Hoe haarborstel (tangle teezer) schoonmaken?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 15:24

Ik heb er ook een en doe hem eens in de zoveel tijd 'in bad'. :Y) Warm water met een schepje soda erin, op de kop erin leggen en je ziet snel genoeg wat er gebeurt. Werkt echt top.

Verder elke keer na het kammen met je hand de haren eruit en voor de overige kleine haartjes heb ik zo'n ding;

Afbeelding

Suzanne F.

Re: Hoe haarborstel (tangle teezer) schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 15:28

Oh dat ziet er handig uit. Hoe heet het?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 15:30

Ik heb geen flauw idee. :') Heb de mijne ooit besteld via Alieexpress. Deze foto heb ik gevonden via Google met de tekst 'haarborstel haar verwijderen'. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 19:38

speurneusc schreef:
in de vaatwasser x meedraaien

Dat dus.
Ik heb ook zo'n ding, maak hem uiteraard haar-vrij, maar 4x per jaar even in de vaatwasser, en dan trek je alle stofjes er zo af met bv een cocktailprikker.

Ik stop van alles in de vaatwasser, bitten, stijgbeugels, komt er toch schoon uit?
Of was je je ondergoed ook van alles apart?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-23 08:25

nevica schreef:
Ik heb er ook een en doe hem eens in de zoveel tijd 'in bad'. :Y) Warm water met een schepje soda erin, op de kop erin leggen en je ziet snel genoeg wat er gebeurt. Werkt echt top.

Verder elke keer na het kammen met je hand de haren eruit en voor de overige kleine haartjes heb ik zo'n ding;

[ [url=m/ShQOFA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit bedoelde ik met het kammetje dat mijn mama heeft! :D

Jessix

Re: Hoe haarborstel (tangle teezer) schoonmaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 10:27

Ik pluk de haren eruit en als er veel pluis in blijft zitten, wat ik na verloop van tijd krijg met name door de verzorgings- en stylingsproducten in mijn haar leg ik de borstel in een shampoo sopje. Na even weken ga ik er hard met mijn vingers doorheen en kan zo alle viezigheid verwijderen. Mijn borstel heeft ook van die plastiek bolletjes aan de bovenkant van de tanden, dus met een kammetje kom je er denk ik niet zo makkelijk doorheen.