Wat een verschrikkelijke lucht.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:41

Wasparfum daar werd ik misselijk van ik kreeg het ook niet uit mijn kleren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 21:42

Autumnn schreef:
Light blue van Dolce & Gabanna! Ik word er echt misselijk van

Deze inderdaad. Hier kan ik niet goed tegen. Wordt veel gedragen door vrouwen maar ik herken hem altijd en vind hem niet prettig.

daantjuhhh

Re: Wat een verschrikkelijke lucht.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:00

Ik heb dat bij Dior J’adore.
Die geur vind ik echt heel vies.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:07

Er is een vrouwenluchtje dat heel sterk naar eucalyptus ruikt. Zoooooo vies….

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:29

Ja blegh er bestaat iets als téveel parfum.
Ik vind die maandverbandjes met parfum ook zo goor. Er gaat niemand aan de poes ruiken als je ongesteld bent hoor.
Echter ruik ik het soms wel als iemand zo'n maandverband in heeft. Blegh, vieze wc lucht.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:54

Captain schreef:
Ja blegh er bestaat iets als téveel parfum.
Ik vind die maandverbandjes met parfum ook zo goor. Er gaat niemand aan de poes ruiken als je ongesteld bent hoor.
Echter ruik ik het soms wel als iemand zo'n maandverband in heeft. Blegh, vieze wc lucht.

Oh maar dat is ook echt heeeeel goor.. :r

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:56

The sun, the moon and the stars.
Als ik die ruik, krijg ik alla minuut koppijn en kotsneigingen :r
Wat een enorm gore lucht.

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 22:59

Morganlefay schreef:
L'air du Temps van Nina Ricci, dat stinkt, een pure scherpe zeepgeur die echt pijn aan mijn neus doet.

Jaaaa vreselijk! En L’eau d’issy ook zo verschrikkelijk

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:01

Ik heb dat met la vie Est Belle. :r

Maar mijn zusje deed daar altijd heel veel van op en sindsdien is het luchtje voor mij verpest. :=

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:04

Ik ruik (gelukkig) niet zo goed/helemaal niets soms sinds een kaak operatie, maar ik ga altijd niezen van Hugo Boss parfum, ook als iemand anders het op heeft. Kan er niet tegen blijkbaar :P

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-23 23:49

Captain schreef:

Ik gebruik ze zelf niet, maar als ik er langsloop vind ik zei eigenlijk altijd wel lekker ruiken :+

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 00:58

Ik heb het met dat vapen wat de halve jeugd tegenwoordig doet. Ook zo'n vreselijke zoete geur.

Maar de geurtjes die hier genoemd worden vind ik wel lekker! J'adore heb ik bijna altijd op. Maar Light blue vind ik ook wel lekker, wel meer toen ik jong was. Sauvage voor mannen ook lekker.

White Musk nooit lekker gevonden. De geur muskus vind ik ook niks. Moet altijd aan muskus ratten denken. Maar het komt geloof ik van e afscheiding van muskusherten.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 01:04

Ik heb heel lang geleden bij een gemeente gewerkt op de kinderboerderij. Als we dan overleden dieren hadden stond er op de werf een gekoelde container met diverse vaten waar je de dode dieren in kon doen, rendac kwam ze dan halen.
In die container hing een hele sterke ontsmettingsmiddel lucht en een van mijn collega's ruikt sinds kort naar dat luchtje :roll:

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 01:56

Ik heb het over het algemeen wel met eau de Parfum/toilette/cologne. Laatst voor het eerst een echt goede parfum uit willen kiezen, ik heb zoveel geprobeerd die gewoon heel erg synthetisch roken, zo sterk naar alcohol of wat anders, en het maakte me misselijk. Ik had het al opgegeven, maar ik zag een mooi pakje van coach staan welke ik toch nog even wilde proberen. Was dat even een gelukje, het is echt een heerlijke geur wat mensen opvalt, maar wel op een hele goede manier.

