Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gaby schreef:Ik lees hier dat een aantal mensen toestemming geven voor herplaatsen/verkopen. Hebben jullie dan nog eisen voor waar het dier geplaatst word?
AmyJamess schreef:Eerlijk, ik zou liever hebben dat mijn dieren bij een opvang terecht komen waar ze de nodige kennis en kunde hebben, dan bij familie of vrienden die geen idee hebben wat ze ermee zouden moeten doen.
Maar ik heb eerlijk gezegd nooit over nagedacht wat ik graag met mijn pony wil doen mocht ik ooit komen te overlijden.
lor1_1984 schreef:AmyJamess schreef:Eerlijk, ik zou liever hebben dat mijn dieren bij een opvang terecht komen waar ze de nodige kennis en kunde hebben, dan bij familie of vrienden die geen idee hebben wat ze ermee zouden moeten doen.
Maar ik heb eerlijk gezegd nooit over nagedacht wat ik graag met mijn pony wil doen mocht ik ooit komen te overlijden.
En daar zit de clue in wat je zegt.
In mijn geval hebben mijn ouders zelf ook altijd honden gehad van verschillende rassen/types en (buiten dat mijn stiefvader wat te royaal voert) zijn ze er ook ontzettend handig en goed mee.
Plus we liggen aardig op één lijn qua omgang, in kleine dingetjes zijn we het niet altijd eens maar geen dingen waar de hond problemen mee ervaart ofzo, hooguit dat er even een kleine discussie over is hoe we dat evt veranderen om nader tot elkaar te komen.