Relaxed schreef:Babsiej schreef:Het waren ook niet veel spullen, wel dure spullen.
Zoals een lederen riem, werkschoenen (zelf gekocht) met inlegzolen. Totaal toch 350 euro.
M’n veiligheidsbril op sterkte en m’n oordoppen heb ik gelukkig wel terug.
En de vraag waarom niet? Ivm privacy en er geen reden was deze te openen. Geen verdenking van diefstal oid.
Ik vind privacy bij een kluisje van het bedrijf echt een beetje onzin.. Het kluisje is voor je persoonlijke eigendommen die je tijdens je werk niet nodig hebt of werkspullen die je na je werk daar kunt bewaren. Niet echt privacy gevoelige spullen en die hoor je imo ook niet daar te bewaren. En geen reden voor openen, jouw spullen houden een kluisje bezet die ze wellicht weer nodig hebben voor een nieuwe collega. Lijkt mij reden genoeg.
Ik snap overigens dat het vervelend is dat je spullen kwijt bent en dat hoort zeker niet zo, maar ik vind het wel echt te ver gaan om moeilijk te doen over het openen van HUN kluisje met deels ook HUN spullen..
Ik weet niet wat jij gewend bent natuurlijk, maar deze kluisjes zijn wel alleen voor degene die de sleutel heeft en ook niet elke dag leeg moeten maken. Locker staat zelfs op mijn naam. En mijn naam op de locker haha.
Mijn werkkleding bijvoorbeeld lag daar ooo in, die ik na 6 dagen werken mee naar huis moest nemen om te wassen. Dit is geen kantoorfunctie maar een operator functie in een fabriek. Daar komt iets meer bij kijken dan je mascara en je fietssleutel in bewaren. Daar heb je elke dag weer persoonlijke spullen voor nodig. Vooral ook om je veiligheid te waarborgen.
Oh ja het was ook gewoon een grote locker, niet een klein kluisje voor je telefoon enzo.