Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Ik heb sinds vorige week een warmiesblijft veel beter en langer warm dan een kersenpit ding. En is veel knuffeliger
En mijn trebs elektrische fleece deken, natuurlijk![]()
Beide online besteld, verschillende winkels hebben ze wel.
loez schreef:Ik heb echt 3 of 4 kruiken… iedereen uit mijn omgeving weet ook dat ik verslaafd ben aan die dingendie gebruik ik voor beneden op de bank.
(Sterker nog toen Zenna nog leefde en ik stond op, dan kon ik daarna de kruik onder haar weg trekken)
En heb voor in bed een klein elektrisch dekentje. Die schakelt uit na 1.5 uur ofzo.
Lalidan schreef:Oh jongens, dit topic is zo goed voor mijn eigenwaarde hèIk dacht altijd dat ik de enige was die zo volledig verwarmd ingepakt op de bank zit/ in bed ligt
Roihi schreef:Lalidan schreef:Ik heb sinds vorige week een warmiesblijft veel beter en langer warm dan een kersenpit ding. En is veel knuffeliger
En mijn trebs elektrische fleece deken, natuurlijk![]()
Beide online besteld, verschillende winkels hebben ze wel.
Ik heb ook een warmie, de triceratops. Heel knus en geurt ook lekker (lavendel?) en is rustgevend.
miccamaaike schreef:Voor in bed zou ik hem niet aanraden, maar sinds kort heb ik een Stoov warmtekleedje, zo eentje die op je stoel kan om op te zitten. Echt zaaaalig! Kost wel wat helaas, maar ik vind hem z'n geld zeker waard.
Duran123 schreef:Ik heb vorig jaar voor iedereen in ons gezin een warmies gekocht, vooral omdat ik ze zo leuk er uit vond zien.
Maar man…..wat STINKEN die dingen!
Ik word er gewoon misselijk van, en ‘s nachts wakker van de stank.
Heb ze onlangs allemaal weggegooid. Heb nu die van Met Pit. Hier zit nagenoeg geen geur aan.
Maar ga gelijk Google-en naar een elektrische kruik. Lijkt mij ideaal als ik het zo lees.