Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:11

Ik heb een tinteling bon van 35 euro (die ik inwissel voor een bol.com) en een Jumbo boodschappen bon van ook 35 euro.
Vanavond hebben we kerstdiner en ik vermoed dat er volgende week vrijdag op kantoor ook nog wel iets al zijn.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:12

Ik vlog even wij zijn morgen uitgenodigd voor dit:

Beste collega,

Dank je wel voor jouw inzet en loyaliteit het afgelopen jaar. Jij maakt het verschil in het leven van de cliënten. Daarom willen we je graag persoonlijk bedanken.
Kom op donderdag 15 december naar ( adres) om je welverdiende kerstcadeau op te halen. Wij zorgen voor de kerstsfeer, een hapje en een drankje.

Prima2Donna

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:16

Ik werk nu 2,5 jaar bij StudyWorks en ik heb nog nooit een kerstpakket gekregen dus die verwacht ik dit jaar ook niet :') Mijn ouders krijgen wel een kerstpakket (mijn vader vaak meerdere kleine) met vaak heeel veel eten. Wij allemaal blij haha!

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:19

kennelijk kreeg iedereen op mijn kantoor vorig jaar als "kerstpakket" om 10 voor 12 met oud en nieuw een appje met "kijk eens op je rekening" etc, waarna er bij iedereen 800 euro was bijgeschreven. Ik werkte er toen nog niet.

Ik ben dus heel benieuwd. :')

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:21

Wij krijgen deze week het kerstpakket. Ben heel benieuwd! Doos is de helft minder hoog als alle voorgaande jaren.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:22

Dit jaar een traditioneel kerstpakkette! Allerlei lekkers ( chips, nootjes, chocolade, enzovoort) en leuke spellen erin

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:22

Cowgirl schreef:
Ik heb een tinteling bon van 35 euro (die ik inwissel voor een bol.com) en een Jumbo boodschappen bon van ook 35 euro.
Vanavond hebben we kerstdiner en ik vermoed dat er volgende week vrijdag op kantoor ook nog wel iets al zijn.

Bij ons is er volgende week ook nog een kerstlunch op een externe locatie ja, met gelijk de periodieke company meeting. Voor dat alles hebben ze van 10:30 tot 15:30 uitgetrokken. :+ Ik ben er alleen niet bij, heb dan vakantie :D

Waarschijnlijk mag iedereen de vrijdag voor kerst een uurtje eerder stoppen, en de vrijdag voor oudjaarsdag ook. Dat is vrij gebruikelijk bij ons, ook op pakjesavond mochten we eerder weg :)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:26

Wij kregen een soort adventskalender doos met chocola, een bloemzaadjes bol, lippenbalsem en een cadeaukaart van €25.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:31

Ik heb echt betreft kerstpakket een hele gulle baas. Vorig jaar 200€ gekregen en een fles bacardi.
Dit jaar gaat het nog beter met het bedrijf dus ik gok weer hetzelfde. Ik werk nauw samen en eigenlijk voor een beauty keten maar verwacht daar niks van.

Wel echt naar dat er ook gewoon bedrijven zijn die er niks aan doen. Mijn vader werkzaam bij een bank kreeg ook altijd zulke mooie kerstpakketten. Tot ze gingen bezuinigen niks meer.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:34

ik moet hem nog uitzoeken, wij krijgen een code waarmee we in een webshop items kunnen uitkiezen of een kadobon bij een een aantal (web)winkels. Maar je kan ook kiezen voor een traditionele doos met allerhande food-items.

Dit jaar wel een extraatje, ipv €50 waarde is dit verdubbeld naar €100, daar was ik erg blij mee.
Zeker als je hier leest dat sommige bedrijven helemaal niets doen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:40

Mo_86 schreef:
Wij krijgen ons kerstpakket in januari: 4 dagen skiën met het hele kantoor :D

Waar werk je en hebben jullie nog vacatures? *\o/* _/-\o_

Wij krijgen weer een bon van 35 euro -O-

Caboby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:43

Een bon van 50,- waarmee je een cadeaubon kunt uitzoeken. Wilde graag nog een bepaalde parfum dus van de Douglas gedaan. Klein bedrijf en zwaar te verduren gehad met Corona etc., dus ben er meer dan blij mee. :o

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:00

Ah kerstpakketten <3

Ik ga ze morgen inpakken na maanden van plannen en organiseren, ik ben altijd de kerstelf op het werk, dus morgen 120 dozen inpakken :D misschien doe ik hier nog inspiratie op voor volgend jaar *\o/*

Het is een pakket met voornamelijk eten geworden dit jaar. Een paar jaar geleden viel dat erg in de smaak (hehe letterlijk) dus nu weer gedaan. Er zit in:

Wijn, champignon ragout, pasteibakjes, erwtensoep, poedersuiker, pannenkoekenmix, boerencakemix, popcorn zout magnetron, popcorn zoet magnetron, duyvis borrelnootjes, rol pepermunt, grote ongesneden ontbijtkoek, sinassnippers, roggebrood, 2x lange jan, reep chocolade, 2x suikerwafel, 2x instant noodles kip, random snoepitem (M&M's, noten etc), 4x chocolademelk poeder, snoep reep (bijvoorbeeld eat natural), sjaal met logo of Schuddebol logo, zak spekjes 500g, naturel chips 250g, paprika chips 250g,
Pasteibakjes, zoute pepsels, zakje kindersnoep, bluetooth oordopjes met bedrijfslogo en een extra item (tas, messenset etc. Was over van vorige jaren :) ) en een kerstgroet/bedankverhaaltje :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:02

Kayley95 schreef:
Siersma schreef:
Ik geniet mee met jullie pakketten.

