Kruik of iets anders?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:10

Hier een Stoov fan: heb de one outdoor (vierkant plat kussentje) en de homey (kleiner, kruikvormig). Heerlijke warmte en ik vind het fijn dat ie meteen aan gaat, dus niet midden in de nacht met warm water klooien als ik wakker wordt met buikpijn!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:11

Hier toch een kruik met hoes en als ik last heb van mijn rug heb ik een warmte band die in het stopcontact kan. Die heeft een tijdsspan van 90 minuten en gaat daarna ook echt uit

De kruik blijft in bed echt uren en uren warm wat heel fijn is

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:12

Als je je pittenzak goed natmaakt dan ruik je m niet. Ik vind persoonlijk dat ik mn pittenzak warmer kan maken dan een Warmies.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:31

Ik heb vorig jaar voor iedereen in ons gezin een warmies gekocht, vooral omdat ik ze zo leuk er uit vond zien.
Maar man…..wat STINKEN die dingen!
Ik word er gewoon misselijk van, en ‘s nachts wakker van de stank.
Heb ze onlangs allemaal weggegooid. Heb nu die van Met Pit. Hier zit nagenoeg geen geur aan.
Maar ga gelijk Google-en naar een elektrische kruik. Lijkt mij ideaal als ik het zo lees.

loez

Re: Kruik of iets anders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:37

Ik heb echt 3 of 4 kruiken… iedereen uit mijn omgeving weet ook dat ik verslaafd ben aan die dingen :D die gebruik ik voor beneden op de bank.
(Sterker nog toen Zenna nog leefde en ik stond op, dan kon ik daarna de kruik onder haar weg trekken :D)
En heb voor in bed een klein elektrisch dekentje. Die schakelt uit na 1.5 uur ofzo.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:41

Ik heb 4 kruiken.
Onlangs is er 1 gesneuveld van de Primark.
Maar mijn oudste doet het na plusminus 15 jaar nog steeds. Komt gewoon van de drogist vandaan.

Heb 2 grote van 2 liter en 2 kleintjes van een liter.
Zeker in bed blijven ze lang warm.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:50

Wij hebben in bed allebei een elektrische deken met een timer. Na 1,5 schakelen ze automatisch uit.

Op de bank hebben we een rugkussen en een warmtedeken van Stoov.
Daarbij heb ik nog een elektrische bovendeken. Die gecombineerd met de Stoov deken, ben ik een soort tosti. Zo lekker. :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:00

Oh jongens, dit topic is zo goed voor mijn eigenwaarde hè _O- Ik dacht altijd dat ik de enige was die zo volledig verwarmd ingepakt op de bank zit/ in bed ligt :))

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:09

Ik kan sinds begin dit jaar niet meer zonder mijn Kersenpitje. Gekocht toen mijn rug zo verrot was. Kon ik tenminste fijn in slaap komen. En met koud weer uiteraard net zo lekker. In de zomer kan hij in de vriezer.
Echt mijn aankoop van het jaar! ;)

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 00:13

Lalidan schreef:
Ik heb sinds vorige week een warmies <3 blijft veel beter en langer warm dan een kersenpit ding. En is veel knuffeliger <3

En mijn trebs elektrische fleece deken, natuurlijk 8-)

Beide online besteld, verschillende winkels hebben ze wel.

Ik heb ook een warmie, de triceratops. Heel knus en geurt ook lekker (lavendel?) en is rustgevend.
<3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-22 00:14

loez schreef:
Ik heb echt 3 of 4 kruiken… iedereen uit mijn omgeving weet ook dat ik verslaafd ben aan die dingen :D die gebruik ik voor beneden op de bank.
(Sterker nog toen Zenna nog leefde en ik stond op, dan kon ik daarna de kruik onder haar weg trekken :D)
En heb voor in bed een klein elektrisch dekentje. Die schakelt uit na 1.5 uur ofzo.

