Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Voor de mensen met een English breakfast: Wat verstaan jullie daar onder?
Ik zie jullie al helemaal zitten met sausages, baked beans, bacon, fried eggs etc?
Cayenne schreef:Voor de mensen met een English breakfast: Wat verstaan jullie daar onder?
Ik zie jullie al helemaal zitten met sausages, baked beans, bacon, fried eggs etc?
Morganlefay schreef:English breakfast: Eieren, tomaten, bacon, witte bonen, toast, koffie en thee(porridge and kidney eet ik niet)
Femia schreef:full english breakfast. Werkt geweldig
Exitium schreef:Cayenne schreef:Voor de mensen met een English breakfast: Wat verstaan jullie daar onder?
Spiegeleitjes (ik vind roerei daarbij minder), bacon, worstjes, black en/of white pudding, tomaten, champignons, witte bonen in tomatensaus, eventueel een hash brown, met thee en eventueel jus d'orange. Ik skip zelf de toast meestal, de rest voedt genoeg
JoyCiej007 schreef:Femia schreef:full english breakfast. Werkt geweldig
![]()
Riep ik ook meteen na het zien van de topictitel.
Jaren geleden op motorvakantie met mijn vader in Engeland, ontbeten we daar idd ook mee. Ik als meiske dat nog niet eens een hele pizza op kon en niks van ontbijten moest hebben, en al misselijk werd bij het idee van worstjes en witte bonen als ontbijt, heb daar toch echt best wel van gesmuld!
Je bent natuurlijk hele dagen buiten.
Maar echt, als je iets wil wat écht goed en lang vult, dan moet je zeker full English gaan!Exitium schreef:Spiegeleitjes (ik vind roerei daarbij minder), bacon, worstjes, black en/of white pudding, tomaten, champignons, witte bonen in tomatensaus, eventueel een hash brown, met thee en eventueel jus d'orange. Ik skip zelf de toast meestal, de rest voedt genoeg
Precies, dit dus. Maar (zoals met alles) niet te vettig klaargemaakt, wees dus zuinig met olie/boter/vet.