Te veel betaald bij de Bijenkorf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 13131
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 17:55

Ten eerste: wat een mooie tas. Dat dan weer wel, gedoe of niet.

Ten tweede: je hebt zelf die tas meegenomen in de winkel voor die prijs en na het laten reinigen van de vlekken. De verkoopster kan er niks aan doen dat er vlekken op zitten. Het is voor je gereinigd, dus dat punt is geen punt. Alhoewel ik hem al helemaal niet had meegenomen met deze vlekken erop.

Als je dit geld niet voor de tas had willen betalen, had je daar in de winkel meer van moeten zeggen en anders deze tas niet meenemen. Je hebt hem meegenomen dus je bent akkoord gegaan. Ik snap wel dat de bijenkorf je geen geld teruggeeft. Jammer dat andere mensen wel minder voor de tas hebben betaald, maar dan had jij hem ook in een ander filiaal moeten gaan halen waar die minder kostte en deze moeten laten staan.

Dat ze zo binnen het team over je praten is natuurlijk niet oke, maar als je niet de kans wil hebben je vriendin in de problemen te brengen kan je ook daar vrij weinig mee doen.

Laat het los, laat het gaan. 70 euro is niet weinig, maar ook niet het einde van de wereld. En je hebt een prachtige tas.

Eleeke

Berichten: 2396
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 17:57

Terugbrengen , en klacht indienen over het social media incident.

Geen stijl van omgaan met klanten.
Doet er niet eens toe of je in je recht staat of niet, zoals dit ga je niet met klanten om.

Geen hand vol maar een land vol tassen :D

E4D
Berichten: 542
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 17:57

Ik begrijp echt heel goed je frustratie en snap dat je boos bent. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.
Maar heel eerlijk, ik denk niet dat je dit gaat winnen. Ze gaan je geen geld terug geven op basis van een te vroeg doorgevoerde prijsverhoging. Bijenkorf is een grote organisatie en zij zullen echt wel specialisten hebben die weten hoe ze de regels kunnen inzetten/omzeilen zodat het Bijenkorf goed uitkomt. Je bent afhankelijk van de goedgezindheid van het bedrijf. Het zou netjes zijn als ze je tegemoet zouden komen maar dat gaan ze niet doen.

Als je toch nog een poging wilt doen dan zou ik het over de boeg gooien van "het product wat ik gekocht heb was niet in goede staat, want vies", en dan er voor pleiten dat je een compensatie krijgt. Maar ook dat betwijfel ik. Je bent immers akkoord gegaan met het kopen van de tas in die staat, dus ook toen hij vies was.
Als je dit verder wilt onderzoeken zou ik naar het juridisch loket gaan en kijken wat zij er over zeggen. Is gratis en die mensen hebben er verstand van.

Maar ik denk dat je voor je eigen gemoedsrust het beste de tas kunt retourneren. Er blijft een nare herinnering aan vast zitten en ik denk dat je daardoor minder van de tas zal genieten. Het geeft ook een duidelijk signaal af naar Bijenkorf, jullie willen mij niet tegemoet komen? Dan toch niet dan missen ze omzet.

Ben je al met de tas naar een andere vestiging van de Bijenkorf gegaan? Ik weet niet hoever dat voor je is maar sommige filiaal managers zijn soms net iets coulanter/meelevender naar de klant. Bij het filiaal waar je de tas gekocht hebt kennen ze je inmiddels wel.

Wel bar slechte service van de Bijenkorf overigens. Voor dat geld mag je echt wel verwachten dat ze de tas netjes schoonmaken vind ik. Voor in het vervolg:
Bij kledingwinkels geven ze bij een vlek vaak wasgarantie. Als de vlek er na wassen dan niet uitgaat krijg je je geld terug. Ik heb in kledingwinkels gewerkt dus verzin dit niet. Ik zou zo'n garantie dan wel laten noteren op de bon met de naam er bij van de verkoper.
Laatst bijgewerkt door E4D op 22-01-23 17:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Goof

Berichten: 32273
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 17:58

Als je niet tevreden bent, retourneer je je tas toch?
Volgens mij maak je een groter probleem dan er daadwerkelijk is.

KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 17:59

Janine1990 schreef:
Mkango schreef:
Volgende keer willen ze, in plaats van er 45 minuten aan besteden om hem schoon te maken, vast ook wel gewoon even wat Dreft eroverheen gooien voor je. Bovendien kan de verkoopster er ook niks aan doen dat de onderkant vies is geworden; ze had misschien wel even de tas rondom kunnen bekijken voor ze hem in de zak deed, maar imo kun je de verkoopster dit niet kwalijk nemen. Het is netjes voor je opgelost.