:') Chick doet dat ook. Mijn door mij voorverwarmde schaapjes op de bank zijn altijd beter dan de niet voorverwarmde :')

Lalidan schreef:
Oh jongens, dit topic is zo goed voor mijn eigenwaarde hè _O- Ik dacht altijd dat ik de enige was die zo volledig verwarmd ingepakt op de bank zit/ in bed ligt :))

Ik verander t liefst in een burrito. Vriend protesteert dan :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:22

Ik heb ze allemaal uitgeprobeerd maar ik vind een colafles met warm water toch het fijnst uiteindelijk, blijft het langst warm.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:27

Wij hebben warmwaterkruiken voor in bed. Op de bank lekker een schapenvacht en dekentje. En eventueel een hond <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:29

Roihi schreef:
Lalidan schreef:
Ik heb sinds vorige week een warmies <3 blijft veel beter en langer warm dan een kersenpit ding. En is veel knuffeliger <3

En mijn trebs elektrische fleece deken, natuurlijk 8-)

Beide online besteld, verschillende winkels hebben ze wel.

Ik heb ook een warmie, de triceratops. Heel knus en geurt ook lekker (lavendel?) en is rustgevend.
<3

Omg ze hebben zoveel keuzes dat ik niet kan kiezen!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 15:58

Ik heb een elektrische fleecedeken en een lange 2 Liter kruik :D Ding blijft makkelijk 8 uur heet.

Warmies vind ik te snel afkoelen :+

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-22 17:08

Jeetje de keuze is reuze _O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 17:31

Ik heb een stoov kussen op de bank. En de kruik van stoov wil ik nog bestellen :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 17:38

Voor in bed zou ik hem niet aanraden, maar sinds kort heb ik een Stoov warmtekleedje, zo eentje die op je stoel kan om op te zitten. Echt zaaaalig! Kost wel wat helaas, maar ik vind hem z'n geld zeker waard.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-22 18:13

Die snuggle safes zijn qua warmte echt top. Als ik die savonds om 22.00 verwarm en de wekker gaat om 06.15 dan is ie nog “warm” zeker niet helemaal afgekoeld. Maar hij is zo hard. Dat zit/ligt niet ideaal

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 08:33

De ouderwetse metalen kruik van de hema, moest ik toen kopen voor voor de bevalling, die blijft de hele nacht warm en lekt nooit!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:30

miccamaaike schreef:
Voor in bed zou ik hem niet aanraden, maar sinds kort heb ik een Stoov warmtekleedje, zo eentje die op je stoel kan om op te zitten. Echt zaaaalig! Kost wel wat helaas, maar ik vind hem z'n geld zeker waard.

Oh nadat ik het kussen van stoov heb gekregen voor mijn verjaardag zit ik hier nog aan te denken. Heb het ook altijd koud op het werk en dan kan ik hem in mijn bureaustoel doen op het werk. Goed om te lezen dat hij zo goed werkt. Heb je daarbij net als het kussen ook meerdere warmtestanden?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:57

Ja hij heeft 3 warmtestanden. Hij kan zowel los op de batterij, als aan de stekker, dus altijd warme rug/billen. Ik heb de XL versie, zodat hij makkelijk op een stoel past:

Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:40

Oh thanks voor de foto ook! Ga eens kijken of de cadeaubonnen ervoor ingeleverd kunnen worden *\o/*

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:39

Duran123 schreef:
Ik heb vorig jaar voor iedereen in ons gezin een warmies gekocht, vooral omdat ik ze zo leuk er uit vond zien.
Maar man…..wat STINKEN die dingen!
Ik word er gewoon misselijk van, en ‘s nachts wakker van de stank.
Heb ze onlangs allemaal weggegooid. Heb nu die van Met Pit. Hier zit nagenoeg geen geur aan.
Maar ga gelijk Google-en naar een elektrische kruik. Lijkt mij ideaal als ik het zo lees.

Mijn warmies uil stinkt inderdaad ook als hij uit de magnetron komt. Gelukkig trekt het wel weg zodra hij er een minuutje uit is.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:44

Ik dacht die lange kruik is top voor in mijn slaapzak, maar er past volgens mij geen 2 liter in mijn fluitketel :') hoe is jouw ervaring hiermee?