwoord op zichzelfstaand „waar“, maar niet perse passend bij wat er gevraagd wordt. Daar kan het nu nog niets mee.
Met open vragen is het uiteraard een probleem. Dat lepelt hij zo voor je op.

Er zullen altijd studenten en leerlingen zijn die frauderen of je op een andere manier te slim af zijn. Dat is ook een talent op zich :+
Persoonlijk kan ik me daar niet over opwinden eigenlijk.
Uiteindelijk veranderd gewoon het onderwijs mee, net als bij de rekenmachine:

https://www.reddit.com/r/Damnthatsinter ... _use_1966/

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:32

Kuggur schreef:
Maar het kàn heel praktisch zijn natuurlijk:
https://youtube.com/shorts/QGKq8NHbPAY?feature=share

Ik had nog nooit van ChatGPT gehoord totdat ik een paar weken geleden die aflevering zag :))

Ik zou zo gauw niks kunnen verzinnen waar ik het voor zou kunnen gebruiken, maar kan me voorstellen dat het handig kan zijn en ik lees graag mee :D

kitobeer

Re: ChatGPT, wat zijn de leuke tricks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:36

Je moet maar eens vragen hoe je een paard zadelmak moet maken. Uit het boekje met geduld en beleid .

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 19:37

Sizzle schreef:
Ik ben voornamelijk zeer geinterresseerd in de toekomstige diagnostiek bij patienten met vage klachten en zeldzame ziektes.
Van die dingen die een huisarts niet allemaal kan weten.

Hmmm, daar ben ik heel kritisch op, ik denk dat dat juist een van de laatste plekken is waar een automatisch systeem werkelijk iets toevoegt, omdat het waarschijnlijker is dat het zichzelf bevestigt.

Zo werd er al geprobeerd om een AI (maar dan voor foto's) te trainen om kwaadaardige melanomen te herkennen op basis van foto's.

Dat kan, tot op zekere hoogte. Maar ergens in het proces had die AI ook geleerd dat als er een liniaal in beeld was, de kans op een kwaadaardige melanoom groter was, want die foto's komen vaker van de dermatoloog. Zo zat het immers in de trainingsset. Daar kun je tot op zekere hoogte rekening mee houden, maar lang niet altijd. Juist omdat je niet weet hoe een AI precies redeneert, kan het ook heel makkelijk fout gaan, en bij weinig voorkomende uitkomsten merk je dat ook niet zomaar.

En een zijstapje: ik vraag me in het huidige zorgstelsel ook af wat zeldzame diagnoses toevoegen. Er speelt veel in de zorg, en dat gaat voor een groot deel helemaal niet over zeldzame, moeilijk begrepen ziekte. Het ziektebeeld van longcovid is bijvoorbeeld niet zeldzaam, maar er is maar heel weinig interesse in onderzoek ernaar, en de behandeling is ook heel erg beperkt. En de behandeling voor andere zaken is bekend, maar de medicijnen zijn niet leverbaar. Dat zijn dingen die een AI niet op kan lossen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:01

Je MOET daar ook kritisch op zijn.
Maar het ook niet in de weg willen staan.

Er gebeurd steeds meer met AI en diagnoses. Vooral in het interpreteren van complexe beelden (CT, MRI) leg je het als mens af kwa betrpuwbaarheid. Maar het is zeker nog lang geen vervanging.

De wetgeving hobbelt er wat achteraan maar is er wel mee bezig.

Je moet het niet willen zien als vervangende methode, maar als extra hulpmiddel.

Er was vorige week al een bericht over een huisdier dat gered is danzij ChatGTP. Die bleek een parasiet te hebben waar de dierenarts zelf nooit aan gedacht had.

