germie schreef:K_nolan schreef:In je andere topic zeg je dat je 5000 borg hebt betaald aan het verhuurbedrijf, (deposit). Dus dan klopt dit toch? De 5000 krijg je terug, maarja daar zit wisselkoers aan vast..
Nee, want op het moment van inleveren was de 5000 vrijgegeven en had ik dat weer als extra bestedingslimiet. Dat limiet is zo gebleven tot gisteren. Bij een borg betaal je niet, dat is een reservering en vindt er geen echte transactie plaats. Dat kon je ook steeds zien. Maar nu dus ineens een transactie.
En het is dus voor iedereen zaak om af en toe ook dit soort dingen te checken. Ik ben vast niet de enige die het overkomt. Daar gaat het om. Op dit moment ben ik geld kwijt waar ik dus niets aan kan doen. Dat noem ik gestolen ja. Hoe moet je het anders noemen? Want als ik niet aan de bel trek komt het zeker niet terug en bij de eerst klacht wordt er gezegd dat ze er niets aan kunnen doen.
Maar ik ben in deze dus zeker geen partij die hier ook maar aan kan doen.
En de rabobank kan hier ook niks aan doen maar de partij waar jij een overeenkomst mee hebt gesloten en de opdracht hebt gegeven om 5000 dollar borg voor te reserveren.
Er is ergens iets fout gegaan bij het verhuurbedrijf, niet bij de bank.
Heb je daar je klacht al bij neergelegd?