Lekkere geur in huis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 19:35

Century schreef:
Verbaast me dat er nog geen waxmelts of kaarsen zijn genoemd. Ik heb een brander (lamp) staan waar ik een blokje naar keuze op kan gooien.

Ohh nu ik jou reactie lees denk ik inderdaad ook ineens aan wax melts, die heb ik ook een tijd gehad in mijn oude huis en dat vond ik ook top om je huis lekker te laten ruiken <3

Anoniem

Re: Lekkere geur in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 19:54

Je huis zelf goed luchten geeft de lekkerste geur.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 13:25

Nielojram schreef:

Hmm, ligt eraan. Als de buren de kachel aan hebben, ga ik echt niet extra luchten.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 13:32

FrNo schreef:
Nielojram schreef:

Hmm, ligt eraan. Als de buren de kachel aan hebben, ga ik echt niet extra luchten.

Ligt ook aan waar je woont. Als onze buren net de varkens hebben verkocht lucht ik liever niet :D

Hier ook tevreden me een geurwolkje :) in de wc rituals <3

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 13:53

Ik heb hier alles van Rituals, genie, roomspray en geurstokken.
Mijn favoriete geur is jing.

Verder nog woodwick kaarsen, ook een aanrader.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 13:58

Brood of appeltaart bakken :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 14:10

Hier van alles in huis. Geurkaarsen van Yankee Candle of Woodwick. Wij maken er altijd een dingetje van om de perfecte geur uit te kiezen voor de komende maanden. Deze kaarsen zijn duurder maar het kwaliteitsverschil is enorm merkbaar met goedkopere kaarsen. Verder hebben we een geurbrander met waxmelts. En onze kleine man heeft als kado een diffuser met Young living olietjes gehad. Deze diffuser uil staat ook regelmatig aan alleen vind ik zelf een ultrasone diffuser minder prettig om lang aan te hebben. Dus vaak staat deze aan in een ruimte voordat we er aanwezig in zijn.

Edit: oh en ik vergeet nu de Amber blokjes in de wc en badkamer die ook wel eens worden afgewisseld met van die stokjes. Ik vind zeg de stokjes langer effectief dan de Amber blokjes. Ik denk dat dit alles is wat hier in huis is. Bij ons in huis gaat het om kattengeurtjes te beperken en onze keuken staat vol met kruiden die flink geur afgeven. En een raam staat hier standaard open en het huis heeft een actief ventilatie systeem wat altijd aan staat maar dit vinden wij niet genoeg. Zeker als er gasten komen willen wij gewoon een lekker geurend huis.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:25

Amberblokjes. Je went zelf wel aan de geur, maar voor bezoek is het goed aanwezig.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 22:52

Het aller gezondst is "frisse lucht"

Heb je geen luchtweg klachten meer Limoen? Want dat was een paar jaar terug wel het geval.

Verder is alles waar "parfum" in zit wel lekker maar niet specifiek "gezond" dus tja.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-23 23:04

Heel veel van de hier genoemde dingen zou ik zeker niet als gezond omschrijven.

En met heftig olie verspreiden ook even opletten, sommige dingen zijn bv giftig voor huisdieren en van een aantal olie's wordt afgeraden deze te gebruiken bij epilepsie ivm trigger.