Verder word ik echt heel erg misselijk van kokosnoot.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:04

Ik kan ook vreselijk misselijk worden van geuren, tot aan migraine aan toe..
Heb ooit een collega gehad die zoveel smerige after shave op deed dat ik op een goed moment heb gevraagd of het wat minder kon.
Laatst fietste er iemand voor me in een enorme walm parfum, toen ben ik even gestopt om afstand te nemen.
Het geurtje wat jij noemt ken ik nog niet (gelukkig maar).

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:33

Zwitsal geur, vind ik zo ranzig

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 08:46

Mijn moeder kreeg ooit chemo en een blijvende bijwerking was dat ze alles extreem goed rook. Ze werd ziek van parfum, mijn kan ging weg en na een half uur stond ze waar zijn auto stond en daar rook ze nog steeds zijn deo.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:19

lovelucydan schreef:
Ik heb al een paar maanden dat ik bij behoorlijk veel mensen ( vreemde overigens) een bepaalde geur ruik. Het is echt zo'n vreselijke geur dat ik er helemaal naar van word. Een soort metaal geur en zo ontzettend sterk.
En ik kan niet vragen aan die mensen welk luchtje ze op hebben. Maar de laatste maand lijkt dit geurtje steeds populairder te worden.

Nu was ik in de parfumerie en ik ben er achter welk parfum deze stank veroorzaakt Jean Paul Gaultier scandal.....

Hebben jullie ook een parfum waar je helemaal niet goed van word. Of kent iemand dit specifieke luchtje en heeft ook dit "probleem"?

Of ben ik de enige met dit parfum probleem?

Heel herkenbaar, ik heb het regelmatig sinds een jaar of zo. Precies wat hij beschrijft, metaalachtig/aluminium. Dus niet gewoon een afkeer van een bepaald soort geur.
Had nog niet direct de link gelegd met iets van parfum, maar dat zou het idd heel goed kunnen zijn! Heel naar en scherp %) (overwoog zelfs de mogelijkheid van een tia bij mezelf :') )

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:28

Hahahaha wat een grappig topic om te lezen, blijkbaar heb ik een hele andere smaak dan anderen.

Scandal ligt hier in mijn la, light blue droeg ik vroeger, la vie est belle heb ik ook en vind ik heerlijk en sauvage vind ik bij mannen zalig ruiken :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:30

Autumnn schreef:
Light blue van Dolce & Gabanna! Ik word er echt misselijk van

Ja die vind ik ook verschrikkelijk, een misselijkmakend zurig geurtje

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:33

Supervixen schreef:
Van die mannen die zo'n mannengeur-met-teveel-aftershave twee meter achter zich aan hebben hangen.
Smerig!

Oeh nou! Paar weken geleden sollicitatiegesprekken en ik kwam iets later mijn kantoor in. Nog voor ik de deur doorging hing er alleen erg zware aftershavelucht. Jullie begrijpen dat deze kandidaat de baan niet gekregen heeft. (Ook vanwege andere redenen hoor ;) )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 09:35

Luchtjes zijn gewoon heel persoonlijk. Niet alleen parfum maar ook lichaamsluchtjes. Er zijn mannen die echt een nare lichaamslucht met zich meedragen, vooral als ze zweten. Echt heel vies. Terwijl andere vrouwen dit misschien heel lekker vinden ruiken.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:22

Ben er nog niet achter welke maar er is voor mij ook een mannen luchtje welke ik bijzonder wanstaltig vind. Als patiënten die op hebben dan dubbel mondkapje en deuren open... maar ja hoe vraag je zonder aso over te komen wat ze op spuiten en om dat niet meer te doen.

Marigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:28

Haha leuk topic!
Ik word echt misselijk van Le Male van Jean Paul Gaultier…dat flesje met mannen torso. Die is zo vies. En bij vrouwen heeft Alien van Thierry Muller hetzelfde effect. Wat een penetrante geuren zijn dat…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 10:29

Marigo schreef:
Haha leuk topic!
Ik word echt misselijk van Le Male van Jean Paul Gaultier…dat flesje met mannen torso. Die is zo vies. En bij vrouwen heeft Alien van Thierry Muller hetzelfde effect. Wat een penetrante geuren zijn dat…

Die vind ik beide echt superlekker!!