Uiteraard gaat software nooit een oplossing zijn voor dingen waar verder niemand geld mee kan verdienen.
Als er niemand rijk wordt van een bepaalde ziekte, dan is de vooruitgang langzaam. Dat is treurig, maar dat is de maatschappij die „we“ als mens gecreeerd hebben.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:17

Sizzle schreef:
Er was vorige week al een bericht over een huisdier dat gered is danzij ChatGTP. Die bleek een parasiet te hebben waar de dierenarts zelf nooit aan gedacht had.

Oh vertel. Vroeg de eigenaar het aan ChatGTP?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:19

Sizzle schreef:
Er gebeurd steeds meer met AI en diagnoses. Vooral in het interpreteren van complexe beelden (CT, MRI) leg je het als mens af kwa betrpuwbaarheid. Maar het is zeker mog lang geen vervanging.

Die vind ik alleen echt niet vergelijkbaar. Bij CT en MRI gaat het om het verwerken van heel veel data waar we nieuwe patronen in moeten vinden. AI's zijn daar fantastisch voor! Vooral doen! Er zijn nog steeds wat medisch-ethische risico's, maar dat is een gebied waar de mogelijkheden echt heel groot zijn.

Maar ChatGPT is van zo'n andere orde, omdat het op een heel ander soort data reageert en een heel ander soort data genereert: namelijk tekst. Dat geeft problemen. Als AI is het bovendien nog helemaal niet in staat om goed te concluderen, maar wat het wel al kan is ontzettend overtuigend onzin oplepelen. Dat gaat ongelukken geven, juist op een plek als huisartsenzorg waar de menselijkheid en de basis zo belangrijk is. Huisartsen zijn er niet om ingewikkelde diagnoses te stellen, en zelfs niet om mensen voor ingewikkelde diagnoses door te sturen: dat is een klein deel van hun vak. Het gaat vooral ook om een menselijke arts te zijn, waar je mee kunt communiceren. (Weet je wat bv heel goed werkt bij huisartsenzorg? Dat huisarts en patient elkaar kennen. Dat geeft namelijk ook het vertrouwen bij patienten. En dat is het enige wat een AI dus echt niet gaat bieden: dat je persoonlijk contact hebt.)

En alle mooie ideeen over hoe leuk het zou zijn om dingen toe te voegen aan de zorg als 'hulpmiddel, niet als vervanging' - dat is niet de werkelijkheid. Er gaat al enorm veel geld aan ieder nieuw glinsterend technisch idee, ten koste van de basis in de zorg. Het gaat wel worden ingezet als vervanging en verschraling van de zorg.

Citaat:

Mooi, maar hoeveel dieren hadden er gered kunnen worden als bv het patent op prascend zou worden vrijgegeven?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:29

Ik zie niet echt de link tussen een patent op prascend en AI?
Het gaat ook niet de honger in de wereld oplossen of de oorlog in Oekraine stoppen.

Susanne, ja precies.

Ik denk zeker dat het daarmee het leven weer net iets makkelijker kan maken. Immers zit een huisarts nu ook vaak gewoon domweg op google te speuren.
Mijn moeder had ook een keer een atypisch beeld waarmee ze dankzij HA+Google doorgestuurd werd. Volgens zijn leerboek bestond het namelijk niet.

Het risico is echter dat de huisartsen weer nôg meer moeten doen wat ze eigenlijk niet horen te doen en er daarmee nog meer burnouts ontstaan.

Ik kan mijn werk ook haast niet echt goed doen zonder goede zoekmaschines. Het is vervolgens aan de googleaar om de data op de juiste manier te gebruiken. Blind vertrouwen is niet handig.

Hoe dan ook moet he nu nog extra voorzichtig zijn aangezien de errste dataleks al plaatsgevonden hebben en het niet compatibel is met de lersoonlijke data wet. Daar wil je geen patientendata in hebben.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 02-04-23 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:31

Loretta schreef:
Kuggur schreef:
Dáár gaat het Loretta niet om; de gruwel is dat het zo goed als onmogelijk is misbruik aan te tonen. Zelfs programmas die kunnen checken of een ai de tekst heeft geschreven zijn gemakkelijk voor de gek te houden...

