Mag ik nog sociaal onhandig zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Mag ik nog sociaal onhandig zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:18

Ik vind mezelf niet sociaal onhandig maar wel een flapuit. Dat kan soms wel wat onhandig zijn.

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-23 18:19

Flubberboot schreef:
Sociaal onhandig zijn mag best hoor! Ben ik ook best vaak _O- Dat je achteraf denkt "Oh, dat kwam er niet zo handig uit" Maar maak je je daar niet druk om! Mensen die je kennen weten vast hoe je het bedoelt en wat maakt het uit wat anderen vinden? Hoe meer je je ergens druk om maakt/gaat stressen, hoe onhandiger je wordt.

Ja dat laatste heb ik gemerkt.
Door jullie kan ik er weer om lachen. :')

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:40

Natuurlijk mag dat, maar dan mag je ook verwachten dat mensen je soms niet begrijpen. Dat moet het toch geen probleem zijn :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:05

Ik snap vooral niet dat die ander niet zei: ja tuurlijk, heb je je telefoon bij je? :P

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:32

Sunnda schreef:
Ik snap vooral niet dat die ander niet zei: ja tuurlijk, heb je je telefoon bij je? :P

Dat dus. Eerste wat je toch zegt: geef me je telefoon maar? :+

Horsepride

Re: Mag ik nog sociaal onhandig zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:41

Achja, voor zelf geld was het uitgelopen op een leuke date of vriendschap. Ook dat is niks mis mee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:48

axel_1997 schreef:
Eigenlijk was er niet eens zo veel aan de hand. Maar het zit me gewoon dwars. Sorry dat het nogal een vaag verhaal is.

Het begon heel simpel. Ik vroeg iemand om een foto van mij te maken. Want mijn armen zijn te kort om een heel paard in een selfie te vangen. Alleen pakte ik het niet helemaal handig aan waardoor het voor mijn gevoel een beetje awkward en vooral onpraktisch werd (foto op de verkeerde telefoon). "Oké, niets aan de hand. Nu niet creepy overkomen." Maar natuurlijk werd het alleen maar erger (al was er in feite nog steeds niets aan de hand). Vervolgens samen een oplossing bedacht. whatsapp aan iemand anders gestuurd om het op te lossen, oplossing geslaagd, probleem opgelost. Twee dagen later lees ik dat bericht terug en denk ik: "Wauw als je niet door hebt dat dit over een paard gaat...." Niet handig.

Zeg me alsjeblieft dat jullie ook wel eens zo'n situatie meemaken die alleen maar ongemakkelijker wordt wat je ook doet en dat je ook als man in de 21e eeuw nog sociaal onhandig mag zijn. :=

oh ja hoor. :j
Wij hebben niet veel friezen op wedstrijd en er liep een fries langs me richting de losrijpiste dus ik dacht dat het een vriendin was (die een fries heeft.). Ik hang dus een heel verhaal op maar krijg verdacht weinig reactie. Normaal is vriendin spraakzamer. Ik kijk dus even om en zie bovenstaand meisje ietwat verward en niet wetende wat te doen naar me zitten kijken.... Dus ik zeg "oh sorry ik dacht dat je M was.. Uhm.. aangenaam... Kathleen..." dus zij stelt zich ook voor en we lachen er om. Zij reed een stuk voor me.

Dus ik rijd de wedstrijd piste in en zie het meisje dat ik net had leren kennen en vraag haar "oh wil je even filmen?" er van uit gaande dat mijn camera op magische wijze in haar handen was verschenen. Als iemand mij zou vragen om even te filmen en ik ben toch klaar zou ik daar nl geen probleem van maken. Met liefde zelfs. Ze aarzelde even maar zij dat het goed was. Dus je proef rijden, in de kantine op je camera kijken en denken "he ze heeft niet gefilmd" tot het meisje in kwestie je gsm nummer komt vragen om je proef door te sturen die ze gefilmd had met haar gsm. _O- _O- Heb denk ik wel 100 keer sorry gezegd. _O- We lachen er nu nog vaak om hoe wij elkaar hebben leren kennen. Blijkt ook nog dat zij een lichte vorm van autisme heeft en dus helemaal niet wist hoe die situatie aan te pakken. :o :o :o Inmiddels zitten we op wedstrijd trouwens gezellig samen dus het is goed gekomen. _O- Ik zal er vast nog wel hebben want ik kan soms echt een dwaas zijn sociaal maar dit is even de 1e die in me op komt.