Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
we hebben een prachtige dag gehad en er heeft niemand geklaagd. Had geen bruidsmeisjes ofzo, dus vriendinnen konden ook gewoon aantrekken wat ze mooi vonden zodat ze het later nog eens weer aan konden 
Boras schreef:Gastvrijheid: je bent van harte welkom!
Dresscode: je bent van harte welkom mits .........
En anders kom je maar niet. Dat is dan je eigen schuld en dan ben ik boos op je.
Zoiets dan denk ik?
Beide dresscodes pasten ook totaal niet bij wie ik ben, dus voor mij waren dat 2 ongemakkelijke avonden, meer niet. 
Cayenne schreef:Maar andersom komt het ook hooghartig, koud, star en weinig empathisch over wanneer je zo'n verzoek niet over kunt hebben voor goede vrienden.
Jennyj01 schreef:Ik vind niet de moeite doen om in de wensen van je degene die je heeft uitgenodigd mee te gaan, juist een teken van armoede. En vooral van sociale armoede. Je sluit mensen niet uit door een dresscode. Je kan altijd iets lenen of huren en een vrije ziel vind er altijd wel een interpretatie van die wel bij hem of haar aansluit.
En voor een ieder die niet in de dresscode mee wil gaan is er altijd nog de gelegenheid om te bedanken voor de uitnodiging.

alsof dat netjes is.