Tja, dat is niet handig nee.
Aan de andere kant. ik doe nu op het moment zelf ook een schriftelijke cursus. Als ik daarmee ga frauderen en mijn opdrachten door chatgpt laat doen dan kom ik mezelf op het examen tegen. Maar als ik vast loop heeft ChatGPT me wel weer meerdere malen op weg geholpen waarna ik vervolgens de antwoorden van ChatGPT weer ging verifieren, want ChatGPT zit er nog regelmatig naast.

Mijn pubers hebben dat besef niet en als ze dat wel hebben, boeit het ze niet (enkele uitzonderingen daargelaten).
Het enige dat ik wil en belangrijk vind, zeker in 3 en 4 mavo, is hun eigen schrijfvaardigheid kunnen beoordelen. Pas dan kan ik ze optimaal klaarstomen voor de tentamens en het examen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:33

Nouja, dat is wel een interessante discussie, maar niet helemaal wat ik met dit topic beoogde te bereiken. Ik was meer benieuwd naar dag tot dag mogelijkheden.

Ik vind het wel machtig boeiend hoor. Wat je gaat zien is dat AI zekersteweten wel een gedeelte gaat overnemen, maar dat speelt al veel langer dan chatGPT toegankelijk is "voor de normale mens". Ik hoorde al veel langer (jaren) geleden dat AI veel beter kan voorspellen op basis van rapportages en psychiatrische dossier wie zelfmoord gaat (proberen te) plegen dan medisch personeel. En ziekenhuizen die gebruik maken van "smartwatches" en op basis van die data genereren wie er spoedig een kans krijgt om te overlijden. Zelfs als dat niet in het ziektebeeld past.
Ik denk dat je statistisch gezien meer mensen kan helpen op die manier, maar dat je dan ook krijgt dat mensen onnodig overlijden omdat sommige er door heen zullen glippen, die voor een arts overduidelijk waren geweest. Dan krijg je echt 1 van de klassieke ethische dilemma's dus :+ .

Vind het niet erg om de discussie hier te voeren :P Net als die over onderwijs (volgens mij moet je nu gewoon als de wiedeweer als docententeam gaan zitten over hoe je ChatGPT vóór je laat werken ipv tegen je) Maar hoop niet dat mensen zich ontmoedigd voelen om hun dagelijkse huis-tuin-en-keuken gebruiken te delen, want het kan vast meer dan bepalen wat ik ga eten vanavond *\o/* (wordt morgen overigens een pasta met walnotensaus wat wel de meest exotische suggestie is tot nu toe :+ )

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:42

Oh als docent zijnde heb ik bijvoorbeeld allang ontdekt dat een toets ontwikkelen heel makkelijk is met behulp van ChatGPT, want die kan op het juiste taalniveau perfect zinnetjes ophoesten met de woorden waarvan ik wil die hij gebruikt, et cetera. Dus het heeft ook zo zijn voordelen.

Maar ik heb ook examenleerlingen 6 vwo die schriftelijk werk inleverden dat rechtstreeks van ChatGPT af kwam en waarvan ze zich letterlijk niet eens beseften dat dat niet toegestaan was en plagiaat was.

En ja, als leerling snap ik dat, want het is fantastisch om een hoog cijfer te krijgen met weinig moeite. Maar wat toets je dan precies? En lever je dan wel geslaagden af met de kwaliteiten die je van geslaagden mag verwachten?

Ons PTA gaat voor komend jaar dus volledig op de schop om mogelijkheid tot onjuist gebruik van ChatGPT te minimaliseren, maar het is zo snel opgekomen dat dat dit jaar nog niet kon.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:43

Italie heeft ChatGPT op dit moment geblokkeerd vanwege onvoldoende bescherming van personendata.
Er zitten nog echt heel veel beren op de weg.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:46

Sizzle schreef:
Ik zie niet echt de link tussen een patent op prascend en AI?