En eerlijk, als je daar zo dwars doet als dat je hier doet, snap ik wel dat ze op een gegeven moment zeggen "je hóeft hem niet mee te nemen." :=

En wat is 70 euro op duizenden euro's, waar je ook héél veel paardenvoer voor had kunnen kopen? :')


Voor een relatief high-end company vind ik dit niet bepaald passend gedrag...
Die verkopen geen showroommateriaal voor een nieuwprijs (ik neem aan dat die tas tentoon gesteld heeft gestaan met zo'n onderkant), daarbij moeten dergelijke verkopers ook bekend zijn met 'high-end buyers' als je het mij vraagt...

Als ik daar de manager zou zijn, dan neem ik aan dat degene aan wie ik dien te rapporteren me dit soort grappen niet in dank af neemt. Dit schaadt het imago van een dergelijk bedrijf. Het is niet bepaald een Action te noemen.



Ik heb inderdaad een paar maanden geleden een zonnebril van gucci gekocht dat een showroommodel bleek te zijn. Dit werd er ook netjes bij verteld, en het artikel werd gecontroleerd op viezigheid en gebruikerssporen. Vervolgens is het netjes gereinigd en aan mij verkocht. In dit geval was dit zeker allemaal niet aan de orde. Jammer dat ik nu hier een beetje als zeurpiet word neergezet, terwijl de bijenkorf diegene is in dit geval wat echt netjes met mij is omgegaan.

Janine1990

Berichten: 44808
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:01

Mkango schreef:
Je zegt het al: relatief high-end. Het is ook weer niet bepaald Harrods. Ik weet niet anders dan dat je bij de Bijenkorf ook "showroommateriaal" gewoon kunt kopen en daar in principe de volle prijs voor betaalt, tenzij er iets mis mee is. Laten we nou ook niet doen alsof het een tas van 10k is - op de schaal van designertassen en -kleding is dit wel een beetje de onderkant van de schaal, ondanks dat het wel een hoop geld is.

En dat je ergens veel geld uitgeeft, betekent niet dat je ook altijd gelijk hebt.


Ik heb het niet over een gelijk of niet, ik vind het gewoon niet passend bedrag van dit bedrijf.
Overigens met betrekking tot het 'onderzoek' vind ik dit iets dat geen enkel bedrijf mag doen. Daarin mag best iemand ter verantwoording geroepen worden en de klant mag dan toch wel enige compensatie verwachten.

En als dat Bijenkorf er niets mee doet, dan zou ik als ik TS was de tas alsnog retourneren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:03

Janine1990 schreef:
Mkango schreef:
Je zegt het al: relatief high-end. Het is ook weer niet bepaald Harrods. Ik weet niet anders dan dat je bij de Bijenkorf ook "showroommateriaal" gewoon kunt kopen en daar in principe de volle prijs voor betaalt, tenzij er iets mis mee is. Laten we nou ook niet doen alsof het een tas van 10k is - op de schaal van designertassen en -kleding is dit wel een beetje de onderkant van de schaal, ondanks dat het wel een hoop geld is.

En dat je ergens veel geld uitgeeft, betekent niet dat je ook altijd gelijk hebt.


Ik heb het niet over een gelijk of niet, ik vind het gewoon niet passend bedrag van dit bedrijf.
Overigens met betrekking tot het 'onderzoek' vind ik dit iets dat geen enkel bedrijf mag doen. Daarin mag best iemand ter verantwoording geroepen worden en de klant mag dan toch wel enige compensatie verwachten.

En als dat Bijenkorf er niets mee doet, dan zou ik als ik TS was de tas alsnog retourneren.
Dan heb je het dus over heel iets anders dan waar ik het over heb, dus dan snap ik niet zo goed de relevantie van je reactie op die van mij.

purny

Berichten: 29655
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:03

Je hebt het bedrag uiteindelijk betaald toch? Dus dan ben je met de hoge prijs akkoord gegaan.

Janine1990

Berichten: 44808
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:05

Mkango schreef:
]Dan heb je het dus over heel iets anders dan waar ik het over heb, dus dan snap ik niet zo goed de relevantie van je reactie op die van mij.



Mkango schreef:
Volgende keer willen ze, in plaats van er 45 minuten aan besteden om hem schoon te maken, vast ook wel gewoon even wat Dreft eroverheen gooien voor je. Bovendien kan de verkoopster er ook niks aan doen dat de onderkant vies is geworden; ze had misschien wel even de tas rondom kunnen bekijken voor ze hem in de zak deed, maar imo kun je de verkoopster dit niet kwalijk nemen. Het is netjes voor je opgelost.

