Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ja blegh er bestaat iets als téveel parfum.
Ik vind die maandverbandjes met parfum ook zo goor. Er gaat niemand aan de poes ruiken als je ongesteld bent hoor.
Echter ruik ik het soms wel als iemand zo'n maandverband in heeft. Blegh, vieze wc lucht.
Captain schreef:Ik vind die maandverbandjes met parfum ook zo goor. Er gaat niemand aan de poes ruiken als je ongesteld bent hoor.
Echter ruik ik het soms wel als iemand zo'n maandverband in heeft. Blegh, vieze wc lucht.
lovelucydan schreef:Ik heb al een paar maanden dat ik bij behoorlijk veel mensen ( vreemde overigens) een bepaalde geur ruik. Het is echt zo'n vreselijke geur dat ik er helemaal naar van word. Een soort metaal geur en zo ontzettend sterk.
En ik kan niet vragen aan die mensen welk luchtje ze op hebben. Maar de laatste maand lijkt dit geurtje steeds populairder te worden.
Nu was ik in de parfumerie en ik ben er achter welk parfum deze stank veroorzaakt Jean Paul Gaultier scandal.....
Hebben jullie ook een parfum waar je helemaal niet goed van word. Of kent iemand dit specifieke luchtje en heeft ook dit "probleem"?
Of ben ik de enige met dit parfum probleem?
Supervixen schreef:Van die mannen die zo'n mannengeur-met-teveel-aftershave twee meter achter zich aan hebben hangen.
Smerig!