Waar je het geld voor zorg aan dieren naartoe zou kunnen laten gaan. Hoe je de behandeling van zieke dieren makkelijk kunt verbeteren.

Citaat:
Het gaat ook niet de honger in de wereld oplossen of de oorlog in Oekraine stoppen.

Misschien zou het daar ook wat meer over moeten gaan. (Want bewuste misinformatie en propaganda waren al zo'n probleem. Dat wordt er nu zeker niet beter op.)
Ik zou echt liever hebben dat we onze energie en geld stoppen in het verbeteren van onze wereld voor de mensen. Niet voor iets wat mogelijk, misschien, ooit, in de toekomst, iets zou kunnen verbeteren terwijl de risico's nogal groot zijn.

Ik ben niet tegen AI, ik heb er een opleiding in gedaan :) Maar... heel veel van de kennis over AI is niet gegaan naar het verbeteren van de wereld, maar in het beter omzeilen van adblockers en het speculeren op de wereldmarkt (en eens in de zoveel tijd valt er dan een economietje om, ach ja) en sindsdien ben ik er nogal cynisch over. Er is genoeg in het hier en nu wat meer aandacht verdient.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:47

Goof schreef:
Loretta schreef:

Tja, dat is niet handig nee.
Aan de andere kant. ik doe nu op het moment zelf ook een schriftelijke cursus. Als ik daarmee ga frauderen en mijn opdrachten door chatgpt laat doen dan kom ik mezelf op het examen tegen. Maar als ik vast loop heeft ChatGPT me wel weer meerdere malen op weg geholpen waarna ik vervolgens de antwoorden van ChatGPT weer ging verifieren, want ChatGPT zit er nog regelmatig naast.

Mijn pubers hebben dat besef niet en als ze dat wel hebben, boeit het ze niet (enkele uitzonderingen daargelaten).
Het enige dat ik wil en belangrijk vind, zeker in 3 en 4 mavo, is hun eigen schrijfvaardigheid kunnen beoordelen. Pas dan kan ik ze optimaal klaarstomen voor de tentamens en het examen.

Citaat:
Hi chatgpt, ik wil graag een huiswerk geven aan mijn engels leerlingen over de present perfect, die zij niet met chatGPT kunnen invullen. Kun jij een opdracht bedenken?

~

Natuurlijk, hier is een opdracht die je aan je Engelse leerlingen kunt geven om de present perfect te oefenen:

Opdracht: Schrijf een korte autobiografie waarin je beschrijft wat je allemaal hebt gedaan in je leven tot nu toe. Gebruik minstens tien voorbeelden van de present perfect in je tekst.

Best slim, een autobiogriafie kun je niet door chatGPT laten schrijven. Ze kunnen hem wel door de spellingscontrole halen natuurlijk.

Maar je kunt ook zeggen "bekijken met chatGPT wat je fout hebt gedaan en lever in, met uitleg waarom je gekozen vorm fout is" of iets in die trant.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:48

Ik zou graag op een hoop vlakken verbetering en eerlijkheid zien in de wereld maar dat staat voor mij los van een nieuwe app.
Dat kan ook naast elkaar.

Dat misbruik gaan we niet voorkomen. Marie Curie heeft zich vast ook al 100x omgedraaid in haar graf omdat we harder bezig zijn met de uitvinding te gebruiken om elkaar kapot te maken dan te helpen.
Dat geldt helaas voor heel veel goed bedoelde ontdekkingen.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 02-04-23 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:53

Sadira schreef:
En ja, als leerling snap ik dat, want het is fantastisch om een hoog cijfer te krijgen met weinig moeite. Maar wat toets je dan precies? En lever je dan wel geslaagden af met de kwaliteiten die je van geslaagden mag verwachten?

Deels komen die vragen nu ook aan het licht omdat het onder de oppervlakte al zo'n onopgelost probleem was. Diploma's zorgen voor een groot verschil in inkomsten in het latere leven, zelfs als een hoger diploma niet samenhangt met meer kennis of ervaring, belangrijkere functies, meer verantwoordelijkheden of beter presteren. Er hangt veel vanaf, en tegelijkertijd hebben we er niet zo heel erg over na willen denken.