En eerlijk, als je daar zo dwars doet als dat je hier doet, snap ik wel dat ze op een gegeven moment zeggen "je hóeft hem niet mee te nemen." :=


En wat is 70 euro op duizenden euro's, waar je ook héél veel paardenvoer voor had kunnen kopen? :')


Volgens mij hebben we het toch echt over gedrag allebei?

Lepeltje23

Berichten: 174
Geregistreerd: 15-10-14
Woonplaats: Bij paal 29 aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:07

Als ik iets koop, zo'n dure tas, dan koop ik niet alleen die tas maar ook een herinnering en beleving die verbonden dan zijn aan die tas. Bijvoorbeeld mijn verjaardag of ander speciaal moment. Vaak weet ik veel later ook precies nog waar, wanneer en met wie ik die tas gekocht heb. Dat maakt het voor mij dan ook waardevol zo'n speciale item/tas. Door deze hele gang van zaken zou daar dus een behoorlijke smet op zitten telkens als ik die tas zou gebruiken. Ik zou hem dus om die reden terugbrengen. Misschien is jouw droomtas ook nog wel ergens anders te verkrijgen bv bij Yoox?

KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 18:09

prugelpiet schreef:
Ten eerste: wat een mooie tas. Dat dan weer wel, gedoe of niet.

Ten tweede: je hebt zelf die tas meegenomen in de winkel voor die prijs en na het laten reinigen van de vlekken. De verkoopster kan er niks aan doen dat er vlekken op zitten. Het is voor je gereinigd, dus dat punt is geen punt. Alhoewel ik hem al helemaal niet had meegenomen met deze vlekken erop.

Als je dit geld niet voor de tas had willen betalen, had je daar in de winkel meer van moeten zeggen en anders deze tas niet meenemen. Je hebt hem meegenomen dus je bent akkoord gegaan. Ik snap wel dat de bijenkorf je geen geld teruggeeft. Jammer dat andere mensen wel minder voor de tas hebben betaald, maar dan had jij hem ook in een ander filiaal moeten gaan halen waar die minder kostte en deze moeten laten staan.

Dat ze zo binnen het team over je praten is natuurlijk niet oke, maar als je niet de kans wil hebben je vriendin in de problemen te brengen kan je ook daar vrij weinig mee doen.

Laat het los, laat het gaan. 70 euro is niet weinig, maar ook niet het einde van de wereld. En je hebt een prachtige tas.


De tas is uiteindelijk door deze persoon meegenomen omdat ik er niet bij kon zijn en er uiteindelijk niet uit te komen viel met het betreffende filiaal. Ik heb hierop de klantenservice gebeld en deze medewerkster vertelde mij dat elk filiaal in de bijenkorf dezelfde prijzen moet hanteren evenals de webshop. Dat het inderdaad niet zou mogen dat ik meer zou betalen dan andere mensen die dag. Ze zij dat ik het betreffende filiaal een mail moest sturen en dat dit dan verder opgepakt zou worden. Echter is dit dus niet gebeurt. Ik wilde deze tas al lang heel graag hebben. Ik ga hem dan ook niet retourneren. Volgens het juridisch loket en de consumentenbond zijn ze verplicht de juiste prijs te hanteren.

KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 18:23

Mkango schreef:
Je zegt het al: relatief high-end. Het is ook weer niet bepaald Harrods. Ik weet niet anders dan dat je bij de Bijenkorf ook "showroommateriaal" gewoon kunt kopen en daar in principe de volle prijs voor betaalt, tenzij er iets mis mee is. Laten we nou ook niet doen alsof het een tas van 10k is - op de schaal van designertassen en -kleding is dit wel een beetje de onderkant van de schaal, ondanks dat het wel een hoop geld is.

En dat je ergens veel geld uitgeeft, betekent niet dat je ook altijd gelijk hebt.


Er is reden waarom ik in mijn eerste mail naar de bijenkorf bepaalde punten heb weggelaten uit het gesprek. Dit om te voorkomen dat het punt ineens niet meer het punt zou zijn. Precies wat hier nu gebeurt. Het maakt mij niet uit dat ik niet in harrods ben, of dat ik onderaan de schaal van designer heb gekocht. Ik doe niet alsof ik met een tas van 10k loop, en er heeft ook niemand dwars gedaan over het reinigen van de tas. Ze hadden echter wel eerlijk moeten zijn, en moeten benoemen dat het een showroommodel was en deze alvorens moeten nakijken en eventueel reinigen. Het punt is dat ik onbeschoft ben behandeld en ook nog eens te veel heb betaald.

