Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flubberboot schreef:Sociaal onhandig zijn mag best hoor! Ben ik ook best vaakDat je achteraf denkt "Oh, dat kwam er niet zo handig uit" Maar maak je je daar niet druk om! Mensen die je kennen weten vast hoe je het bedoelt en wat maakt het uit wat anderen vinden? Hoe meer je je ergens druk om maakt/gaat stressen, hoe onhandiger je wordt.
axel_1997 schreef:Eigenlijk was er niet eens zo veel aan de hand. Maar het zit me gewoon dwars. Sorry dat het nogal een vaag verhaal is.
Het begon heel simpel. Ik vroeg iemand om een foto van mij te maken. Want mijn armen zijn te kort om een heel paard in een selfie te vangen. Alleen pakte ik het niet helemaal handig aan waardoor het voor mijn gevoel een beetje awkward en vooral onpraktisch werd (foto op de verkeerde telefoon). "Oké, niets aan de hand. Nu niet creepy overkomen." Maar natuurlijk werd het alleen maar erger (al was er in feite nog steeds niets aan de hand). Vervolgens samen een oplossing bedacht. whatsapp aan iemand anders gestuurd om het op te lossen, oplossing geslaagd, probleem opgelost. Twee dagen later lees ik dat bericht terug en denk ik: "Wauw als je niet door hebt dat dit over een paard gaat...." Niet handig.
Zeg me alsjeblieft dat jullie ook wel eens zo'n situatie meemaken die alleen maar ongemakkelijker wordt wat je ook doet en dat je ook als man in de 21e eeuw nog sociaal onhandig mag zijn.