Dat leerlingen zelfs in 6 vwo niet snappen waarom dat plagiaat is, zegt ook iets over de waarden die ze de 14 jaar daarvoor aan onderwijs hebben meegekregen. Dat komt nu snel naar boven, maar speelde daaronder natuurlijk al veel langer.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:54

Sizzle schreef:
Ik zou graag op een hoop vlakken verbetering en eerlijkheid zien in de wereld maar dat staat voor mij los van een nieuwe app.
Dat kan ook naast elkaar.

Nee, dat kan niet zomaar naast elkaar, dat is nou juist het punt. Het ene gaat ten koste van het andere.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:57

Menino schreef:
Hi chatgpt, ik wil graag een huiswerk geven aan mijn engels leerlingen over de present perfect, die zij niet met chatGPT kunnen invullen. Kun jij een opdracht bedenken?

~

Natuurlijk, hier is een opdracht die je aan je Engelse leerlingen kunt geven om de present perfect te oefenen:

Opdracht: Schrijf een korte autobiografie waarin je beschrijft wat je allemaal hebt gedaan in je leven tot nu toe. Gebruik minstens tien voorbeelden van de present perfect in je tekst.

Best slim, een autobiogriafie kun je niet door chatGPT laten schrijven. Ze kunnen hem wel door de spellingscontrole halen natuurlijk.

Maar je kunt ook zeggen "bekijken met chatGPT wat je fout hebt gedaan en lever in, met uitleg waarom je gekozen vorm fout is" of iets in die trant.[/quote]

Als het goed is heb je als docent niet chatgpt nodig om zo'n opdracht te bedenken :')
En ook niet om een toets te bedenken.

Dat terzijde; je kan ook niet 4 leerjaren lang een autobiografie schrijven.

Het zal vast iets kunnen toevoegen, daar moet ik me nog in verdiepen, maar ik wil vooral hun eigen kennis en kunde toetsen daarmee moeten ze immers ook het examenjaar mee door.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 20:59

Ik zal hier gelijk even eerlijk bekennen dat ik enkele middelbareschool tentamens alleen maar gehaald heb omdat ik verschrikkelijk klein kan schrijven en mijn haar zo lang mogenlijk had laten groeien O:)

Internet was toen nog geen groot ding.

Shadow, denk jij dat de wereld mooier wordt als we nieuwe software verbieden? Ik snap niet precies waar je heen wilt denk ik. Dus ik laat het daar ook even bij.

Ik zag trouwens dit plaatje nog langskomen:

Afbeelding

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 06:25

Ik gebruik ChatGPT ook, maar wel met een zekere voorzichtigheid. Want elke vraag die je stelt wordt positief bevestigd in het antwoord, er komen niet zomaar kritische reflecties op (tenzij je daar naar vraagt). Plus dat er natuurlijk een bias zit op antwoorden naar westerse concepten, omdat die nou eenmaal aanweziger zijn, dat merk ik vooral als het om filosofische en sociale theorieën gaat. Maar waar ik het voor gebruik:

• formele brief opstellen
• Literatuur vinden van bepaalde stromingen/periodes/onderwerpen voor mijn studie
• Lijn van argumentatie op zetten voor papers die ik schrijf. Ik vind het soms echt lastig om te beginnen met schrijven bij een paper, ondanks dat het verhaal al helder in mijn hoofd is en dit helpt me echt voor het duwtje in de juiste richting. Ik neem het niet over en er mist altijd een diepgang en nuances, maar de opsomming van punten is heel fijn.

Ik lees dus dat mensen het ook gebruiken voor taalcontrole? Dat ga ik wel proberen, heb een deadline van een Engels paper en gebruik anders de gratis versie van languagetool voor een check, maar die is niet zon uitgebreid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 08:33

Citaat:
Goof schreef:

Maar je kunt ook zeggen "bekijken met chatGPT wat je fout hebt gedaan en lever in, met uitleg waarom je gekozen vorm fout is" of iets in die trant.

