Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kidde schreef:Juist leuk om iedereen uit te nodigen! Zo wordt er ook niemand buiten gesloten. Zo te horen heb je ook ervaring, dus dat moet goedkomen
Eleeke schreef:Kidde schreef:Juist leuk om iedereen uit te nodigen! Zo wordt er ook niemand buiten gesloten. Zo te horen heb je ook ervaring, dus dat moet goedkomen
Alle jongens worden toch alsnog buitengesloten.
Onuitstaanbaar vond ik dat altijd.
Mijn zoon had altijd vooral vriendinnetjes , en werd dus nooit op feestjes uitgenodigd. Want zoals de ouders dan zeiden: het wordt een echt meisjes feestje en dan zou hij de enige jongen zijn. ( ik reeg dat altijd te horen , omdat ze zich schuldig voelde omdat die meiden wel allemaal op zijn feestje waren ) e
Gelukkig is dat over sinds hij tiener is en komt hij gezellig op alle meiden feestjes
pmarena schreef:Nouja je ziet toch best veel van die echte meidenfeestjes voorbij komen met nageltjes lakken en make-upjes en dat soort gemuts,,,kan me voorstellen dat niet elke jongen daarop zit te wachten
En er zal ook nog wel een verschil zitten tussen "een vriend" en "beste vriend".
Wel ontzettend sneu als jochie dan nooit bij de meiden gevraagd wordt die wel bij hem op het feestje komen, het zullen toch niet alleen maar "meidendingen" zijn zeker die ze doen.... flauw ook van die ouders dan dat die dat onderling dan ook niet snappen dat dat toch eigenlijk niet kan joh....
pmarena schreef:Nouja je ziet toch best veel van die echte meidenfeestjes voorbij komen met nageltjes lakken en make-upjes en dat soort gemuts,,,kan me voorstellen dat niet elke jongen daarop zit te wachten
En er zal ook nog wel een verschil zitten tussen "een vriend" en "beste vriend".
Wel ontzettend sneu als jochie dan nooit bij de meiden gevraagd wordt die wel bij hem op het feestje komen, het zullen toch niet alleen maar "meidendingen" zijn zeker die ze doen.... flauw ook van die ouders dan dat die dat onderling dan ook niet snappen dat dat toch eigenlijk niet kan joh....