Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:De Ninja word ben ik bang voor mij wat te groot en wat te duur. Tenminste ik zie ze als ik google van boven de €200,-. €200,- is wel mijn max. Ik ben ook alleen en niet zo'n hele grote eter dus lastig..
ElfBeau_067 schreef:Annet_Dottie schreef:De Ninja word ben ik bang voor mij wat te groot en wat te duur. Tenminste ik zie ze als ik google van boven de €200,-. €200,- is wel mijn max. Ik ben ook alleen en niet zo'n hele grote eter dus lastig..
Ik begrijp je helemaal. Ik hoop dat er korting is en dat je hem goedkoper kan krijgen!!
ElfBeau_067 schreef:Air fryers! Wow ik krijg nu al honger. Helaas mag ik er geen.. maar is jullie airfryer het geld waard? Of zou je willen dat die goedkoper was geweest?
marleen_88 schreef:ElfBeau_067 schreef:Air fryers! Wow ik krijg nu al honger. Helaas mag ik er geen.. maar is jullie airfryer het geld waard? Of zou je willen dat die goedkoper was geweest?
Onze oven is heel oud, dus duurt lang voor hij op temperatuur is. Dan is de airfryer dus een uitkomst. Mijne was, zoals te lezen is in dit topic, maar een paar tientjes. Ik vind 250eu echt een hoop geld voor zo'n keukenapparaat.
Siesjuh schreef:Wij hebben de Philips XXL, al jaren. Ik denk dat ie nu een jaar of 6 is en af en intensief gebruik. Af en toe maakt ie een raar geluid, dus ik ben bang dat ie een keer aan zn einde komt, maar dan komt er ook gewoon weer een Philips voor terug. Ja, ze zijn prijzig, maar ik heb eigenlijk niks dan positieve ervaringen gehoord en ik slinger de gewone oven eigenlijk alleen nog aan voor ovenschotels en pizza. De rest gaat allemaal in de airfryer, dus scheelt ook bakken stroom, waardoor ie zichzelf ook wel weer terug verdiend.
MoniqueT schreef:Ik denk ook dat er prima kleinere en goedkopere airfryers zijn voor alleenstaanden of kleine gezinnen hoor.
Wij hebben gewoon vaak een tafel vol eters, vandaar onze keuze. En twee gerechten gelijk lijkt me echt ideaal!
Ik zie ook in veel reviews dat mensen de Ninja veel makkelijker schoon te maken vinden en dat vind ik ook belangrijk.
ClaudiaHS schreef:Boheme schreef:AF400EU deze hebben wij. De xxl dus.
Ik ben wel benieuwd hoeveel patat hier bv in past.
Als ik op bol.com de specs lees staat dat er 6700 gram in kan