Als het goed is heb je als docent niet chatgpt nodig om zo'n opdracht te bedenken :')
En ook niet om een toets te bedenken.

Dat terzijde; je kan ook niet 4 leerjaren lang een autobiografie schrijven.

Het zal vast iets kunnen toevoegen, daar moet ik me nog in verdiepen, maar ik wil vooral hun eigen kennis en kunde toetsen daarmee moeten ze immers ook het examenjaar mee door.

Ik ben geen docent.
Het was vooral een voorbeeld hoe je in 10 seconde iets dóór chatGPT kunt laten bedenken wat het probleem "al mijn kinderen gebruiken chatGPT" omzeilt. Vond ik een interessante paradox en misschien nuttig voor de docenten hier :D . Het is geen oplossing voor hét probleem, want als je ze foutloos papers wil leren schrijven of dat wil testen zal je dat nu op school moeten laten doen ipv thuis om controle te houden hierover.
(Anderszijds, als ze het in het echte leven met chatGPT kunnen...)

Maar voor oefenopdrachten voor rebelse tieners kan het mss helpen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:12

Ik heb dankzij jullie vandaag al heel wat tijd bespaard :Y)
Ik had een engelse mail binnen gekregen waar ik op moest reageren.. mails beantwoorden is sowieso al niet mijn sterkste kant, maar in het engels met bepaalde vakkundige termen al helemaal niet.. Dus dacht, probeer die ChatGPT eens, en dat ding schrijft gewoon in een paar seconden bijna de perfecte mail :')

Welke app gebruiken jullie op de iPhone? Ik zie er in de app store heel veel verschillende, maar degene die bovenaan stond was maar een aantal dagen gratis te gebruiken zie ik.

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 09:56

Ik gebruik ChatGPT al sinds oktober voor zowel mijn opleiding (HBO) als mijn werk. Mijn meest gebruikte toepassingen:
- Schrijf een inhoudsopgave voor een document waarbij X, Y en Z. Hiermee heb je een prachtige basis om te beginnen aan een document.
- Schrijf een onderzoeksvraag met deelvragen.
- Schrijf een e-mail waarin blabla, toon hierbij begrip.
- Maak een samenvatting van deze tekst:
- Is deze tekst grammaticaal correct geschreven?
- Herschrijf de tekst naar B1 niveau
- Heb je bronnen voor X (deze moet je inderdaad wel controleren!)
- Maak een tabel waarbij X met Y wordt vergeleken.

Kortom, nog zeer zakelijk maar ik lees graag mee voor meer inspiratie.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 11:38

Wauw, de opties die hier genoemd worden rondom studie (samenvatting schrijven, flashcards maken etc) klinken heel handig! Ik ben een voltijd studerende moeder met een druk gezin, flashcards zou ik heel graag gebruiken maar nu de jongste kinderen nog wat onrustig zijn gewoon geen tijd om alles samen te kunnen vatten en overnemen... Ben wel heel benieuwd hoe het zou werken met zo'n programma!

Waar kan je het vinden, website app o.i.d.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 11:50

marrlinde schreef:
Wauw, de opties die hier genoemd worden rondom studie (samenvatting schrijven, flashcards maken etc) klinken heel handig! Ik ben een voltijd studerende moeder met een druk gezin, flashcards zou ik heel graag gebruiken maar nu de jongste kinderen nog wat onrustig zijn gewoon geen tijd om alles samen te kunnen vatten en overnemen... Ben wel heel benieuwd hoe het zou werken met zo'n programma!

Waar kan je het vinden, website app o.i.d.?

Goede!
Het is gewoon gratis te gebruiken op

http://chat.openai.com/chat :)

Weet zeker dat het een gamechanger gaat zijn :D