Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AyDeeDee schreef:Ik wou nog even kort reageren op 2 dingen. Gisteren las ik een reactie voorbij komen van iemand die zei als je over zoveel jaar weer verhuisd zit je er ook weer mee. Ik weet inderdaad niet hoelang ik hier blijf wonen, ik heb wat moeite met wennen (met periodes) dus als het echt niet gaat wennen kan het zomaar zijn dat ik over een jaar weer moet verhuizen (wat absoluut niet de bedoeling was maar goed). Dus dat is iets wat nu in mijn hoofd zit ook.
AyDeeDee schreef:Ik ben heel erg een persoon van principes en afspraak = afspraak en helemaal als het om beloftes gaat ben ik daar vrij strikt in..
Miran schreef:Kun je niets iets vergelijkbaars in je eigen tuin zetten? Dat je wel daaronder van je tuin kan genieten en het idee wel bij je opa vandaan komt zeg maar?
cjb schreef:Wat ik in deze situatie zou doen.
Rij er naartoe.
Kijk of de staat nog redelijk is en of je het zelf uit elkaar kunt halen.
Lukt het niet om het huisje mee te nemen. Maak dan veel foto's en meet alle maten op.
Als je een beetje handig bent geworden na al dat klussen kun je het tzt nabouwen in je eigen tuin.
Picopico schreef:AyDeeDee schreef:Ik wou nog even kort reageren op 2 dingen. Gisteren las ik een reactie voorbij komen van iemand die zei als je over zoveel jaar weer verhuisd zit je er ook weer mee. Ik weet inderdaad niet hoelang ik hier blijf wonen, ik heb wat moeite met wennen (met periodes) dus als het echt niet gaat wennen kan het zomaar zijn dat ik over een jaar weer moet verhuizen (wat absoluut niet de bedoeling was maar goed). Dus dat is iets wat nu in mijn hoofd zit ook.
Maar voor hetzelfde geld wen je wel en blijf je hier de rest van je leven wonen. Dat weet je niet.
Doubtless schreef:AyDeeDee schreef:Ik ben heel erg een persoon van principes en afspraak = afspraak en helemaal als het om beloftes gaat ben ik daar vrij strikt in..
Ik krijg de indruk dat je dit zelf een pluspunt vindt. maar als ik je verhaal lees kost het je nu meer dan het je oplevert.
Laat dat tuinhuisje zitten, dat staat straks waarschijnlijk schots en scheef oud te wezen in je tuin.
superpony schreef:Kan je iemand anders vragen overdag er mooie foto's van te maken? Iemand die daar nog in de buurt woont of toch je moeder?