Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MareVeer schreef:Vreselijk irritant, ik herken het.
Ik heb een setje keukendoeken hangen voor de sier, maar voor afdrogen gebruik ik van die microvezeldoeken vd Action, probleem opgelost
marleen_88 schreef:Ik heb laatst nieuwe theedoeken gekocht en dus de DDDD meegenomen bij Wibra. Azijn, 60 graden gewassen voor gebruik en drogen aan de lucht doe ik altijd, maar zo goed droogt hij nog niet. Mijn hema doeken zijn ook dikke prima.
Niqui schreef:Ik zag laatst bij de opticien dat hij hydrofiel luiers gebruikt om de glazen van brillen af te drogen. Dat werkt het beste volgens hem. Dat zal dan wellicht ook voor de vaat gelden.
Lizz schreef:Ik heb deze theedoeken van de action, je hebt ze ook in rood en blauw.
https://www.action.com/nl-nl/p/la-sonat ... uct_shared
Doen wat ze moeten doen en ja eerste keren altijd minder. Maar na een paar keer wassen (en ik doe ze in de droger) werken ze goed.
Niqui schreef:Ik zag laatst bij de opticien dat hij hydrofiel luiers gebruikt om de glazen van brillen af te drogen. Dat werkt het beste volgens hem. Dat zal dan wellicht ook voor de vaat gelden.
Ook hier heb je veel verschil in kwaliteit in. De goedkope doeken werken ook voor geen meter.