Welke sportbh is de échte shockabsorber?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annikavolder

Re: Welke sportbh is de échte shockabsorber?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 19:06

Ik ben ook heel tevreden over Qlinn Cannes.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 19:38

SheFit is echt top!
Het is ook heel handig dat je hem voor/na het rijden losser kan maken :j

http://shefit.com/

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 20:21

Ik volg ook even. Ik wil iig geen bh's die het echt platdrukken tegen lijf aan. Dat vind ik echt vreselijk en doet gewoon zeer, ook omdat het dan zo enorm strak moet zitten.

Ik heb nu 2 hele fijne, maar de ene is versleten en kan zelfs geen merk meer vinden. De ander gaat de laatste tijd omrollen aan de onderkant, dat is ook heel rot. Wel irritant want verder zit die dus heerlijk en nog niet op. Maar 1 sport bh is ook wat te weinig.

Maar heb ook probleem dat maat ergens tussen de 65g en 70e/f zit. Verschilt per merk, heb zelfs al 65h aangehad :')

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:06

Ik ben heel tevreden over Anita, doet zijn (of haar) werk goed. Ik heb ook een freya gehad, die is ook goed maar ik vind dat materiaal een beetje hard en niet prettig aanvoelen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:47

Freya Active Sonic, ik zweer erbij!
Ts, ik heb een 75E liggen, die ik kort gebruikt heb maar zelf niet meer pas. Mag je hebben om te proberen als je wilt :).

Inmiddels precies dezelfde bh in 3 verschillende maten (iets met afvallen )

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 22:01

Ikzelf ben erg fan van Anita, ik had de Anita active momentum in 75 G toendertijd (ondertussen borstverkleining gehad). Elastische band onder de borst heeft 4 haken en zorgt ervoor dat je borsten niet alsnog naar je navel zakken (of dat de rand omklapt, daar had ik ook vaak met andere merken last van. Schouderbandjes vind ik qua breedte goed meevallen, snijden niet in je schouders, maar zijn ook niet super breed. Deze zijn vaak in een paardenwinkel ook nog wel te passen!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 02:00

Prima Donna inderdaad. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 02:06

Qlinn bevalt prima.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 02:44

Hier ook alleen panache.. heb 70 E, bellatrix ze zijn er wel in 75 E. Want die heb ik ook nog liggen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 07:31

Niet de BH die ik wilde helaas, ik wil geen rare kleurtjes, ik wil een zwarte en die ik daar zag was niet in mijn maat als ik hem aanklikte. Sommige anderen idd wel maar die vind ik niet mooi. Oké, niemand ziet hem maar toch.. :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 08:04

Hier de Anita Xtreme control 95G.

Gaat geen kant op bij mij.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 09:16

Bellatrix schreef:
Niet de BH die ik wilde helaas, ik wil geen rare kleurtjes, ik wil een zwarte en die ik daar zag was niet in mijn maat als ik hem aanklikte. Sommige anderen idd wel maar die vind ik niet mooi. Oké, niemand ziet hem maar toch.. :')

Haha tja ik koop ze altijd in de aanbieding heb de gekste kleuren, maar dat boeit mij niet zo..

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 09:56

Hier nog een stem voor Freya! Ik heb maat 70F. Volgens mij heb ik ook de Sonic. Zit als een huis en de dames blijven op hun plaats. Shockabsorber vond ik ok, maar om echt lekker te zitten, deed ik daar een gewone t-shirtbh onder. Bij de Freya is dat niet nodig.

Die van de Hema, Hunkemoller en Decatholon vind ik allemaal prut.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 13:10

Hier verschillende merken liggen maar die van de Hunkemöller passen mij het beste.
Voor paardrijden voldoet level 2, maar met hardlopen heb ik level 3 en dan zit de boel echt wel vast :D

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 14:04

_Tarzan schreef:
Ik draag mijn normale BH met sportbeha eroverheen, zo blijft bij mij alles fijn op z'n plek

Hier zelfde.

Gewone bh die goed zit en een shockabsorber erboven en alles zit stevig vast.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 14:14

Ik zweer ook bij Anita Active Momentum, ik heb meerdere merken geprobeerd maar deze zit bij mij het fijnst. Mijn tip: ofwel ga naar een goede stenen winkel en laat je daar goed adviseren en neem enkel genoegen met een echt fijn zittende beha (en dat is per persoon verschillend) ofwel bestel ergens online verschillende types en ga thuis passen en ook hierbij, neem alleen genoegen met iets dat echt fijn zit. Ga er dus mee springen, rennen, hopsen...niet alleen voor de spiegel kijken of het mooi staat.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 14:29

Ik zweer bij de shock absorber, maar die onderband is inderdaad zó strak dat ik daarom de omvang een maatje groter pak. Dan sluit die alsnog keurig aan(en zeker ook strak genoeg nog) maar zit een stuk comfortabeler.
Ik heb bij een nieuwe shockabsorber omvang 70 voor de gein eens de lengte van de onderste band opgemeten. Die kwam op een cm of 63 uit :x :oo

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 15:11

Absoluut die van Panache, genoeg webwinkels die die wel verkopen in jouw maat. Kijk eens bij Lace, bij Naron, bij Nicky's Lingerie in Eindhoven.

Ik draag inmiddels 70J (was M na mijn zwangerschap) en dit is de enige die echt fijn zit en blijft zitten. Zodra ze wat beginnen te verslijten (na een jaar ofzo) gebruik ik ze ook nog om in te kanoën :D

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 16:51

Margee schreef:
Ik kom steeds weer terug op de Shock Absorber, voor mij (90F) de beste optie.
Heb al veel geprobeerd maar dit is de enige waarmee ik zomers met een Tshirt aan durf te rijden,liefst altijd iets wijds er over aan.
Drama vind ik ook de bh's die met een extra haakje op de rug een X maken, daar heb je echt hulp bij nodig. En uitdoen na gezweet te hebben is killing....

Iemand al de Shefit getest?

Ik heb heel lang de "oude" shockabsorber gehad, zonder extra hoge sluiting. Zo jammer dat ze die niet meer hebben, want van de nieuwe krijg ik hoofdpijn. Blijkbaar knelt die een bepaalde ader naar mijn hoofd af. En ik vond het een gedoe om die extra sluiting los te krijgen.

Nu dus al bijna 2 jaar Q-linn. Ook met tweede sluiting, maar is gemakkelijk los en vast te krijgen en geen hoofdpijn meer. De schouderbandjes lopen net iets logischer bij mijn hals langs blijkbaar.

Ik heb de Barcelona voor paardrijden en de Cannes voor gewoon sporten. Die is net ietsjes minder stevig vind ik.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 14:11

Naar aanleiding van dit topic heb ik ook een Panache gekocht. Wat een fijne BH is dat!
Ik had altijd shock absorbers, maar de Panache is echt super!!
Zit lekker, zacht en toch erg stevig. Ik heb er al mee hard gelopen en paard gereden! Ik heb niet een mega cup maat 75DD, maar toch is een goede BH dan ook wel een must!