Zonnetje81
Berichten: 20451
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:36

Ik vind je verwend en drammerig overkomen.

A: storing = pech
B: de tas is nu niet voor korting dan heb je een keuze.
C: de tas wordt gereinigd, je vriend checkt dit en anders laat me em toch staan?
D: je mag em terugsturen…??
E: je paarden kunnen voor 70 euro 2 weken eten nou voor 1090 kunnen ze 31 weken eten. Je gaat een tas van 1000 euro kopen en dan kom je met zo’n opmerking??

Laat gaan en zijn wel meer tassen op deze wereld. :')
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 22-01-23 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

anjali
Berichten: 17423
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:38

Ik vind ook dat je niet correct bent behandeld hoor ts en ik had dat van de Bijenkorf ook niet verwacht want ik kreeg daar altijd goede klantenservice maar dat is al lang geleden. Tegenwoordig koop ik bij de Aldi en de service daar is beter dan jij nu hebt meegemaakt en daarbij de prijzen nog veel lager ook. Maar goed,ik hecht helemaal niet aan designerspullen, het moet gewoon leuk zijn vind ik en goedkoop en praktisch. Maar jij wilt wel iets chics en dan ga je naar een chique winkel en wordt slechter behandeld dan ze bij de Aldi ooit zouden doen, dit moet gewoon een vergissing zijn of mismanagement.

Zonnetje81
Berichten: 20451
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Te veel betaald bij de Bijenkorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:41

De bijenkorf is niet chique.

KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 18:45

Zonnetje81 schreef:
Ik vind je verwend en drammerig overkomen.

A: storing = pech
B: de tas is nu niet voor korting dan heb je een keuze.
C: de tas wordt gereinigd, je vriend checkt dit en anders laat me em toch staan?
D: je mag em terugsturen…??
E: je paarden kunnen voor 70 euro 2 weken eten nou voor 1090 kunnen ze 31 weken eten. Je gaat een tas van 100 euro kopen en dan kom je met zo’n opmerking??

Laat gaan en zijn wel meer tassen op deze wereld. :')


En ook jij hebt niet begrijpend het verhaal gelezen. Het verhaal heeft niets met korting te maken. En omdat ik een tas koop voor 1090 euro moet ik niet zeuren over 70 euro die ik te veel betaal? Het is toch logisch dat ik 70 euro aan iets anders beter kan besteden als ik dit te veel betaal. Dit staat compleet los van waar ik mijn geld aan uitgeef. Ik zou ook kunnen zeggen van 70 euro kan ik boodschappen doen, een foundation kopen, na de nagelstudio, mijn telefoonabonnement betalen. Dit heeft letterlijk niets met verwend gedrag te maken. Is hetzelfde als je door een fout ineens 4 euro betaald voor een komkommer, maar ho nee je bent verwend als je er wat zegt want je hebt voor 50 euro boodschappen gedaan.

Lieffiefi

Berichten: 4726
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:50

De bijenkorf heeft de meest crappy, onvriendelijke en onprofessionele klantenservice die ik ken. Dat is de reden dat ik daar niet meer kom. En ik was echt een goede klant.

Supervervelend maar ik zou het laten rusten. Die 70 euro ga je niet meer terugkrijgen. Hoe irritant ook.
Met afrekenen ga je inderdaad akkoord met het bedrag.
Ik snap je frustratie maar ik vrees dat de bijenkorf echt voet bij stuk houdt. Hoe irritant ook..

Zonnetje81
Berichten: 20451
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:51

En als ze bij de kassa vol blijven houden dat de komkommer 4 euro kost ipv 10 cent zeg ik: stop het in je reet. Ook als de komkommer beschadigd is. Er was een keuze.

Daarbij is het: naar de nagelstudio en niet na.

KB12
Berichten: 517
Geregistreerd: 01-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-23 18:54

Zonnetje81 schreef:
En als ze bij de kassa vol blijven houden dat de komkommer 4 euro kost ipv 10 cent zeg ik: stop het in je reet. Ook als de komkommer beschadigd is. Er was een keuze.

Daarbij is het: naar de nagelstudio en niet na.


Het is voor mij niet boeiend wat jij doet als je te veel betaald. Je mist het moraal van het verhaal. Oh en bedankt voor de verbetering van mijn spelfout. Gelukkig was jij me voor, voordat ik het zelf kon verbeteren! Thanks! :knuffel:

anjali
Berichten: 17423
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:55

Zonnetje81 schreef:
De bijenkorf is niet chique.