Ik verwacht niks, aangezien ik de afgelopen jaren niks kreeg. Ben je dan 20 jaar voor in dienst

Dat is zeer zeker niet netjes vind ik! Is het een groot of klein bedrijf?

Sommige bedrijven doen daar gewoon niet aan. Mijn vader heeft zolang ik weet bij een grote verzekeraar gewerkt en kreeg nooit een kerstpakket. Deden ze gewoon niet aan. Zijn eerste kerstpakket kwam pas na zijn pensionering van de pensioen vereniging.

Dorus schreef:
Ik heb nu vier jaar cadeau4jou tegoed gecumuleerd *\o/* :')

We hebben trouwens vorige week ook een Christmas Party gehad met het hele kantoor. Ik ben niet geweest, geen zin. Maandag bleek dat twee personeelsleden die er wel waren in de loop van het weekend positief getest waren en er komen iedere dag nieuwe besmettingen bij. Het is dus uitzonderlijk rustig op kantoor! En nog blijven er mensen binnen komen met een snotneus -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:05

Hier geen kerstpakket want ik werk als zelfstandige. Maar mijn vriend heeft die van hem aan mij gedoneerd. Ik mocht ipv hem wat uitzoeken.

Dus morgen komt m’n grote ritualspakket binnen. <3

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:06

Ik had een code, daarmee heb ik een boekenbon gekozen :)

En van die bon een boek uitgezocht over spel therapie met dieren :D

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:13

Een mooi pakket met allemaal fair trade lekkers :9
Leuk ook dat er producten in zitten die samen echt een maaltijd maken, naast wat snoeperij.
Laatst bijgewerkt door Lijsken op 14-12-22 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:33

Wat een leuke pakketten komen er voorbij zeg. Ik hoop dat we dit jaar een vreetpakket krijgen. Vorig jaar waren alle collega's erg teleurgesteld. Een bon voor het Rijksmuseum die de meesten hebben laten verlopen (1 jaar geldig) en 2 vreemdsoortige mokjes en wat chocola.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:37

Ik volg graag! :))

Wij krijgen al jaren niets, maar ik vind het altijd leuk om andermans kerstpakketten te zien! Ook benieuwd wat m'n vriend dit jaar krijgt, die werkt bij een groen bedrijf en die geven graag duurzame cadeautjes.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:38

Ik zit nu een jaar bij dit bedrijf. Ben heel benieuwd. Wij krijgen hem volgende week donderdag. De laatste dag voor de vakantie. Krijgen lunch en dan pakket. Dan naar huis. Kort dagje. :D

Riviera87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:42

Wij hebben dit jaar de waarde van ons kerstpakket als kantoor gedoneerd aan Oekraïne!

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:50

Ik kreeg vorig jaar een naamplaatje en een plastic vaasje met een nep bloem -O-

Mijn vriend neemt die van hem mee vanmiddag en dan mag ik hem uitpakken. Een traditioneel pakket met vaak iets extras als een dekentje of een spelletje

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:31

Kayley95 schreef:
Siersma schreef:
Ik geniet mee met jullie pakketten.

Ik verwacht niks, aangezien ik de afgelopen jaren niks kreeg. Ben je dan 20 jaar voor in dienst

Dat is zeer zeker niet netjes vind ik! Is het een groot of klein bedrijf?

Dit is een klein bedrijf, ik en een zaterdagkracht
In het verleden wel een envelop met inhoud gehad maar nu al jaren ook niet meer

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:36

6 jaar bij hetzelfde bedrijf maar nu helaas in de ziektewet. Dus ik krijg net zoals vorig jaar geen kerstpakket. Vind ik zelf heel jammer, dus ik geniet ook mee van jullie pakketten!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:53

Ik krijg een kerstpakket vd woonvorm die me begeleid.
Daar zit standaard een cadeaukaart in van bijvoorbeeld VVV.
Afgelopen jaar een Almelo kado waar je helaas niet zoveel mee kan imo, die heb ik uiteindelijk gebruikt voor wat drinken in een café dat meedoet.
Heb toen wel voorzichtig aangegeven dat dit niet echt een succes was imo en waarom en gevraagd of ze dit jaar geen Almelo kado kaart willen geven.

Verder vaak wat lekkers, iets 'nuttigs' en een kalender en evt andere reclamedingen met naam&logo vd woonvorm.

Dit was het pakket van 2021:
Afbeelding