Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Wat leuk om dit allemaal te lezen, er komen weer allemaal herinneringen naar boven hier![]()
Wij gingen regelmatig kamperen en ooit had mijn moeder uit gemak ravioli uit blik gehaald, echt niets voor haar want ze wil altijd alles vers. Sindsdien wilden mijn broertje en ik altijd minstens 1x ravioli uit blik eten als we gingen kamperen.
En met de Kinderboekenweek mochten wij ook altijd een boek uitzoeken, ik keek daar altijd naar uit
Maanlicht schreef:Wij gingen regelmatig kamperen en ooit had mijn moeder uit gemak ravioli uit blik gehaald, echt niets voor haar want ze wil altijd alles vers. Sindsdien wilden mijn broertje en ik altijd minstens 1x ravioli uit blik eten als we gingen kamperen.
Kanzi schreef:Vroeger gingen we op de verjaardag van mijn vader altijd met het hele gezin uit eten bij de plaatselijke chinees. Zo kwam hij onder het vieren van een ‘kringverjaardag’ uit.
Mijn vader is 18 jaar geleden overleden, het restaurant bestaat nog steeds en ieder jaar op zijn verjaardag proberen mijn broer en ik daar samen uit eten te gaan.
Elsje123 schreef:Maar goed, Miss een leuke tip om je gezin elk jaar in een bepaalde setting op de foto te zetten. Zeker als ze klein zijn zie je elk jaar de veranderingen!