Ik vind het wel een heel goed initiatief!
Zelf heb ik wel eens een tas met eten weggegeven aan een gezin dat krap zat of aan de voedselbank gedoneerd. En ik doneer regelmatig oude kleding
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Brainless schreef:Daarnaast kost een redelijke Tesla ca 275/300 netto aan bijtelling.. daarvoor kan je zelf amper een rammelbakje aanschaffen (en rijden).
![]()
Oh zeker wel, mijn bijna 19 jaar oude polo heeft de afgelopen 3 jaar, beurten/apk/belasting en verzekering gemiddeld 115 euro per maand gekost. Scheelt nogal tov een bovengenoemde auto.
Maarja, status is ook belangrijk voor mensen.
__Martine__ schreef:Al eens gedacht aan wasbaar maandverband?
Gaby schreef:Ik weet niet hoeveel een gemiddelde reguliere pil per maand kost - minder dan pakweg €6?
Brainless schreef:Gaby schreef:Ik weet niet hoeveel een gemiddelde reguliere pil per maand kost - minder dan pakweg €6?
De goedkoopste pil is 2 E per maand en voor jongeren gratis, maar niet iedere minderjarige mag/wil aan de pil.
Mijn dochter had de prikpil.. maar die menstrueerde 6 maanden lang bijna continu.
Zij heeft nu een spiraaltje en heeft nu af en toe een kleine (1 dag) bloeding tussendoor.
Voor de meeste (jonge) meiden is dit geen oplossing. Veel meiden worden met 12 (en soms al een stuk eerder) ongesteld en dan is gewoon wegwerpverband het fijnst om te gebruiken.
Ik merk dat het al steeds normaler wordt om via school gratis menstruatiemiddelen te kunnen krijgen.
_San87_ schreef:En al kan je wel tegen de pil. Al die hormonen in je lijf stoppen is niet zaligmakend. Dat moet een keuze zijn en niet voor de pil kiezen is een hele prima keuze.