Wij hebben die van de Aldi, erg fijne deken, niet heel licht, maar wij hebben de 260, dat helpt niet mee voor t gewicht.
Anoniem
Geplaatst: 25-12-22 23:58
maessie schreef:
Wij hebben die van de Aldi, erg fijne deken, niet heel licht, maar wij hebben de 260, dat helpt niet mee voor t gewicht.
O ja iets langer, ik heb gewoon de 220×240 nodig..
Jennyj01
Geplaatst: 26-12-22 07:49
Nacht zweten hoeft niet altijd aan het dekbed te liggen. Er kunnen ook andere oorzaken zijn.
Wat kan de oorzaak zijn van nachtzweten? Nachtzweten is een veelvoorkomende klacht bij zowel mannen als vrouwen. Oorzaken van nachtzweten zijn bijvoorbeeld nachtmerries, slaapproblemen of koorts. Symptomen van overmatig zweten zijn blozen, rillingen en koud zweten. Nachtzweten kan worden gestimuleerd door een schommelende of veranderende hormoonspiegel.19 feb 2021
Mijn huisgenoot met zelfde probleem heeft laatst een dekbed van fletcher hotels gekocht nadat ze daar sliep en er eindelijk eens geen last van had. durf alleen niet te zeggen of het 4 seizoenen was. https://www.fletcherfanshop.nl/winkel/w ... er-dekbed/
Tilmar
Geplaatst: 26-12-22 08:06
Ik had jaren een wollen dekbed, erg prettig qua warmte, maar het is nogal zwaar. Nu heb ik onlangs een donzen dekbed bij de Jysk gekocht, 500 gram vulling. Is echt perfect! Zoveel lichter dan de wollen en valt mij op dat het veel sneller comfortabel warm wordt er onder (verwarming staat uit op de slaapkamer) Heb het nog niet té warm gehad.
Mando
Geplaatst: 26-12-22 08:15
Lidl ook vanaf woensdag wollen dekbed in de aanbieding.