Vroeger toen ik er nog kwam vond ik dat wel. Maar het niet toegeven van een fout, het verkopen van een zeer dure (vind ik!) tas met vieze vlekken, en vooral ook het natrekken van ts op sociale media, dat is niet meer chic te noemen inderdaad.

Janine1990

Berichten: 44808
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:56

Zonnetje81 schreef:
Ik vind je verwend en drammerig overkomen.

A: storing = pech
B: de tas is nu niet voor korting dan heb je een keuze.
C: de tas wordt gereinigd, je vriend checkt dit en anders laat me em toch staan?
D: je mag em terugsturen…??
E: je paarden kunnen voor 70 euro 2 weken eten nou voor 1090 kunnen ze 31 weken eten. Je gaat een tas van 1000 euro kopen en dan kom je met zo’n opmerking??

Laat gaan en zijn wel meer tassen op deze wereld. :')


Had je dat ook gezegd als TS het artikel, de prijs en het bedrijf buiten beschouwing had gelaten? Maar enkel had gezegd dat haar paarden voor het geld dat het scheelde 2 weken konden eten?

Zonnetje81
Berichten: 20451
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:56

KB12 schreef:
Zonnetje81 schreef:
En als ze bij de kassa vol blijven houden dat de komkommer 4 euro kost ipv 10 cent zeg ik: stop het in je reet. Ook als de komkommer beschadigd is. Er was een keuze.

Daarbij is het: naar de nagelstudio en niet na.


Het is voor mij niet boeiend wat jij doet als je te veel betaald. Je mist het moraal van het verhaal. Oh en bedankt voor de verbetering van mijn spelfout. Gelukkig was jij me voor, voordat ik het zelf kon verbeteren! Thanks! :knuffel:


Nee jij kan niet leven met een antwoord wat niet in je straatje past. Dus wat verwacht je dan? Dat iedereen je hier gelijk gaat geven.

Ik vind de mails duidelijk en je hebt bij de KASSA betaald. Anders had je bij het online betalen al gezien dat je het verkeerde bedrag moest afrekenen.

Zonnetje81
Berichten: 20451
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 18:59

Janine1990 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik vind je verwend en drammerig overkomen.

A: storing = pech
B: de tas is nu niet voor korting dan heb je een keuze.
C: de tas wordt gereinigd, je vriend checkt dit en anders laat me em toch staan?
D: je mag em terugsturen…??
E: je paarden kunnen voor 70 euro 2 weken eten nou voor 1090 kunnen ze 31 weken eten. Je gaat een tas van 1000 euro kopen en dan kom je met zo’n opmerking??

Laat gaan en zijn wel meer tassen op deze wereld. :')


Had je dat ook gezegd als TS het artikel, de prijs en het bedrijf buiten beschouwing had gelaten? Maar enkel had gezegd dat haar paarden voor het geld dat het scheelde 2 weken konden eten?


Ja want ze had een keuze en wilde perse die tas en wil met terugwerkende kracht haar gelijk halen. Tja dat werkt niet met een kassa aankoop.

Janine1990

Berichten: 44808
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:01

Zonnetje81 schreef:
Ja want ze had een keuze en wilde perse die tas en wil met terugwerkende kracht haar gelijk halen. Tja dat werkt niet met een kassa aankoop.


Dan is jouw E. toch niet relevant voor je antwoord?

lowe
Berichten: 73
Geregistreerd: 20-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 19:04

Ik heb heel wat designer items, maar koop echt zelden bij de Bijenkorf. Als ik spullen van gucci etc wil, zorg ik ervoor dat ik naar de winkel zelf ga. Bijenkorf heeft namelijk zo’n k*t service, dat ik ze dat geld helemaal niet gun. Het is zoveel moeite om daar je gelijk te halen, ook al is het overduidelijk. Ik had dure sneakers gekocht waarvan het materiaal kapot ging binnen 3 weken, dus ik terug naar de Bijenkorf. Hier hebben ze me eerst van de ene afdeling naar de andere gestuurd, om vervolgens te vermelden dat ze hier geen garantie op geven… jaaa daaaaghhh.. uiteindelijk met veel moeite een nieuw paar meegekregen.

Maar ik had mij eerlijk gezegd niet druk gemaakt om het feit dat die duurder is geworden als ik het item echt graag zou willen. Ik heb dit weekend bijv een jas gehaald die normaal €1000,- was met nu 50% korting dus €500,- , maar als zou blijken dat die toch ineens €600,- zou zijn, had ik hem alsnog meegenomen. Ik wilde die jas zo graag. Dan werk ik maar een dagje extra :+